قیمت کوییک R تیپ S و ساینا S ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

از دست ندهید

قیمت کوییک R تیپ S و ساینا S از سوی گروه خودروسازی سایپا برای آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. سایپا طی اطلاعیه‌ای، قیمت کوییک R تیپ S با استاندارد و بدون استاندارد و همین طور قیمت ساینا S با استاندارد و بدون استاندارد را به مشتریان خود اعلام کرد.

ویدیو نظر یک خانم ایرانی درباره بازار خودرو ایران را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ ران – گروه خودروسازی سایپا، قیمت کوییک آر تیپ اس با استاندارد را ۲۹۲ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان اعلام کرد. بهای کوییک آر تیپ اس بدون استاندارد هم ۲۸۶ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان تعیین شد.

این گروه خودروسازی همچنین قیمت ساینا S با استاندارد را ۳۲۶ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان تعیین کرد. سایپا همپنین ساینا S بدون استاندارد را به بهای ۳۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان به بازار ارائه خواهد کرد.

قیمت این دو محصول گروه خودروسازی سایپا ویژه آبان ماه سال جاری است. از همین رو مشخص نیست که کوییک R تیپ S و ساینا S در ماه آینده هم با چنین ارقامی به دست مصرف کننده می‌رسند یا خیر.

کوییک آر تیپ S مجهز به موتور ۴ سیلندر خطی M۱۵ است که می‌تواند ۸۷ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه نیرو تولید کند. گشتاور خروجی این موتور هم به ۱۲۸ نیوتن‌متر می‌رسد که در دور ۴۳۰۰ در بهینه‌ترین شرایط بازدهی خود قرار دارد. این خودرو مجهز به گیربکس دستی است. اما نمونه پلاس این خودرو با گیربکس CVT اتوماتیک به بازار ارائه می‌شود. ساینا S نیز از همین موتور چهار سیلندر هشت سوپاپه استفاده می‌کند.

نکته مهم در قیمت گذاری این دو خودرو این است که سایپا مدل‌های بدون استاندارد این خودروها را نیز به بازار ارائه می‌کند. اما سوال اینجاست که مگر می‌شود خودرویی که استاندارد نیست را در بازار خودرو ایران به فروش رساند؟ سایپا پس از اعلام قیمت‌های جدید این خودرو، درباره استاندارد و غیر استاندارد بودن آنها هیچ توضیحی نداد.

نام خودرو با استاندارد بدون استاندارد
کوییک R تیپ S ۲۹۲/۶۲۸/۰۰۰ تومان ۲۸۶/۲۵۲/۰۰۰ تومان
ساینا S ۳۲۶/۳۲۹/۰۰۰ تومان ۳۲۳/۷۵۷/۰۰۰ تومان
ویدیو ارزش خرید کوییک اس چیست؟ را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

تعرفه واردات لاستیک خودرو کم شد / کاهش سود بازرگانی تایر خودرو فقط تا پایان ۱۴۰۲

قیمت دنا پلاس ۶ دنده جدید اعلام شد / مشخصات فنی و امکانات رفاهی

۳ مدل خودرو نیسان وارد ایران شدند + تصاویر

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال چه تفاوت‌هایی با دنا پلاس توربو جوانان دارد؟




4 دیدگاه

  1. شاید سایپا با اعلام قیمت استاندارد بودن یا نبودن خودرو می خواهد برچسب افزایش قیمت به خاطر استاندارد های اجباری را تاحدی کاهش دهد

  2. بابا چه خبره توو این مملکت ،،، سایپا یهویی و یه شبه هشتاد تومن میزاره رو تولیداتش ، بدون اینکه کسی چیزی بگه یا اصلا صدایی از مردم در بیاد
    آخه لامصبا یه شبه هشتاد تومن !!!؟

  3. آخه چیه این ارابه های مرگ چه آپشن یا خاصیتی داره که این قدر میزارین روش کی قیمت ها تصویت میکنه تف به شرف نداشته اش

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط