قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته ایران خودرو اعلام شد

از دست ندهید

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته براساس آخرین دعوت‌نامه ارسالی از سوی ایران خودرو مشخص شد. این محصول که قیمتی فراتر از چهارصد میلیون تومان دارد، قرار است به زودی به دست متقاضیان خرید آن برسد.

بیت‌ران – دعوت‌نامه‌های ارسالی به مشتریان نشان می‌دهد که ایران خودرو، قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته را ۴۲۰ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان تعیین کرده‌است. این قیمت از سوی ایران خودرو «قطعی» اعلام شد.

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته ایران خودرو اعلام شد

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به موتور ۱.۶ لیتری TU5 پلاس ایران خودرو است. این موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپه که مجهز به پمپ روغن متغییر، ساختار پاشش سوخت جدید و سامانه زمان‌بندی متغییر باز و بسته‌شدن سوپاپ‌ها است می‌تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت تولید کند. گشتاور خروجی آن نیز به ۱۴۴ نیوتن‌متر می‌رسد. این موتور در سدان تارا ایران خودرو هم وجود دارد.

نیرو و گشتاور موتور پژو ۲۰۷ اتوماتیک توسط گیربکس ۶ سرعته AT که ساخت کمپانی DAE چین است به محور جلو این خودرو منتقل می‌شود. ترکیب موتور TU5 پلاس ایران خودرو و گیربکس ۶ سرعته DAE اتوماتیک در سدان تارا اتوماتیک ایران خودرو هم قابل مشاهده است.

 

پژو ۲۰۷ اتوماتیک با اتکا به موتور و گیربکس خود می‌تواند در ۱۲.۶ ثانیه از صفر به صد کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت اعلامی ایران خودرو برای این محصول هم ۱۸۹ کیلومتر در ساعت عنوان شد.

ایربگ سرنشینان جلو، تهویه اتوماتیک، مانیتور لمسی، سنسور پارک و دوربین دید عقب، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، فرمان برقی، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات رفاهی این خودرو به‌شمار می‌روند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک در تیپ MC با بدنه دو رنگ به دست مشتریان می‌رسد. در این تیپ تزئینات قرمز در بسیاری از نقاط بدنه پژو ۲۰۷ وجود دارند و رینگ‌های مشکی این خودرو با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ خودنمایی می‌کنند.

ساده‌ترین تیپ این هاچ‌بک ایران خودرو با بدنه تک رنگ عرضه می‌شود. اما این محصول را می‌توان با سقف پانورامیک هم خریداری کرد که کاور آن به‌صورت دستی باز و بست می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لادا در ایران مونتاژ می‌شود / روس‌ها به آمل می‌آیند

لوازم یدکی خودروهای چینی گران‌تر از مرسدس و ب‌ام‌و! / بحران آغاز شد

امکانات رفاهی سهند پارس خودرو و تفاوت تیپ‌های دستی و اتوماتیک آن

لیست قیمت ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد

سیستم تعلیق تارا چه تفاوتی با دنا دارد؟ / کدام بهتر است؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط