دستور آماده‌باش برای واردات خودروهای کارکرده به خودروسازان

از دست ندهید

دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات پس از فروش خودرو خطاب به خودروسازان اعلام کرد که برای واردات خودروهای کارکرده آمادگی خود را اعلام کنند.

بیت‌ران – عباسعلی غیاثی دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش عصر دیروز با کارشناسان اداره کل صنایع خودرو وزارت صمت جلسه داشت. نتیجه این جلسه یک نامه بسیار مهم و ضروری آن در ساعات پایانی دیشب منتشر شد.

دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش طی این نامه از شرکت های خودروساز درخواست کرد که آمادگی خود را برای انجام واردات خودروهای کارکرده اعلام کنند.

می‌توان گفت که این نخستین گام عملیاتی و مهم شرکت های خودروساز برای ورود به بازار خودروهای کارکرده است. دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش خطاب به شرکت‌ های خودروساز اعلام کرد چنانچه قصد واردات خودروهای کارکرده را دارند، زمان واردات، نوع و تیپ، برند (نشان)، مدل، حجم موتور، سقف تعدادی و ارزشی خودرو های مورد نظر خود را بیان کنند.

عباسعلی غیاثی دبیر انجمن شرکت های خدمات پس از فروش تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد به شرکت‌ های خودرویی مهلت داد. شرکت‌های خودروساز باید تا حدود دو روز آینده، لیست نهایی واردات خودروهای کارکرده خود را ابلاغ کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تدوین آیین نامه واردات خودروهای‌کارکرده و خودروهای وارداتی نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد. این احتمال وجود دارد که آیین نامه مربوط به واردات خودروهای‌کارکرده تا اواخر همین هفته منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

شروع بحران در صنعت خودرو / قطع تأمین مستقیم ارز صنایع از سوی بانک مرکزی

آیین نامه واردات خودرو جانبازان اعلام شد

انتقال فناوری و ماجرای پر فراز و نشیب واردات خودرو

همه چیز درباره چانگان CS15، کراس‌اوور مونتاژی سایپا / مشخصات فنی و تصاویر




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت جهانی موتورسیکلت های داخل کشور چقدر است؟ / هوندا کلیک هم قیمت هوندا ۱۲۵!

قیمت جهانی موتورسیکلت های داخل کشور چقدر با قیمت‌های جهانی فاصله دارد؟ آیا می‌دانید یک دستگاه هوندا کلیک در...

پست‌های مرتبط