قیمت خودروهای مونتاژی ریزش کرد / بررسی قیمت محصولات مونتاژی در بازار

از دست ندهید

قیمت خودروهای مونتاژی روندی کاهشی به خود گرفت. بررسی قیمت و تعداد معاملات در بازار آزاد خودرو نشان می ‌دهد که به طور کلی روند بازار به صورت کاهشی بود. ضمن این که قیمت مونتاژی‌ها بین ۱۰ الی ۸۰ میلیون تومان کاهش داشت.

بیت‌ران – پس از اعلام زمان زودتر از موعد تحویل خودروها توسط خودروسازان بیش از ۲۵ هزار خودرو در طول هفته آتی وارد بازار خواهند شد.

از طرفی دیگر، مرحله دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه هم به‌زودی شروع می‌شود. همین موضوع موجب شد تا امروز قیمت بسیاری از خودروها در بازار آزاد روندی کاهشی داشته‌باشند. بسیاری از خودروهای موجود در بازار به‌خصوص محصولات تولید داخل حالا افت قیمت بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کردند.

همچنین بررسی قیمت ها در بازار آزاد نشان می‌دهد قیمت خودروهای مونتاژی نیز افت شدیدتری داشتند. به‌صورتی که قیمت لاماری ایما با کاهش شدید ۸۰ میلیون تومانی به ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسید. قیمت خودروی مکث تیارا با افت ۴۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت خودرو فردا SX5 با کاهش ۳۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. خودرو فردا T5 دیگر خودرو مونتاژی فردا موتورز که در روز جاری افت ۳۰ میلیون تومانی را تجربه کرد، به یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان رسید.

در این میان، مکث کلوت دنده دستی با کاهش ۲۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان و همچنین تیگارد X35 با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان رسید.

بیشتر بخوانید:

افشاگری ماجرای تحویل خودروهای شاسی بلند از سوی وزیر صمت به نمایندگان

فهرست خودروهای جایگزین در سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام شد

قیمت دنا پلاس در بازار به شدت کاهش یافت / آخرین قیمت خودروهای داخلی

کادیلا از تندر۹۰ بهتر است؟ بررسی تغییرات این خودرو از زبان مدیر پروژه کادیلا

قیمت هوندا کلیک به ۲۷۰ میلیون تومان رسید / موتورسیکلت گران و کمیاب شد

موتور ME16 سایپا و تفاوت‌های آن با TU5 پلاس ایران خودرو




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط