سوبارو لگاسی، پاییز سال جاری در نسخههای پایه، پریمیوم، اسپرت، لیمیتد، لیمیتد XT و تورینگ XT به بازار عرضه میشود. مدل ۲۰۲۰ لگاسی در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۹ معرفی شد دستخوش تغییرات بسیاری شده است که در میان آنها پیشرانهی توربوشارژ، بیش از همه خودنمایی میکند. ژاپنیها برای نخستینبار از سال ۲۰۱۲ تابهامروز برای لگاسی چنین پیشرانهای در نظر گرفتهاند.
نسخههای XT لگاسی به پیشرانهی ۲.۴ لیتری چهارسیلندر تخت سوبارو مجهز شدهاند، تا قادر به تولید ۲۶۰ اسببخار قدرت و ۳۷۵ نیوتنمتر گشتاور باشند. تنها گیربکس CVT در اختیار مشتری قرار میگیرد و براساس آمار و ارقام ارائهشده از سوی سوبارو، لگاسی ۲۰۲۰ در شهر، حدود ۹.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و در بزرگراه حدود ۷.۳ لیتر در همین مسافت، مصرف سوخت دارد و در زمان ۶.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت میرسد.
سوبارو برای لگاسی ۲۰۲۰ از پلتفرم گلوبال استفاده میکند تا بدنه استحکام بیشتری داشته باشد، بهعلاوه طراحی کابین به گونهای است که در سرعتهای بالا، به اندازهی ۳ دسیبل صدای کمتری در کابین شنیده شود. مرکز گرانش این سدان ژاپنی در سطح پایینتری قرار دارد که باعث ارتقاء واکنش فرمان و فرمانپذیری میشود.
طراحان ژاپنی فضای داخلی را با بازنگری کلی طراحی کردهاند. نسخههای پریمیوم، اسپرت و لیمیتد به نمایشگر جدید ۱۱.۶ اینچی مجهز شدهاند که در نسخهی تورینگ به همراه ناوبری عرضه میشود. نسخهی پایه با دو نمایشگر ۷ اینچی عرضه میشود که بخش سرگرمی، اطلاعاتی و بخش کنترلی HAVC را از هم جدا میکنند. علاوه بر این، کابین دارای امکانات ارتباطی بسیاری مثل پورت AUX، دو پریز ۱۲ ولتی DC و ۴ پورت USB (دو پورت جلو و دو پورت در قسمت عقب) است.
سیستم ایمنی
تمام نسخهها از سیستم ایمنی EyeSight Driver Assist Technology بهصورت استاندارد بهره میبرند. فناوری یادشده وظیفهی حفظ خودرو بین خطوط در سرعتهای پایین را برعهده دارد. همچنین سوبارو سیستم Driver Focus Distraction Mitigation را بهعنوان آپشن برای نسخههای لیمیتد و بهصورت استاندارد برای نسخههای XT در نظر گرفته است. این سیستم برای تشخیص نشانههای خستگی، بهصورت مداوم شخص راننده را تحت نظر قرار میدهد. سیستم مانیتور Front View هم در نسخهی تورینگ XT، وجود دارد که به کمک دوربینهای جلو نصب، نقاط کور را روی نمایشگر سرگرمی و اطلاعاتی، نمایش میدهد.