سوبارو لگاسی ۲۰۲۰ رونمایی شد

از دست ندهید

بسته شدن کانال توزیع نیسان در 30 کشور

نیسان در اروپا کمرنگ می شود

با اعلام کمرنگ شدن حضور نیسان در اروپا این خودروسازی ژاپنی همچنین بسته شدن کانال توزیع نیسان در 30...

سه محصول فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد

سه محصول فروش فوق العاده ایران خودرو برای عرضه اعلام شدند. این ششمین دوره از فروش فوق العاده ایران...

ایران چند فروند تام کت دارد؟ همه آنچه باید از اف-۱۴ ایران بدانیم

اف-۱۴ همچنان پیشرفته‌ترین هواپیمای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. اما از این تامکت‌ها ارتش ایران چند فروند...

سوبارو لگاسی، پاییز سال جاری در نسخه‌های پایه، پریمیوم، اسپرت، لیمیتد، لیمیتد XT و تورینگ XT به بازار عرضه می‌شود. مدل ۲۰۲۰ لگاسی در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۹ معرفی شد دستخوش تغییرات بسیاری شده است که در میان آن‌ها پیشرانه‌ی توربوشارژ، بیش از همه خودنمایی می‌کند. ژاپنی‌ها برای نخستین‌بار از سال ۲۰۱۲ تا‌به‌امروز برای لگاسی چنین پیشرانه‌ای در نظر گرفته‌اند. نسخه‌های XT لگاسی به پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری چهارسیلندر تخت سوبارو مجهز شده‌اند، تا قادر به تولید ۲۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۷۵ نیوتن‌متر گشتاور باشند. تنها گیربکس CVT در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و براساس آمار و ارقام ارائه‌شده از سوی سوبارو، لگاسی ۲۰۲۰ در شهر، حدود ۹.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و در بزرگراه حدود ۷.۳ لیتر در همین مسافت، مصرف سوخت دارد و در زمان ۶.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد. سوبارو برای لگاسی ۲۰۲۰ از پلتفرم گلوبال استفاده می‌کند تا بدنه استحکام بیشتری داشته باشد، به‌علاوه طراحی کابین به گونه‌ای است که در سرعت‌های بالا، به اندازه‌ی ۳ دسیبل صدای کمتری در کابین شنیده شود. مرکز گرانش این سدان ژاپنی در سطح پایین‌تری قرار دارد که باعث ارتقاء واکنش فرمان و فرمان‌پذیری می‌شود. طراحان ژاپنی فضای داخلی را با بازنگری کلی طراحی کرده‌اند. نسخه‌های پریمیوم، اسپرت و لیمیتد به نمایشگر جدید ۱۱.۶ اینچی مجهز شده‌اند که در نسخه‌ی تورینگ به همراه ناوبری عرضه می‌شود. نسخه‌ی پایه با دو نمایشگر ۷ اینچی عرضه می‌شود که بخش سرگرمی، اطلاعاتی و بخش کنترلی HAVC را از هم جدا می‌کنند. علاوه بر این، کابین دارای امکانات ارتباطی بسیاری مثل پورت AUX، دو پریز ۱۲ ولتی DC و ۴ پورت USB (دو پورت جلو و دو پورت در قسمت عقب) است.

سیستم ایمنی

تمام نسخه‌ها از سیستم ایمنی EyeSight Driver Assist Technology به‌صورت استاندارد بهره می‌برند. فناوری‌ یادشده وظیفه‌ی حفظ خودرو بین خطوط در سرعت‌های پایین را برعهده دارد. همچنین سوبارو سیستم Driver Focus Distraction Mitigation را به‌عنوان آپشن برای نسخه‌های لیمیتد و به‌صورت استاندارد برای نسخه‌های XT در نظر گرفته است. این سیستم برای تشخیص نشانه‌های خستگی، به‌صورت مداوم شخص راننده را تحت نظر قرار می‌دهد. سیستم مانیتور Front View هم در نسخه‌ی تورینگ XT، وجود دارد که به کمک دوربین‌های جلو نصب، نقاط کور را روی نمایشگر سرگرمی و اطلاعاتی، نمایش می‌دهد. نسل جدید سوبارو لگاسی را می‌توان با پیشرانه‌ی ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی نیز سفارش داد. این پیشرانه، قدرتی برابر ۱۸۲ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر فراهم می‌کند، تنها با گیربکس CVT در دسترس است و لگاسی را در ۸.۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. ژاپنی‌ها مصرف سوخت مدل یادشده را در شهر و بزرگراه به‌ترتیب ۸.۷ و ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، پیش‌بینی کرده‌اند. منبع: زومیت]]>

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

آخرین خبر از واردات خودرو ؛

پاسخ به ابهامات واردات خودرو لادا روسیه / پای گروه بهمن در میان است؟

در پی انتشار اخباری مبنی بر واردات لادا روسیه دبیر انجمن وارد کنندگان خودرو توضیحاتی داد. وی همچنین از...

سهام پارس خودرو به صورت بلوکی واگذار می شود؛...

شرکت سایپا آگهی فراخوان متقاضیان جهت واگذاری سهام شرکت پارس خودرو را منتشر کرده است. کدام شخص حقیقی یا حقوقی می تواند مالک بعدی...

کشنده پیلسان بررسی شد؛ چقدر ارزش خرید دارد؟

کشنده پیلسان با موتور و گیربکس ارتقا یافته قرار است وارد بازار شود. این کشنده تحت لیسانس شرکت مان چه مشخصات ظاهری و فنی...

آخرین اخبار از واردات کامیون ؛ شرط اسقاط کامیون...

واردات کامیون شرایطی دارد که باعث شده است کامیون های وارد شده در گمرک کشور خاک بخورند. در آخرین اخبار شرط اسقاط کامیون گره...

بازار خودرو ترکیه از امروز محدود خواهد شد

بازار خودرو ترکیه امروز با شوک خبری بزرگی بیدار شد. روز گذشته رسماً اعلام شد که از امروز خریداران خودروهای صفر کیلومتر بلافاصله نمی‌توانند...

پست‌های مرتبط