سوسیس فولکس واگن نایاب می‌شود! / کارکنان VW تا سال ۲۰۲۵ وگان می‌شوند

از دست ندهید

سوسیس فولکس واگن از این پس در ولفسبورگ نایاب خواهد شد. این برند آلمانی اعلام کرد از روز ۲۹ مرداد ماه سال جاری منوی افسانه ای currywurst را از کافه تریا های خود جمع آوری می کند.

بیت ران – محمد فتح‌اللهی – عاشقان دنیای فست فود ها با currywurst کاملاً آشنا هستند. این غذا یک فست فود آلمانی است که از سوسیس بخار پز و سرخ شده تهیه می شود که معمولاً بصورت خرد شده سرو می شود. این غذا با ترکیبی از رب گوجه فرنگی و ادویه کاری که بصورت سس تهیه می شود به دست فست فود دوستان می رسد.

فولکس واگن بیشتر از ۴۸ سال است که این غذا را در کافه تریا های خود ارائه می دهد. اما اخیراً این کمپانی آلمانی اعلام کرد که این منو از تاریخ ۲۹ مرداد ماه به بعد در دسترس نخواهد بود.

براساس خبری که در Wolfsburger Nachrichten منتشر شد، هدف نهایی فولکس واگن از این کار توقف کامل تولید گوشت تا سال ۲۰۲۵ است.

البته بعضی از کافه های فولکس واگن هنوز به ارائه این غذای رویایی ادامه خواهند داد. اما در کافه هایی که این منو در آنجا دیده نمی شود، هیچ غذایی بر پایه گوشت سرو نخواهد شد. حتی همبرگر!

Currywurst در حقیقت یک میان وعده آلمانی است که از گوشت خوک تهیه می شود. Herbert Diess مدیر عامل فولکس واگن اعلام کرد که به زودی سوسیس فولکس واگن بصورت گیاهی در دسترس خواهد بود. چرا که سلامت کارکنان این شرکت برای وی بسیار با اهمیت است.

اما ظاهراً کارکنان فولکس واگن چندان هم از این تصمیم راضی نیستند. حتی براساس خبر Wolsburger Nachrichten در برخی از کافه تریاها کارکنان این شرکت دست به تجمعات اعتراضی زده اند! از همین رو احتمال دارد فولکس واگن از این تصمیم خود منصرف شود.

درباره سوسیس فولکس واگن!

فولکس واگن برای نخستین بار قصابی خود را در ۱۹۷۳ افتتاح کرد. از آن روز تاکنون سوسیس Currywurst که توسط فولکس واگن تولید می شود یکی از غذاهای محبوب در ولفسبورگ است.

جالب است بدانید فولکس واگن روزانه ۱۸/۰۰۰ عدد سوسیس در تأسیسات ولفسبورگ خود تولید می کند که بیشتر از تعداد اتومبیل های تولید شده در این برند بصورت روزانه است. متأسفانه یا خوشبختانه فرهنگ خوردن غذای محبوب Currywurst در کافه های این شرکت به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

لامبورگینی کانتاش جدید الکتریکی خواهد بود یا هایبرید؟ / مشخصات فنی

قیمت خودرو در تیر ماه ۱۴۰۰ چند درصد افزایش را تجربه کرد؟

کارنامه خودرویی دولت یازدهم و دوازدهم / وزرایی که تیشه به ریشه خودروسازی زدند

در نتیجه تماس تلفنی رئیسی و مکرون / قفل فرانسوی خودروسازی ایران باز می‌شود؟

تایر خودرو را چگونه نگهداری و چه زمانی تعویض کنیم؟

گران ترین پلاک جهان متعلق به کدام خودرو است و در کجا تردد می‌کند؟

قرعه‌ کشی ایران‌خودرو هم حذف می‌شود؟ / فروشنده برای خریدار باید فرش قرمز پهن کند




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

چانگان X5 پلاس در ایران مونتاژ می‌شود / معرفی کامل خودرو

چانگان X5 پلاس قرار است با موتور ۱۸۸ اسب بخاری توربو در کشورمان مونتاژ شود. این خودرو کراس‌اوور چانگان...

پست‌های مرتبط