مرحله دوم فروش فیدلیتی بهمن موتور در دوازدهم مرداد ماه

از دست ندهید

بهمن موتور که دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی را امسال عرضه کرد و با استقبال خوبی نیز از سوی مشتریان مواجه شد، مرحله دوم فروش فیدلیتی را در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه به صورت نقدی و تحویل فوری انجام می دهد.

امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: مرحله دوم فروش فیدلیتی در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه به صورت آنلاین و از طریق وب سایت گروه بهمن و با همکاری وب سایت ایرانی کار (bahman.iranecar.com) انجام خواهد شد. رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اعلام داشت: این محصول مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل ۵ و ۷ نفره به صورت نقدی و با قیمت قطعی (مانند مرحله اول) و موعد تحویل شهریور ماه ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.

یک سال یا ۲۵ هزار کیلومتر سرویس ادواری رایگان

در موضوع گارانتی و پشتیبانی خودرو میرمنصف افزود: پنج سال گارانتی، سطح امکانات بالا و تجهیزات بروز، قیمت گذاری مناسب و همچنین تحویل فوری به همراه پشتیبانی و ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱ سال یا ۲۵ هزار کیلومتر(هرکدام زودتر فرابرسد) برای این خودرو در نظر گرفته ایم.

وی همچنین در ارتباط با محصول دیگنیتی نیز اعلام کرد؛ به زودی زمان عرضه مجدد این خودرو اطلاع رسانی خواهد شد و از آنجایی که تعهد به تحویل به موقع محصولات و رعایت حقوق مشتریان از اهداف اصلی گروه بهمن است، به منظور تحقق این امر بر خود واجب دانستیم تا عرضه این محصول را پس از اطمینان کامل از تحقق در تحویل به موقع محصولات انجام دهیم.

لازم به ذکر است، مشکلات بین المللی اخیر در حمل و نقل دریایی و به صورت خاص کمبود جهانی کانتینر و افزایش بی سابقه و بیش از سه برابری هزینه های حمل و نقل و همچنین زمان انتظار طولانی، تاثیر بسزایی بر روی قیمت تمام شده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره چرایی الزام ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی




1 دیدگاه

  1. نحوه ثبت نام بگونه ای طراحی شده است که وقت زیادی از خریدار بگیرد و فرصت نکند که کار را تا انتها پیش ببرد و در این فرصت گردانندکان سایت براحتی خریدها را برای خودشان و اطرافیانشان تکمیل می کنند .نحوه ثبت نام باید مشابه ایرانخودرو و صرفا با کارت ملی و فرصت حداقل ۴۸ ساعته برای تکمیل وجه باشد. روش فعلی عادلانه نیست .

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط