قیمت بی‌وای‌دی تانگ و F3 از سوی کارمانیا مشخص شد / تعیین تکلیف حواله‌داران

از دست ندهید

خودروسازی کارمانیا قیمت بی‌وای‌دی تانگ و F3 را بطور غیر رسمی به نمایندگی های خود اعلام کرد. کارمانیا همچنین امروز چهارم مرداد ماه ۱۴۰۰ جهت تعیین تکلیف قراردادهای معوق خود اقدام کرده است.

بیت ران – مهدی درفشی: خودروسازی کارمانیا امروز به نمایندگی های خود قیمت بی‌وای‌دی تانگ و F3 را اعلام کرد. این شرکت در ماه‌ های گذشته اعلام کرده بود که حواله داران بی‌وای‌دی می توانند در تاریخ دوم مرداد ماه برای تعیین تکلیف قرارداد های خود به نمایندگی های کارمانیا مراجعه کنند.

قیمت بی وای دی تانگ و F3 چقدر است؟

فراخوان کارمانیا برای قرارداد جدید در مرحله اول صرفاً جهت مشتریان خودرو های BYD F3 و BYD S7 است. خودروسازی کارمانیا اعلام کرده است که حواله داران بی‌وای‌دی F3 می توانند نسخه اتوماتیک BYD F3 را انتخاب کنند.

قیمت قطعی بی‌وای‌دی F3 حدود ۴۸۸/۵۰۰/۰۰۰ میلیون تومان از سوی خودروسازی کارمانیا تعیین شده است.

حواله داران بی‌وای‌دی S7 نیز امکان انتخاب BYD تانگ را دارند. مبلغ واریزی مشتریان بی وای دی S7 در زمان ثبت نام ۷۰ میلیون تومان بود.

حال این مبلغ با احتساب سودهای مندرج در قرارداد و به روز رسانی های انجام شده از سوی کارمانیا حدودا ۴۰۰ میلیون تومان براورد می شود.

با توجه به قیمت یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومانی تانگ که از سوی خودروسازی کارمانیا به نمایندگی های خود اعلام شده است، مشتریان باید حدود ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان مابع التفاوت پرداخت کنند.

البته، با توجه به گفته منابع آگاه به «بیت ران»، احتمالاً مابع التفاوت باقی مانده به صورت تسهیلات بانکی از طرف بانک سامان در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا امکان باز پرداخت راحت و آسان تری وجود داشته باشد. همچنین سند خودرو آزاد خواهد بود و امکان فروش خودرو، وجود خواهد داشت.

زمان تحویل نامشخص است!

البته خودروسازی کارمانیا هنوز در مورد زمان تحویل این خودروها تاریخ مشخصی اعلام نکرده است. از آنجایی که تولید گیربکس اتوماتیک بی وای دی F3 (دبل کلاچ خشک) در کشورمان وجود ندارد، احتمالاً نسخه هایی که تحویل مشتریان خواهد شد بصورت وارداتی خواهند بود.

در مورد تحویل بی وای دی F3 دو احتمال وجود دارد. احتمال اول استفاده از توان تولید داخلی برای تأمین گیربکس که امری محال بنظر می رسد. احتمال دوم اما واردات نمونه اتوماتیک این خودرو از کشورهای حاشیه ای است. احتمال دوم قوی تر به نظر می رسد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که فعلاً واردات خودرو به کشور ممنوع است. مگر آنکه در دولت جدید دستور ویژه ای برای تأمین خودروهای معوق به خودروسازان داده شود.

کارمانیا برای بی وای دی تانگ هم زمان عرضه مشخصی تعیین نکرده است. با توجه به این که تنها دو نمونه از این خودرو اخیراً به محوطه کارخانه کارمانیا رسیده است، قطعاً پروسه تحویل طولانی مدت خواهد بود.

چرا که ابتدا می بایست تست های پیمایش این خودرو در کشور طی شده، مجوز های لازم برای تولید گرفته شده و سپس پروسه صدور دعوت نامه از سوی این شرکت آغاز شود.

منابع آگاه به «بیت ران» اطلاع دادند که زودتر از شش ماه آینده دعوت نامه ای به دست مشتریان نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

بی‌وای‌دی تانگ در بازار ایران چه مشخصاتی خواهد داشت؟ / جزئیات قیمت احتمالی

توقف تولید وانت نیسان و تیبا صندوقدار تا آخر سال / محصولات جایگزین کدامند؟

رنو قصد بازگشت به بازار خودرو ایران را دارد؛ تنها مانع بازگشت این برند چیست؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط