توقف تولید وانت نیسان و تیبا صندوقدار تا آخر سال / محصولات جایگزین کدامند؟

از دست ندهید

توقف تولید وانت نیسان و تیبا صندوقدار تا آخر سال صورت خواهد گرفت. محصولات جدید سایپا با تجهیز به جعبه دنده خودکار، تا چند ماه آینده وارد فاز تولید خواهند شد.

بیت ران – مهدی درفشی: سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سازی سایپا در مجمع عمومی عادی سالیانه سایپا خبر از تولید و عرضه خودروهای شاهین و آریا با گیربکس اتوماتیک داد.

توقف تولید وانت نیسان و تیبا

به گفته مدیرعامل سایپا، تولید تیبا تا پایان سال متوقف خواهد شد و اطلس که یک خودرو کراس بر پایه پلتفرم X200 است، جایگزین آن خواهد شد. همچنین توقف تولید وانت نیسان نیز تا آخر سال جاری صورت خواهد گرفت. وانت پادرا پلاس با توان فنی به روز و امکانات مناسب جایگزین این وانت قدیمی خواهد شد.

با پادرا پلاس آشنا شوید

پادرا پلاس محصول مشترک گروه خودروسازی سایپا و شرکت فودی چین است. این وانت باری مجهز به پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی ۲.۴ لیتری با حداکثر قدرت ۹۵ اسب بخار و ۱۷۵ نیوتن متر گشتاور است.

گیربکس پادرا پلاس پنح سرعته دستی است. از جمله تجهیزات پادرا پلاس می توان به فرمان هیدرولیک، ایموبلایزر، تاخوگراف، شیشه بالابر برقی، آینه‌های جانبی برقی، مه شکن جلو و عقب، ریموت و قفل مرکزی اشاره کرد.

اطلس، محصول جدید سایپا و جایگزین تیبا

اطلس یک خودروی کراس است که در کلاس B قرار می گیرد. این خودرو بر پایه پلتفرم X200 سایپا است. بزودی این خودرو رونمایی خواهد شد. به احتمال زیاد، سایپا این خودرو را به موتور M15GSI مجهز خواهد کرد.

این پیشرانه، در واقع نسخه بهینه شده موتور M15 است. موتور M15GSI دارای دریچه گاز برقی و سیستم VVT است. همچنین زاویه پاشش سوخت و متریال مورد استفاده در منیفولد دود، تغییر کرده است.

اگر چه این پیشرانه، همچنان هشت سوپاپ است. موتور M15GSI حدود ۹۰ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن متر قدرت دارد. جعبه دنده اطلس نیز احتمالا پنج سرعته دستی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

حواله داران دنا پلاس توربو اتوماتیک بخوانند / انصراف یا تبدیل؟

بی‌وای‌دی تانگ در بازار ایران چه مشخصاتی خواهد داشت؟ / جزئیات قیمت احتمالی

چرا قبل از خرید خودرو دست دوم باید از پلیس امنیت اخلاقی استعلام گرفت؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط