شرایط فروش هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک از سوی ایران خودرو اعلام شد

از دست ندهید

شرایط فروش هایما S7 پلاس از سوی ایران خودرو رسماً اعلام شد. متقاضیان خرید این خودرو توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک می توانند از امروز پنجشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

بیت ران – محمد فتح‌اللهی – ایران خودرو در مرحله نوزدهم از شرایط فروش های فوق العاده خود تنها یک محصول را برای عرضه به متقاضیان انتخاب کرده است. هایما S7 پلاس با پیشرانه توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک از سوی این خودروساز در جدیدترین شرایط فروش آن دیده می شود.

بیشترین تغییرات این خودرو نسبت به نمونه عادی، در داخل کابین وجود دارد. جایی که غربیلک فرمان با نوع فیس لیفت آن تعویض شده و طرح پیانویی بخود گرفته است.

صندلی های این خودرو به گرم‌کن های سه حالته مجهز هستند. در بسیاری از نقاط داخل کابین، طرح مشکی پیانویی مشابه آنچه روی فرمان دیده می شود، حضور دارد. نمایشگر قرار گرفته در داشبورد هایما S7 پلاس ۸ اینچی بوده و سیستم تهویه اتوماتیک آن، تک کاناله است.

هایما S7 پلاس از پیشرانه ۱.۸ توربوشارژ بهره می برد. این موتور با کد HM484Q-T می تواند ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه نیرو تولید کند. گشتاور ۲۳۰ نیوتن متری آن در دور ۴۵۰۰ بدست می آید و در هر صد کیلومتر، ۸/۳ لیتر سوخت مصرف می کند.

جعبه دنده هایما S7 پلاس ۶ دنده اتوماتیک است و ایران خودرو برای این محصول خود گارانتی ۳ ساله یا ۱۰۰/۰۰۰ کیلومتری (هر کدام که زودتر فرا رسد) در نظر گرفته است.

S7 پلاس با قیمت مصوب

هایما S7 پلاس توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک در این شرایط فروش، ۶/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال قیمت خورده است. این قیمت از سوی ایران خودرو بصورت مصوب اعلام شده است.

ایران خودرو در این شرایط فروش متذکر شده است که هایما S7 پلاس را سه ماهه به دست مشتریان می رساند. رنگ های قابل عرضه برای این خودرو نیز خاکستری، مشکی، نقره‌ای، سفید و ذغالی است.

تاریخ فک رهن و چاپ سند نیز از سوی ایران خودرو، یک سال پس از دریافت خودرو ذکر شده است.

بیشتر بخوانید:

شرایط پیش فروش سایپا و پارس خودرو ویژه اعیاد سعید قربان و غدیر خم اعلام شد

اطلاعیه کارمانیا برای حواله‌داران / تکلیف قرارداد کیتون و کارمانیا چه شد؟

خودروهای دپو شده در دولت بعدی تکلیفشان مشخص خواهد شد؟

سه خودروساز بزرگ کشور بر تولید محصولات کم تیراژ و کم زیان تمرکز کرده‌اند؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط