قیمت قطعی KMC K7 از سوی کرمان موتور اعلام شد / جزئیات شرایط فروش K7

از دست ندهید

قیمت قطعی KMC K7 از سوی کرمان موتور اعلام شد. K7 جدید ترین کراس اوور کرمان موتور است و این خودروساز خصوصی برای نخستین بار قیمت قطعی جدید ترین محصول خود را اعلام می کند.

بیت ران – KMC K7 در حقیقت همان JAC X7 است که در بازار کشورمان با این نام به بازار آمده است. همان طور که مطلع هستید، KMC مخفف Kerman Motor Company است و از این پس نشان تجاری JAC را با این برند خواهیم دید. این خودرو در بازار کشور چین بین ۸۹/۸۰۰ تا ۱۱۹/۸۰۰ یوان قیمت دارد که معادل دلاری آن ارقامی بین ۱۳/۹۲۰ تا ۱۸/۵۷۰ دلار است.

کمپانی مادر KMC K7، در سال ۲۰۲۰ در بازار کشور چین جمعاً ۶۰۰۱ دستگاه از این کراس اوور را به فروش رسانده است. براساس آمار فروش منتشر شده، این خودرو در ماه ژانویه سال جاری میلادی ۲۵۱ دستگاه و در ماه فوریه ۱۴۳ دستگاه از این خودرو فروخته است.

آمار های فروش این خودرو حاکی از آن است که JAC X7 (S7) در سال جاری میلادی فروش پایینی در مقایسه با جک J4 و جک S5 داشته است. در پنج ماه ابتدایی سال ۲۰۲۱ میزان فروش جک X7 جمعاً ۳۹۴ دستگاه بود. این در حالی است که J4 در همین مدت زمان ۹۶۰ و S5 نیز ۲۰۳۳ مشتری داشته اند.

قیمت قطعی KMC K7 چقدر است؟

کرمان موتور قیمت قطعی KMC K7 را ۹/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال اعلام کرده است. در شرایط فروش اعلامی این شرکت، K7 را در دو مرحله می توان خریداری نمود. در مرحله اول پیش پرداخت ۴/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی دریافت شده و هم زمان با صدور دعوت نامه، مابقی مبلغ خودرو دریافت خواهد شد.

در شرایط فروش اعلامی کرمان موتور، K7 در دی ماه سال جاری به دست مشتریان خواهد رسید. رنگ های قابل سفارش برای این کراس اوور نیز؛ سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه ای متالیک و نقره ای آبی متالیک است.

سند خودرو در این شرایط فروش آزاد بوده و کرمان موتور سود مشارکت ۱۸ درصد را برای آن اعلام کرده است. همچنین سود انصراف ۱۲ درصد نیز در این شرایط فروش دیده می شود. البته این سود انصراف بصورت سالانه بوده و در حقیقت ماهی ۱ درصد است.

بیشتر بخوانید:

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور آغاز شد / چه خودروهایی عرضه می شوند؟

بی ام و و فولکس واگن به دلیل تبانی جریمه شدند / دایملر کارتل را لو داد!

ماسل کار برقی دوج با شتاب صفر تا صد کیلومتر ۲ ثانیه ای تولید خواهد شد

پژو ۹X8 با ۶۸۰ اسب بخار قدرت محدود شده، در مسابقات لمانز رقابت خواهد کرد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط