نماینده مجلس: خودروسازان به تعهدات قیمت و زمان تحویل خودرو عمل نمی‌کنند

از دست ندهید

نائب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: خودروسازان به تعهدات شان درباره قیمت و زمان تحویل خودرو عمل نمی‌کنند.

بیت ران – محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت قیمت خودرو در کشور، به فارس اظهار داشت:‌ خودروسازان به تعهدات‌شان در خصوص قیمت خودرو و زمان تحویل آن عمل نمی‌کنند و ما با این مشکل در بحث خودرو مواجه هستیم.

امیرحسنخانی در پایان خاطرنشان کرد: چندی پیش دو کودک در دندانپزشکی در اراک یکی فوت و دیگری به کما رفته است که این موضوع در نشست کمیسیون با وزیر بهداشت مطرح شد و وزیر گفت که پیگیر این موضوع خواهد بود.

چندی پیش محمدرضا منصوری اظهار کرد: در روزهای اخیر علی‌رغم پیش ثبت‌نام‌هایی که شده و طلبی که مردم از خودروسازها دارند شاهد فروش نقدی خودرو هستیم و تعهدات قبلی به فراموشی سپرده شده است. این در حالی است که تعهدات جدید ایجاد می‌شود.

وی افزود: مسئولان و مقامات ذیربط باید پاسخگوی این موضوع باشند، زیرا قاعدتاً باید اول خودروسازها نسبت به تسویه تعهدات قبلی اقدام کنند و بعد فروش نقدی و مستقیم داشته باشند تا باعث آزرده شدن خاطر مردم نشوند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نکند به جایی برسد که فقط پول و سود پول کسانی که برای پیش‌فروش ثبت نام کرده بودند به آنها داده شود یا آنقدر به درازا بکشد که مدیران عوض شوند و معلوم نشود که تعهدات به کجا می‌رسد.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط