تجمع مالباختگان یک شرکت پیش‌فروش خودرو مقابل مجلس

از دست ندهید

بیت ران – تعداد زیادی از مالباختگان یک شرکت پیش‌فروش خودرویی که مدیرعامل آن در حال حاضر در زندان به سر می‌برد مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از تجمع‌کنندگان در تماس با خبرگزاری فارس، گفت: امروز ۳۰۰ نفر از ۱۴۰۰ مالباخته شرکت مفتاح رهنورد که برای تحویل خودرو به این شرکت به طور متوسط ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان پول پرداخت کرده بودند، به دلیل تحویل نشدن این خودروها و ایفای تعهدات برای بار چندم تجمع کردند.

وی ادعا کرد: مدیرعامل این شرکت که مشاور خودرویی وزیر سابق صنعت و معدن و مشاور خودرویی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بوده است، مردادماه امسال در دادسرای ناحیه ۲۸ شعبه ۵ بازپرسی محکوم شد و در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد از ۱۴۰۰ نفر پول گرفته است، گفت:‌ بارها از مجلس و وزارت  صنعت و معدن درخواست رسیدگی به این مشکل را کرده‌ایم، اما به جایی نرسیده‌ایم.

به گفته وی، مالباختگان به طور متوسط هرکدام از ۱۰۰ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان به این شرکت پرداخت کرده اند و هنوز به پول یا خودروی خود نرسیده‌اند.

یادآوری های تجمع کننده ها

به گزارش ایسنا، این تجمع کنندگان پلاکاردهایی با این مضامین در دستشان بود که «طبق بخشنامه صادره توسط معاون اول رئیس جمهور خودروهای دپو شده در گمرک باید به صاحبان اصلی آنها که قرارداد خرید خودرو دارند تحویل شود. ما مشتریان شرکت مفتاح رهنورد که با مشاور وزیر صنعت وقت قرارداد رسمی پیش خرید خودرو بسته‌ایم تا خودروهای خود را نگیریم، رضایت نخواهیم داد». پلاکارد دیگری که در دست این تجمع کنندگان بود، این است که «به فرمان رهبر عزیزمان، سه قوه قضائیه، دولت و مجلس، باید برای احقاق هر چه سریع‌تر حقوق مالباختگان پرونده‌های کلاهبرداری و اختلاس با هم همکاری کنند. هیچ عذری از وزارت صنعت در خصوص عدم همکاری با دادسرا برای تحویل خودروهای ما پذیرفته نیست.» این تجمع کنندگان درخواست داشتند که خودروهای خریداری شده به آنها تا پایان سال تحویل داده شود.]]>




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط