چانگان CS۳۵ پلاس وارداتی چه زمانی به دست متقاضیان می‌رسد؟ / توضیح سایپا

از دست ندهید

نخستین عرضه خودروهای وارداتی پس از چهار سال در کشور با خودرو چانگان CS35 پلاس شروع می‌شود. با گذشت بیش از چهار سال از آخرین عرضه خودرو‌های وارداتی در کشور، سایپا برای نخستین بار محموله خودرو وارداتی را با عرضه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس آغاز می‌کند.

بیت‌ران – حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: «برخی از متقاضیان در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با فراخوان وزارت صمت نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام کردند. این گروه از مشتریان سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی چانگان CS۳۵ پلاس اقدام نموده‌اند. حال با اولویت ثبت‌نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت‌نام بر اساس موجودی خودرو‌های چانگان فراهم می‌شود.»

وی افزود: «با توجه به تعداد خودرو‌های وارداتی موجود در گمرک، بر اساس اولویت تعیین شده‌در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی، نسبت به فراخوان واریز وجه و ثبت‌نام هر یک از متقاضیان اقدام خواهد شد.»

متقاضیان مذکور پس از کنترل محدودیت‌های ثبت‌نامی پیامک اطلاع‌رسانی برای ایشان ارسال می‌شود. این متقاضیان از ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۳ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسب به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: «برای سایر متقاضیان، طرح خودروی چانگان CS۳۵ پلاس بر اساس اولویت انجام می‌شود. با ورود خودرو به کشور، متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم جهت واریز وجه حائزین شرایط، صورت می‌پذیرد.

 

بیشتر بخوانید:

خرید لاستیک دولتی امکان پذیر است؟ / دروغ بزرگ برای کنترل بازار لاستیک خودرو

کدهای محصولات سایپا چه معنایی دارند؟ / مفهوم هر کد در خودروهای سایپا

ثبت نام لاستیک دولتی به قیمت کارخانه در سال ۱۴۰۲ / + لینک‌های ثبت‌نام

قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد / جدول قیمت خودروها

آریزو ۵ اسپرت ایرانی بهتر است یا قطری؟ / بررسی تخصصی و تصاویر رسمی

سهند پارس خودرو در خط تولید / تصاویر اختصاصی و بررسی فنی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط