خرید لاستیک دولتی امکان پذیر است؟ / دروغ بزرگ برای کنترل بازار لاستیک خودرو

از دست ندهید

به تازگی به ابتکار سازمان حمایت از تولید کننده مصرف کننده، شرایط خرید لاستیک دولتی به قیمت مصوب اعلام شد. اما انگار لاستیکی در کار نیست. با توجه به شکایات بسیاری از مردم از سایت‌های معرفی‌شده، بیت‌ران برآن شد به بررسی سایت‌ها بپردازد.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر ، بارز و یزد + نحوه ثبت نام و مدارک لازم
ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر ، بارز و یزد + نحوه ثبت نام و مدارک لازم

بازار لاستیک یک سالی است که درگیر کاهش تولید و افزایش قیمت است. دلیل این موضوع را تولیدکنندگان نرخ گذاری دستوری و سازمان حمایت و وزارت صمت بهانه تولیدکنندگان می‌دانند. اما هرچه هست دود آن به چشم مردم می‌رود.

بعد از موظف کردن تولیدکنندگان توسط سازمان حمایت برای فروش لاستیک به قیمت مصوب، شرکت‌ها در سایت خود بخشی را برای انجام این فرایند ایجاد کردند. توضیح شرایط و مدارک مورد نیاز را می‌توانید در بیت ران ببینید. با توجه به شکایات مردمی نسبت به عدم عرضه لاستیک و مشکلات عدیده سایت این شرکت‌ها، تیم بیت‌ران امروز برآن شد به بررسی و ثبت‌نام و خرید لاستیک در این سایت‌ها بپردازد.

 

مطلب مرتبط:

ثبت نام لاستیک دولتی به قیمت کارخانه در سال ۱۴۰۲ / + لینک‌های ثبت‌نام

سایت شرکت بارز

با ورود به سایت شرکت بارز با یک توافقنامه مواجه می‌شوید. یکی مواردی که در این توافق‌نامه جلب توجه می‌‌کند محدودیت زمانی و مقداری خرید لاستیک از تولیدکنندگان در شش ماه قبل است.

به این منظور با توجه به توضیحات این توافق‌نامه به نظر می‌رسد سامانه‌ای در وزارت صمت جهت ثبت اطلاعات تمامی خریداران لاستیک از تولیدکنندگان وجود دارد و اطلاعات شما برای این خرید راستی آزمایی می‌شود و در صورت مغایرت، مبلغ پرداختی شما عودت داده‌خواهدشد.

 

خرید لاستیک
خرید لاستیک دولتی / موافقت نامه شرکت بارز
خرید لاستیک
خرید لاستیک دولتی / انتخاب فروشگاه شرکت بارز

پس از قبول موافقت‌نامه وارد مرحله انتخاب فروشگاه می‌شویم. در اینجا تنها انتخاب، فروشگاه بارز است. با انتخاب فروشگاه بارز وارد مرحله بعد می‌شویم.

در اینجا باید سایز رینگ را انتخاب کنیم. با انتخاب سایز رینگ، لیست لاستیک‌های قابل عرضه نمایش داده‌می‌شود. اینجاست که مشتریان با جمله “محصولی برای فروش وجود ندارد” مواجه می‌‌شوند.

خرید لاستیک
خرید لاستیک دولتی / انتخاب سایز

در چندین بار بررسی بیت‌ران در چند روز گذشته، سایت بارز یا در دسترس نبود و یا محصولی برای عرضه ندارد.

خرید لاستیک
خرید لاستیک دولتی / صفحه محصولات شرکت بارز
سایت شرکت کویرتایر

با ورود به سایت شرکت کویرتایر اما شرایط پیچیده‌تر می‌شود. در ابتدای ورود به صفحه فروش محصولات کویرتایر، با توافق‌نامه مواجه‌می‌شوید.

در این توافق‌نامه نیز مثل سایر توافق‌نامه‌های فروش لاستیک دو شرکت دیگر، شامل تعدادی بند محدودکننده و تعدادی بند شرطی است. برای قبول این توافق‌نامه باید ابتدا در سایت ثبت‌نام کرده و مدارک شما تایید شود.

به صفحه ثبت‌نام می‌رویم. اطلاعات لازم که شامل مشخصات فردی، آدرس و اطلاعات تماس است را وارد می‌کنیم. سپس نوبت به مدارک هویتی خودرو و مالک آن می‌رسد.

در اینجا کویرتایر محدودیت ۱۰۰ کیلوبایت برای بارگذاری مدارک قائل است. بعد از کاهش حجم عکس مدارک و بارگذاری مدارک به مرحله بعدی می‌رویم. اینجاست که با پیغام “شما امکان خرید ندارید” مواجه می‌شویم.

خرید لاستیک
خرید لاستیک دولتی / موافقت نامه شرکت کویر تایر
خرید لاستیک
خرید لاستیک دولتی / بخش ورود و ثبت نام کویر تایر

دلیل عدم امکان خرید این است که کویرتایر معتقد است برای بررسی مدارک شما به حداقل سی روز زمان نیاز دارد. با توجه به ثبت‌‌نام ۵ روز گذشته خبرنگار بیت‌ران در سایت کویرتایر، مشاهده می‌فرمایید که هنوز بررسی مدارک به ۲۵ روز دیگر زمان نیاز دارد.

خرید لاستیک
خرید لاستیک دولتی / پنل مشتری کویرتایر
شرکت ایران‌تایر

به سراغ سایت شرکت ایران تایر می‌رویم. سایت این شرکت نیز با یک توافق‌نامه به ما خوش‌آمد می‌گوید. بعد از موافقت با توافق‌نامه نیاز به ورود اطلاعات است. اما بعد از ورود اطلاعات وارد صفحه انتخاب محصول می‌شوید. اینجاست که دیگر محصولی برای عرضه وجود ندارد!

خرید لاستیک
خرید لاستیک دولتی / موافقت‌نامه ایران تایر
خرید لاستیک
خرید لاستیک دولتی / ورود مشخصات
خرید لاستیک
عدم موجودی محصول شرکت ایران تایر
جمع بندی

به نظر می‌رسد این طرح‌ها صرفا نمایش مضحکی به بهانه حمایت از مصرف‌کننده و نمایشی برای کنترل بازار است و در نهایت این مصرف‌کننده است که مجور به خرید محصول با قیمتی بیشتر خواهدشد.

بیشتر بخوانید:

شاهین اتوماتیک چگونه است؟ + امکانات و شرایط فروش سایپا

کوییک GX چگونه است؟ / مشخصات فنی + شرایط فروش کوییک GX

سایپا اطلس چگونه است؟ / مشخصات فنی + شرایط فروش

ای‌آتروس اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل با پیمایش ۲۵۰ کیلومتری رونمایی شد




76 دیدگاه

  1. دقیقا من چند ماهه می خوام لاستیک بخرم همه سایتا رو هم چک کردم به علاوه کسبینو
    امروز شانسی چک کردم کویر باز شد خریدم

  2. بی انصافی میکنید. من خودم برای خودم و دوستم از کویر و بارز خرید کردم.
    ولی مدارک من چند سال پیش در کویر بارگذاری شده بود و نیاز به صبر ۲۵ روزه نداشتم. لاستیک هام رو تحویل گرفتم و استفاده هم کردم
    بارز هم برای دوستم گرفتم که بعد از سی روز کامل الان در مرحله انتظار بارگیری در پست هست
    درست میگید الان نوشته وجود ندارد ولی یک ماه پیش که زدم بود و من خریدم و پرداخت هم کردم. ولی این که مردم رو زجر کش میکنند تا یه جفت لاستیک بدن واقعا برای این مملکت در آوره

    • سلام آقا رضا چرا یکبار هم کسی پیدا میشه واقعیت را میگه شما ناراحت شدید؟
      برادر من ۵ سال پیش هم خونه متری ۲ م بود . اما حالا متری ۵ م اجاره خونه شده.
      من خودم سه ماه اسیر دریافت لاستیک دولتی شدم. کویر تایر از ۷ روز تا ۳۰ روز کاری ما را پشت صف خرید نگه داشت و دو تا ۳ بار از یکی از صفحات مشخصاتم ایراد گرفت. بارز هم تهران سنترش فعال نیست. خلاصه فقط دنبال نخود سیاه هستی.
      آخر یه جفت آزاد خریدم ۲۷۰۰.

      • نزدیک یک ماهه که مدارک من در کویر تایر تایید شده، اما رینگ ۱۶ موجودی نداره.
        مقاله کاملاً درسته و شرکت‌ها حاضر به عرضه با قیمت‌های دولتی نیستند.

    • بی انصاف خودتی چون تو خریدی بقیه بی انصافا من مدارک بارگزاری کردم نوشته ۲۵ روز بعد تایید می‌شود بعد از ۲۵ روز پشت کارت ملی تایید شده بود ولی روی کارت نه دوباره همان را بارگزاری کردم دوباره ۲۵ روز صبر کردم الان تایید شده یعنی بعد از ۵۰ روز حالا نوشته موجودی نداره حالا ما بی انصاف اصلا دروغگو شما که با انصافید برا ما خرید کنید.

  3. همه اش مسخره و سرکاری است من مجبور شدم بازار آزاد یک جفت لاستیک سمند۳۳۰۰۰۰۰تومان بخرم

  4. خدا خیرت بده بیت ران، حقیقت رو گفتی
    خدمت دوستمون آقا رضا هم بگم دروغ نیست داداش
    من از اول سال ۱۴۰۲ دارم تلاش میکنم اینترنتی یه جفت لاستیک پراید بگیرم موفق نشدم. آخر حضوری ۵ صبح رفتم ایران تایر شیشه مینا ساعت ۱۱ صبح تونستم تحویل بگیرم. جالب اینکه من نفر ۴۷ بودم و روزانه فقط به ۵۰ نفر لاستیک میدادن یعنی ۱۰۰ حلقه

  5. من الان دو ماه صفحه خرید کویر تایر را باز میکنم ،مدارک هم تایید شده ،موجودی ندارد…

  6. سلام.سایت کویر اجازه خرید داده .ولی موجودی ندارن.خودشون اطلاعیه زدن تو سایت که هر روز ساعت ۸صبح سبد فروش به روز رسانی میشه ولی من الان ۴ روزه همه وقتی سر میزنم ولی میزنه موجودی ندارن.
    لطفاً پیگیری کنید

    • سلام، پس از یکماه مدارک بنده در سایت کویر تایر تایید شد، ولی هر چقدر جهت خرید وارد سایت میشم لاستیک را ناموجود اعلام میکنه!!!!!!!!!

  7. سلام.للان چند ماه است که برای ثبت نام لاستیک اقدام می کنم.فقط با موجود نیست روبرو می شوم.کجاست پس این لاستیکها.فروشگاا های مجاز لاستیک دولتی هم.نظارت ندارد.فقط به افرا دی که .می شناسند .یا وضع خوبی دارند به جای دو حلقه چهار حلقه می دهندومردم عادی وفقیر هم باید بروند آزاد بگیرند.اصلا بازرس تعزیرات وجود نداره.چون چیب آن راهم پر کرده اند.فقط وفقط بی عدالتی..این دولت قرار بود یار محرومان باشد نه ظالم وبدبختی کننده محرومان.فقط حرف می زنند.بر کرسی ریاست که سوار شدند.همه چیز به فراموشی سپرده می شود.

  8. از زمانی که قیمت لاستیک بالا رفته . من هر وقت به سایت فروش انلاین لاستیک سر زدم موجودیش صفر بوده
    میگن فلان ساعت شروع میشه ، عین همون ساعت رو سر بزنی بازم صفره
    مسخره کردین مردم رو ، به اسم فروش انلاین ، بدون واسطه و شرکتی
    پش سر هم تبلیغاتش رو میکنن بیاین سایت ثبت نام کنید . پس کو …..

    • مسخره کردن مردم رو من دوماهه مدارکم رو ارسال کردم هنوز کارت ملی منو تایید نکرده .کم کم دارم به خودم شک میکنم نکنه ایرانی نیستم .البته اگه لبنانی یا فلسطینی یا سوریه ای بودم شاید احتیاج به ثبت نام نبود ولاستیک مجانی میگرفتم

    • فقط مردم بیچاره رو مضحکه کردین و خودتون تو بهترین ماشین های خارجی نشستین یه مشت آدم بدبخت بیچاره رو انداختین تو سایت ها دنبال لاستیک باشن …انشالله که ریشه همه شما خشک بشه

    • فقط مردم بیچاره رو مضحکه کردین و خودتون تو بهترین ماشین های خارجی نشستین یه مشت آدم بدبخت بیچاره رو انداختین تو سایت ها دنبال لاستیک باشن …انشالله که ریشه همه شما خشک بشه

  9. بنده دوماه ثبت نام لاستیک بارز کردم تا الان وضعیت سفارشم معلوم نیست به پشتیبانی پیام می‌دیم جواب نمیده سر در سایت زده از تماس خودداری کنید یه ماه که وزارت صنعت طول کشید تا تایید کنه الآنم یه ماه زده وضعیت منتظر تحویل سفارش توسط مشتری .بارکد پستی ندادند تا از پست پیگیری کنیم بارکد کارخانه بارز را که زده می‌زنم برای پیگیری بارکد خودشونا نوشته اشتباه …چه وضع لاستیک دادن دولتیه.پولم موقع ثبت نام با هزینه پست ثانیه های اول دریافت می‌کنند بعد ملت سرکار گذاشتند

  10. خب دیگه دروغ بسه، من خودم کافینت دارم کویر و بارز زمانی که ثبت نام کردید تا زمان تحویل لاستیک ۴۰ روز طول میکشه اونم بخاطر شلوغ بودن، بارز چند روزی هست بخاطر سفارشات زیاد نتونسته محصول ارائه بده، کویر هم بعد از تایید مدارک هرروز ساعت ۸ صبح موجودی میزنه و میتونید ثبت سفارش انجام بدید.

    • حاجی الان مدارک من تایید خورده ، یه هفتست هر دفه هشت میرم موجودی نداره ، تو چطور میگی موجودی داره?

    • سلام
      برادر بزرگوار شما اگه میتونی امروز برو سایت کویر برام یک جفت کویر برای پراید خرید کن

      برادر من من قبل سال خودم خرید کردم ولی الان برای پراید ناموجود میزنه چند روزه میرم تو سایت خرید هم برام باز شده ولی ناموجوده

    • آقای کافینت،این همه آدم دروغ میگن تو فقط راست میگی؟
      من هم ۲ ماهه نمیتونم ثبت نام کنم،موجودی ندارن.
      حتی کافی نت هم رفتم گفتن سایت بسته است

  11. بزرگترین دروغه ۱۰۰ بار آمدم ثبت نام کنم میزنه ظرفیت تکمیل فقط بلد شدن دروغ تحویل مردم بدن

    • آقای کافینت معلومه که از اون مافیایی لاستیک هستی که این قدر راحت مردم رو دروغگو میگی . خوب معلومه وقتی همسال چنین آدمایی مثل تو تواین مملکت چپاول می کنند و همه ای ابزارهای دستشونه مردم بیچاره فقط باید این ور اون ور برند برای مایحتاج اولیه شون

  12. ۱۶ فروردین از بارز خرید زدم امروز که ۱۲ خرداد هست به دستم نرسیده هرچی به شمارشون زنگ میزنم نمیتونم با یه شخص زنده یا اپراتور صحبت کنم زنگ میخوره کسی جواب نمیده یه شماره داخلی پیدا کردم تا زنگ میزنم طرف گوشیو برمیداره میزاره قطع میکنه سایتشون همش ارور forbidden میده با هر قسمت شرکت تماس میگیرم هیچکی جواب نمیده خلاصه سرکاریم دیگه باید برم جلو دفتر مرکزی شرکت به این بی در و پیکری ندیدم

  13. باسلام داداش اینا از روز اول با دروغ وفریب مردم امدن فقط میخواهند مردم ایران رو نابود کنند همه چیز شده دونرخی دولتی وازاد ماکه دولتی ندیدم بجز موقع کشتن دولتی میشه

  14. لاستیک دولتی را ولش کن آزاد بگیریم اونم قسطی هر ماه۶۰۰هزار تومن میدند.نیازی هم به نفرین کردن نداره

  15. سلام.خسته نباشین
    میشه بگید ما کجا از این جور سایتا شکایت کنیم
    بعدشم خطاب به آقا جلال گل شما داداش نفست از جای گرمی بلند میشه مردم ندارن قربونت

  16. من چهل روزه سایت کویر تایر ثبت نام کردم ۸ روزه مدارکم تایید شده و فقط یکبار در حد ۳ ثانیه موجودی زد منم خرید کلیک کردم و بعدش ناموجود زد الان در قسمت سفارشات شماره سفارش برام زده کلی نه تعداد لاستیک نه مبلغ و نه قابلیت پرداخت وجه فعال هست چندین بار تماس تلفنی گرفتم ۱۵ دقیقه در صف انتظار برای انجام مکالمه میمونیم بعدش نوبتت که رسید دیگه کسی جواب تلفنت نمیده و هر روز باید یه هزینه هم برای تماس تلفنی بدی هر روز هم ساعت ۸ صبح آماده ام موجود بشن که نمیشن آخه تکلیف مردم چیه نه تلفن جواب میدن نه خرید ناقص رو حذف میکنن نه اصلاحش میکنن و نه موجود میشه کلا ملت رو سرکار گذاشتن عاجزانه خواهشمندم پیگیری بفرمایید .

    • با سلام و خسته نباشید برای منم دقیقا همین جریان پیش اومده بیشتر از ۱۵ روز هست که مدارکم تایید شده بعد اون هر روز ۸ صبح بیدار میشم میرم تو پنل کاربری کویر تایر قسمت خرید ولی همه سایزهای کویر تایر ناموجود زده تلفن کارخانه هم تو این چند روز هنوز اپراتورش در دسترس نبوده که بفهمم دردش چیه چرا ثبت نام کرد و الان چرا پاسخگو نیست

  17. باید هر روز ۸ صبح بری توی سایت هی رفرش کنی رفرش کنی رفرش کنی آخر میبینی زیر پات چمن سبز شده خلاصه آخر میبینی واسه دو حلقه نصف سال رو داری رفرش میکنی پول اینترنت از لاستیک زده بالا

  18. سلام من جدیدا برای بیشتر فامیل هامون هم کویر خرید زدم هم بارز اتفاقا خیلی هم راحت بود فقط یه قلق خاص خودش رو داره
    ولی خب دو سه روز اخیر بازم اومدم خرید بزنم نه کویر لاستیک داشت نه بارز که با دفتر مرکزی که حرف زدم گفتن قراره افزایش قیمت داشته باشن و از هفته دوم تیر قراره موجودی هارو بازم بزارن

  19. نزدیک چهار ماهه کویر تایر ثبت نام کردم.هر وقت سر میزنم زده نا موجود.معلوم نیست کی قراره موجود بشه.

  20. سلام
    بیت ران جان این آقای خوش شانس را بیارید برای بقیه هم خرید کنه یه پورسانت هم برا خودش و شما بگیره از ما که ۲۵ روز طول می کشه تا مدارک را تایید کنه بعد از اون هم موجودی نداره .

  21. کاملا درسته، من سال قبل برای خودروی خودم ۴ حلقه لاستیک از کویر گرفتم، امسال از اوایل فروردین علیرغم تایید بودن مدارک نتونستم برای خودروی پدرم حتی ۲ حلقه لاستیک بگیرم، پشتیبانی سایت هاشون هم جواب نمیدن، تماس هم میگیریم در یک صف طولانی باید منتظر بمونید تا کارشناس جواب بده، بعدش هم به بهانه های مختلف میگن دست ما نیست و مرتب سایت رو چک کنید!

  22. یک ماهه کویر تایر یک ربع به ۸ تا هشت و نیم سایت رو رفرش میکنم خبری نیست جالب اینجاست که تمام مواد اولیه لاستیک سازی در داخل کشور تولید میشه مملکت رو گنجه اما ملت فقیرن

  23. متاسفانه شرکت ها اصلا عرضه ای رو ندارن ، صرفا تعداد اندکی اون هم به صورت کاملا شانسی تونستن خرید بکنند، و گرنه عرضه لاستیک دولتی عملا یعنی هیچ، خودم هم اصلا نتونستم از لاستیک دولتی تهیه کنم.

  24. سلام مشکلاتی که گفتید را ما هم چند ماهی هست درگیر هستیم. می خواهند گران کنند مشکلی نیست زودتر، چرا باید مردم را مسخره کنند هر چقدر گران کنند از قیمت بازار که بهتره

  25. حدود دو ماه است از کویر تایر میخام لاستیک بخرم ولی هر وقت میرم موجودی نداره.هر روز قبل هشت و ساعت های دیگرروز رفتم موجودی نداره

  26. سلام من دوماهه مدارکم روبارگذاری کردم بعد از دوبار رد شدن اونم فقط برای ناخوانا بودن پشت کارت ماشین که خیلی هم خوانا بود بعد دوماه تایید شدم حالا هرروز چک میکنم میزنه ناموجود.بخدا انقریبه که لاستیکام بترکه ازبس صاف شده جرآت ندارم با خانوادم جایی برم منتظرم لاستیک عوض کنم بعد باخیال راحت خانوادمون سوار ماشین کنم.شما روبخدا اگر لاستیک هست عرضه کنید.اگرپول داشتم بخدا همون دوماه پیش آزاد میخریدم .

  27. خدا شاهده نزدیک ۹ماهه برای یه جفت لاستیک از کویر سرکارم.بعداز ۹ماه و حداقل ۸بار که مدارک را تایید نمیکرد هر بار یکیش را یا پشتش را و مراجعه به چند کافی نت و گوشی خودم حالا هم که تایید کرده هر روز ۸ صبح وارد سایت میشم به امید بودن موجودی و تا شب ده بار چک میکنم هرچی شما دیدید منم دیدم!یجورایی خوب فهمیدن اسکول کردن ملت چه لذت بخشه!اگه سوریه ای و لبنانی و فلسطینی بودیم یکی از مسئولین با افتخار میومد جلوی دوربین صدا سیما و با افتخار اعلام میکرد چقدر خونه و ماشین و فلان و فلان تقدیممون کرده !اما حالا از تمام حق و حقوق مسلممون فقط توسری خوری و تحقیر کردنمان دیر نمیشه و به موقع و با اضافات پرداخت میشه.البته اونا هم مقصر صددرصد نیستن چون بنابر به ضرب المثل معروف که میگه خود کرده را تدبیر نیست!یا سزای نیکی بدیست!!! فعلا باید بسوزیم و بسازیم تا انشاالله خدا فرجی برسانه که ماهم مثل تمام دنیا بتونیم ادم وار زندگی کنیم و هر ننه قمر بیشعوری برای تمام جزجز زندگیمون و مملکتمون تصمیم دیکتاتوری نگیره.

  28. من تو سایت کویر ثبت نام کردم بعد از ۲۵ روز مدارک من تایید شده ولی دو ماهه برای خرید که میرم میزنه ناموجود یعنی واقعا کارخونه لاستیک نداره یا ملت رو سرکار گذاشتن

    • سرکار گذاشتن منتهی دولت گذاشته یا کویرتایر و بارز قابل بررسیه چون میتونن لااقل سایت رو تا اطلاع ثانوی ببندن

  29. یک هفته است هر بار ساعت ۸ میرم قسمت خرید میزنه موجود نیست. خداییش مردمو مسخره کردین؟؟؟ خب از همون اول بگین عرضه مستقیم نداریم و برید دو برابر قیمت از بازار بگیرید. ما مردم صبور ایران به اینجور دزدی و کلک بازی شماها دیگه عادت داریم!!!

  30. مشکل اصلی مملکت همین دروغ گفتن به مردم از قیمت لاستیک بگیر تا قیمت گندم فقط حرف دروغ می‌شنویم.

  31. کلا محصولات ناموجود هست.
    چند روزه دارم چک میکنم.
    مگه ملت مسخره شما هستن.
    اصلا چطور کارخونه بتونه مستقیم برای تک تک افراد لاستیک ارسال کنه. دو حلقه دو حلقه برای میلیون ها نفر تک تک به ادرس های مختلف ارسال کنه!!!!
    فقط دولت میخواد ملت رو بپیچونه. از سر خودش وا کنه

    • آفا این شرکتها بابت این داستان از دولت یارانه گرفتن یا نه؟ نمیتونستن توزیع کنن میگفتن برید تو هر شهرستانی از یه نمایندگی بگیرید

  32. من ثبت نامم برای لا ستیک کویر تایید شده پس چرا موجودی برای خرید نداره چرا کسی پاسخگو نیست

  33. آقا کویر حداقل تکلیف رو مشخص کرده، نوشته که “به دلیل به روز رسانی و ارتقاء زیر ساخت‌های فنی سایت فروش آنلاین تا اطلاع ثانوی متوقف می‌باشد”. دیگه اگه باز امیدوارید به سایتای دیگه هم سر بزنید. اگه نه که در صورت لزوم بفکر تهیه آزاد باشید تایر بی تایر

    • اگر تهران هستی در سایت هایپر تایر ثبت نام کن.من امروز ۴ حلقه لاستیک دولتی بارز از این سایت خریداری کردم

  34. در واقع یک هجمه بی معنی کردید.من امروز ۴ حلقه لاستیک ۲۰۵ ،۱۴ بارز از هایپر تایر به نرخ دولتی خریداری کردم.۴ حلقه به قیمت ۳میلیون و ۹۰۰ .
    خرید از هایپر تایر سخت نیست
    البته شانس هم دخیل هست
    باید روزانه چند بار به سایت مراجعه کنی
    من پس از ۵ روز مراجعه مستمر به این سایت تونستم ۴ حلقه خریداری کنم
    لازم به ذکر هست که هایپر تایر در تهران دو مرکز در شرق و غرب تهران داره و تعویض لاستیکهای نو خریداری شده در مراکز این شرکت الزامی هست

  35. من حدود یک ماه و نیم است که هر کار کردم نتونستم ثبت نام کنم . دروغی برزگ است … چند بار هم به ۱۴۲ و وزرات صمت شکایت کردم از چند لاستیک فروشی. اغلبشون به دروغ میگن تعاونی دارن و اینقدر تو رو سر میدونن که اخرش مجبور بشی بری ازاد بخری- نه بارز و نه کویر تایر امکان ثبت نام نیست- به محض ورود میگه سایت پر شدن فقط اعصاب ادم رو خورد می کنن. خدا لعنتشون کنه – من حتی به تعزیرات حکومتی هم دارم شکایت می کنم

  36. از طریق هایپر تایر اقدام به خرید لاستیک کرده یک رینگ باقیمت هشتصد هزار به سبد خرید اضاف کرده این چه دزد بازاری است

  37. کشوری که موشک میسازه ولی یک جفت لاستیک پراید تو بازارش موجود نیست اگر هم هست سه بابر قیمت مصوب میفروشن مملکت بی در و پیکر مردمو گذاشتن سر کاراین پاس میده به اون اون پاس میده به این فقط بلدن گنده صحبت کنن

  38. آقا مگه چیپس روش قیمت مصرف کننده نداره؟؟؟
    خب لاستیک هم قیمد مصرف کننده بزنید تا دیگه مشکل قیمت حل بشه و این بدبختی تمام بشه. کنترل قیمت ماست و پفک و چیپس از لاستیک مهمتره؟ اصلا مگه فرقی میکنه؟

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط