قیمت خودروهای پر فروش در بازار امروز؛ هر خودرو چقدر گران شده است؟

از دست ندهید

پس از اعلام قیمت جدید کارخانه خودرو قیمت خودروهای پر فروش در بازار افزایش داشته است. برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا که به‌عنوان خودروهای پر تقاضا مطرح هستند گران شده‌اند.

بیت ران – بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته است، به طوری که در بین خودروهای پژو موجود در بازار، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از۴۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده‌است.

مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۵۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده‌است و پژو پارس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۶۱۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای ساینا نیز در این مدت گران شدند، به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۳۴۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۶۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۵۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده‌است.

انواع مدل‌های دنا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند، به طوری که دنا توربو پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۷۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای رانا نیز در این مدت گران شدند، به طوری که رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۵۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۵۶۰ میلیون تومان روز گذشته امروز به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.
پس از اعلام قیمت جدید کارخانه خودرو قیمت خودروهای پر فروش در بازار بالا رفت
افزایش قیمت جدید خودروهای غیرمونتاژی در کارخانه برای “تنظیم تولید و تقاضای آن محصول در بازار”
به گزارش بیت ران اواخر اسفند ماه سال پیش بود که تغییر قیمت کارخانه‌ای خودروها در سال ۱۴۰۱ به اتمام رسید. سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت اعلام کرد: امیدواریم در فروردین ۱۴۰۲ شاهد ابلاغ جزییات دستورالعمل به نهاد‌های متولی ابلاغ قیمت خودرو باشیم.
از روز گذشته – ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ – افزایش رسمی قیمت خودروهای تولید داخل در کارخانه تایید و اعلام شد.
افزایش قیمت خودروها در بازار امروز در شرایطی دیده می‌شود که قرار است با افزایش قیمت جدید خودروهای غیرمونتاژی “قیمت هر محصول بتواند تولید و تقاضای آن محصول (بازار) را تنظیم کند.”
این را امید قالیباف در حساب کاربری خود در توییتر نوشته است که: “امروز شورای رقابت افزایش قیمت جدید خودروهای غیرمونتاژی را به تصویب رساند و قیمت هر محصول باید بتواند تولید و تقاضای آن محصول (بازار) را تنظیم کند؛ برای شورای رقابت در ایفای این مسئولیت خطیر آرزوی توفیق داریم. وظیفه وزارت صمت اجرای مصوبه شورای رقابت است که به آن اهتمام خواهیم داشت.”
بنا به گفته سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت مصوبه افزایش قیمت‌ها بعد از تصویب برای ابلاغ به خودروسازان& به وزارت صنعت ارسال می‌شود تا روند اجرای این مصوبه توسط سازمان حمایت انجام شود.
اینجا فیلم کامل تست‌های بیت ران را تماشا کنید:
تست و بررسی وحشتناک دنا توربو اسپرت تا حد مرگ
 تست دنا جوانان با موتور EFP
همه چیز درباره پژو ۲۰۷ مولتی کالر؛ آیا ارزش خرید دارد؟
ساینا اس سایپا تست و بررسی شد؛ نرم، تنبل و خوش اشتها!
تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک
تیبا سایپا را دقیق بشناسید
تست خودرو رانا پلاس / رانا پلاس یا رانا پلاس سقف شیشه‌ای
سمند سورن پلاس تست شد؛ شتاب خوب و دیگر هیچ
رازهای پژو پارس با موتور جدید؛ تست پرشیا زیر فشار
سیر تا پیاز خودرو شاهین سایپا در تست فنی 



پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط