نخستین نشست کلینیک فناوری خودرو توسط جتکو برگزار میشود. به گفته جتکو وبینار رایگان متدولوژی AUTOSAR، مسیر تحول نرمافزار در صنعت خودرو است.
بیت ران – مجتبی اسماعیلی: به گفته روابط عمومی شرکت جتکو : ” نخستین نشست از سلسه نشستهای تخصصی راهکارهای فناوری در صنعت خودرو که با عنوان کلی «کلینیک فناوری خودرو» برنامه ریزی شده است، با موضوع «متدولوژی AUTOSAR، مسیر تحول نرمافزار در صنعت خودرو» به همراه پرسش و پاسخ و اعلام نیازهای فنآورانه گروه صنعتی ایرانخودرو روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت آنلاین برگزار می شود. ”
روابط عمومی جتکو در زمینه نشست کلینیک فناوری خودرو تصریح کرد : ” به منظور تسهیل طراحی توزیع شده سیستمهای نرمافزار خودرو، استاندارد AUTOSAR در سال ۲۰۰۳ با همکاری تولیدکنندگان خودرو و تأمینکنندگان ردههای مختلف در حوزه سخت افزار و نرمافزار خودرو، معرفی شد.
با گذشت زمان، شرکتهای متعددی در جهت توسعه و تکامل این استاندارد، به این کنسرسیوم پیوستند تا جایی که هم اکنون این کنسرسیوم شامل بیش از ۱۵۰ شریک جهانی است و استاندارد AUTOSAR، به عنوان رویه اصلی مهندسی نرمافزار در خودرو شناخته میشود.
در این وبینار رایگان، ضمن تشریح سیر رشد و تکامل نرم افزار در پلتفرم برق و الکترونیک خودرو، تاریخچه، ضرورت و اصول متدولوژی AUTOSAR مورد بحث قرار خواهد گرفت.
مخاطبین این وبینار، مهندسان طراحی نرم افزار و الکترونیک در صنایع خودرو؛ اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشتههای، برق، کامپیوتر و مهندسی خودرو؛ و مدیران و اعضای شرکتهای دانش بنیان با موضوع کاری مرتبط هستند.
سخنرانان این وبینار سپهر سالور از مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول شرکت ایرانخودرو، مهران ایزدی از شرکت CEVT سوئد و کارشناسان طراحی نرم افزار شرکت جتکو هستند. ”
این وبینار روز یکشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۵ در سایت www.evand.com برگزار می شود و برای ثبت نام جهت حضور در وبینار میتوانید به همان سایت مراجعه نمایید.
سرفصلهای وبینار
- قیدها و الزامات در نرمافزارهای خودرو
- سیر تکاملی پلتفرم برق و الکترونیک خودرو
- نسل کلاسیک متدولوژی AUTOSAR
- چالش های نسل بعدی پلتفرم خودرو
- نقش adaptive autosar در توسعه پلتفرم zonal
بیشتر بخوانید:
فوتون تونلند G۷ اتوماتیک ایران خودرو دیزل فقط تا ۳ هفته آینده به روز است
آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک فوتون ایران خودرودیزل + مشخصات خودرو
خودروهای وارداتی جدید تا ۲ هفته آینده وارد گمرکات ایران خواهند شد
FMC T۵ با ضعیفترین موتور ۱/۵ لیتری توربو دانگ فنگ در ایران به فروش میرسد
خودروهای پرفروش چقدر گران شدهاند؟ / کدام خودروهای چینی مشتری ندارند؟
مشخصات موتور XU۷ پلاس چیست؟ / موتور جدید خودرو پژو پارس را بشناسید
پژو پارس به موتور جدید XU۷P مجهز شد / این موتور چگونه است؟
تولید دو خودرو اقتصادی مشترک ایران خودرو و سایپا / موتور TU۵ در ۱۰ هزار شاهین
روغن گیربکس اتوماتیک و دستی + معرفی روغن مناسب خودروهای داخلی و وارداتی
کم شدن روغن موتور نشانه چیست؛ چرا موتور ماشین روغن کم میکند؟
روغن سوزی چیست؟ راه های شناسایی و رفع آن کدام است؟
هر آنچه درباره انواع روغن موتور باید بدانید
از آتش سوزی و فراخوانهای شاهین تا خودرو جدید ایرانی
خودرو کوچک ایرانخودرو
نظر طراح سری شش ب ام و درباره طراحی خودرو تارا و شاهین
مشخصات موتور ۱۶ سوپاپ سایپا چیست؟ / اشتراک موتور تارا با شاهین؟
موتور تندر ۹۰ سایپا مشخص شد
مشخصات فنی گیربکس شش سرعته دستی ایران خودرو و توانایی های آن
گیربکس شش سرعته جدید روی کدام محصولات ایران خودرو نصب می شود؟
نادر فقیهزاده طراحی چه خودرو هایی را بر عهده داشت؟
مشخصات فنی گیربکس شش سرعته دستی ایرانخودرو و توانایی های آن
گیربکس شش سرعته جدید روی کدام محصولات ایران خودرو نصب می شود؟
ایرانخودرو تارا وارد بازار شد / تفاوت نسخه دستی با اتوماتیک؟
سایپا شاهین چگونه شاهین شد؛ داستان خودرو جدید سایپا
پلت فرم شاهین چگونه است؟
سایپا رهام از سال آینده با موتور تیبا وارد بازار می شود
نبرد در مونیخ / ویژه برنامه فلاشر برای نمایشگاه خودرو مونیخ
از گیربکس های ایران خودرو تا تارای برقی و بازار لاستیک ایران
قیمت لنت ترمز خودروهای ایرانی و خارجی/ علائم تمام شدن لنت ترمز
بررسی بهترین دیسک و صفحه کلاچ در بازار و قیمت انواع لوازم کلاچ
قیمت روغن موتور در بازار + معرفی شرکت های برتر تولید کننده روغن
کامیون دست دوم وارداتی چه ویژگی هایی دارند؟ + جزئیات و آپشن ها
بهترین لاستیک های زمستانی و رتبه بندی آن ها در سال ۲۰۲۰
آشنایی با ولوو FH و مدلهای آن + کامیون های ولوو در ایران