تارا اتوماتیک V4 ایران خودرو با مشخصات جدید به بازار خواهد آمد

از دست ندهید

تارا اتوماتیک V4 قرار است با مشخصات بهتر و ظاهر و امکانات مدرن‌تر از بهمن ماه سال جاری به تولید انبوه برسد. ایران خودرو ضمن اعلام این خبر عنوان کرد که تارا اتوماتیک جدید، مطابق با ترند طراحی خودروهای روز دنیا خواهد بود.

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی – تارا در نسخه اتوماتیک خود قرار است با ظاهر و امکانات مدرن‌تر از بهمن‌ ماه به تولید انبوه برسد، این نسخه جدید V4 نام دارد.

براساس اعلام رسمی معاون تحقیقات، طراحی و تکوین ایران خودرو، تارا اتوماتیک V4 ایمنی بالاتری نسبت به نمونه فعلی خواهد داشت.

ایران خودرو اعلام کرد که تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه فعلی به دست مشتریان خواهد رسید.

ظاهراً ایران خودرو قرار است در ظاهر این محصول خود به‌روزرسانی‌هایی را انجام دهد. بنا به اظهار این خودروساز، این به‌روزرسانی‌ها مطابق با جدیدترین ترند طراحی خودرو در جهان خواهد بود.

تارا اتوماتیک V4 چه مشخصاتی خواهد داشت؟

ایران خودرو برخی تغییرات تارا اتوماتیک در تیپ V4 را امروز به‌طور رسمی اعلام کرد. این خودروساز داخلی قرار است تارا اتوماتیک را با صندوق عقب قابل باز شدن با حرکت پا (Kick Sensor) در بازار خودرو کشور عرضه کند.

گرمکن صندلی راننده و سرنشین کناری، تودوزی متفاوت برای صندلی‌ها، تنظیم حرکت جلو و عقب صندلی راننده به صورت برقی و دوربین دنده عقب داینامیک از جمله امکانات نمونه اتوماتیک تارا در تیپ V4 خواهد بود.

این خودرو همچنین مجهز به چراغ آفتاب‌گیر راننده و چراغ محفظه داشبورد خواهد بود. تارا اتوماتیک V4 همچنین دارای چراغ خوشامدگویی درب‌های جلو (در زیر رودری‌ها) خواهد بود. این چراغ به محض باز شدن درب‌ها، روی زمین و جلوی پا راننده و سرنشین را روشن خواهد کرد.

از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به آیینه الکتروکرومیک اشاره کرد. ایران خودرو همچنین عنوان کرد که تیپ V4 دستگیره‌های سقفی تاشو برای درهای عقب و دستگیره سقفی تاشو سمت جلو سمت راست خواهد داشت. این موارد در نسخه اتوماتیک تارا فعلی وجود نداشت و تیپ V4 تارا اتوماتیک قابل استفاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

قیمت کشنده و کامیون حدود ۲۵ درصد گران شد

سانگ یانگ اسم خود را به دلیل «بدنامی» در صنعت خودرو تغییر خواهد داد

قیمت هوندا ایرانی از ۵۰ میلیون تومان گذشت + موتورسیکلتی که ۲۰۰ میلیون گران شد

خرید خودرو در بورس کالا و تاثیر آن بر قیمت ها/خودروهای زیر ۱۰ هزار یورو در راهند




3 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط