بی وای دی ATTO3 ؛ ارزان‌ترین خودرو BYD در اروپا چه ویژگی‌هایی دارد؟

از دست ندهید

بی وای دی ATTO3 یکی از محصولات چینی است که در بازار اروپا عرضه می‌شود. اما ارزان‌ترین خودرو BYD در اروپا چه قیمت و ویژگی‌هایی دارد؟

بیت ران – ATTO3 در بازار خودرو چین با نام Yuan Plus یا Meta Plus به فروش می‌رسد. این کراس اوور الکتریکی که تمامی ورژن‌های آن تک موتوره هستند، از ۱۳۷.۸۰۰ یوان در بازار خودرو چین قابل خرید است. این مبلغ معادل ۶۲۲/۸۵۶/۰۰۰ تومان است. گرانترین مدل ATTO3 در بازار چین هم به نرخ ۱۶۵.۸۰۰ یوان به فروش می‌رسد که رقمی برابر با ۷۴۹/۴۱۶/۰۰۰ تومان است.

فیلم  در یوتیوب 

مدل پایه این کراس اوور برقی مجهز به پک باتری ۴۹.۹۲ کیلووات ساعتی است. این باتری می‌تواند ATTO 3 با وزنی معادل ۲۰۰۰ کیلوگرم را در مدت زمانی برابر با ۷.۳ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت این نسخه از ATTO 3 نیز ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است.

بی وای دی ATTO3 ؛ ارزان‌ترین خودرو BYD
بی وای دی ATTO3

جالب اینجاست که مدل گران‌تر با باتری بزرگ‌تر که ۶۵ کیلو از نسخه پایه سنگین‌تر است نیز همین شتاب و سرعت نهایی را در اختیار مالک خود قرار می‌دهد.

تمامی مدل‌های ATTO3 با قدرت موتوری برابر با ۲۰۴ اسب بخار به فروش می‌رسند. هم مدل پایه و هم مدل گران‌تر که دارای باتری‌هایی با ظرفیت ۶۰.۴۸ کیلووات ساعت است، قدرت موتوری برابر دارند.

بی وای دی ATTO3 ؛ ارزان‌ترین خودرو BYD
ارزان‌ترین خودرو BYD در بازار اروپا

تنها تفاوت نسخه‌های ارزان و گران در بخش فنی میزان پیمایش و مصرف انرژی آنهاست. براساس اطلاعاتی که BYD منتشر کرد، مدل پایه دارای برد مسافت ۴۳۰ کیلومتر و مدل گرانتر با باتری‌های بزرگتر پیمایشی برابر با ۵۱۰ کیلومتر را در اختیار مالک خود قرار می‌دهند.

همه مدل‌های ATTO3 مانند سایر محصولات بی وای دی در مدت زمان ۳۰ دقیقه می‌توانند ظرفیت باتری خود را از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ کند. این در حالی است که در حالت Slow Charge مدل ارزان این کراس اوور برقی بعد از ۷:۱۳ ساعت شارژ می‌شود و مدل گرانتر برای شارژ شدن کامل باتری‌های بزرگ‌تر خود به ۸:۳۸ زمان نیاز دارد.

ابعاد و امکانات بی وای دی ATTO 3

طول، عرض و ارتفاع این خودرو برابر است با ۴۵۵۵، ۱۸۷۵ و ۱۶۱۵ میلیمتر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۷۲۰ میلیمتر اعلام شد. ATTO 3 خودرویی ۵ نفره است و BYD آن را ۶ سال یا ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر گارانتی کرده‌است.

مدل گرانتر این کراس اوور برقی دارای رینگ‌هایی با ابعاد ۱۸ اینچ است. مدل ارزانتر این خودرو برقی با رینگ‌های ۱۷ اینچی قابل خرید است. مثل تمامی محصولات اروپایی بی وای دی، ATTO 3 هم بدون تایر زاپاس به دست مصرف کننده می‌رسد و این خودرو صرفاً دارای کیت پنچری است.

اینجا تماشا کنید:
تست و بررسی وحشتناک دنا توربو اسپرت تا حد مرگ
تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک
رازهای پژو پارس با موتور جدید ؛ تست پرشیازیر فشار
سیر تا پیاز خودرو شاهین سایپا در تست فنی
ارزان‌ترین خودرو BYD در بازار اروپا

از امکانات بی شمار این مدل از BYD می‌توان به ایرکاندیشن تک نقطه‌ای با فیلتر PM2.5 و فیلتر یونیزه اشاره کرد. سایر موارد موجود در بخش امکانات رفاهی این کراس اوور برقی عبارتند از برف پاکن عقب، نورپردازی داخل کابین، چراغ‌های جلو LED که مجهز به چراغ‌های روشنایی روز است، ۸ اسپیکر برای سیستم صوتی، قابلیت راه‌اندازی سیستم تهویه و استارت خودرو با ریموت، نمایشگر ۱۵.۶ اینچی لمسی در داشبورد، تنظیم برقی صندلی راننده (فقط در مدل گران)، دوربین ثبت وقایع داخل و خارج خودرو، نمایشگر ۵ اینچی کلاستر، دسته‌دنده‌برقی، درب صندوق عقب برقی (فقط در مدل گران)، استارت بدون کلید، ورود بدون کلید (برای درب راننده)، سانروف پانورامیک، ترمز پارک فعال، هشدار برخورد از جلو و عقب، نمایش علائم رانندگی، رادار خطی، سامانه هشدار خروج از خط و هشدار نقاط کور، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سرازیری، ترمز پارک اتوماتیک و دوربین ۳۶۰ درجه است.

ارزان‌ترین خودرو بی وای دی در اروپا

موارد دیگری چون ایربگ‌های راننده و سرنشین، ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، سنسورهای پارک جلو و عقب، TPMS، ترمزهای ABS و EBD، ترمز کمکی BA و سامانه‌های کنترل کشش و پایداری ایمنی خودرو بی وای دی ATTO 3 را تضمین می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
سمند سورن توربو چه ویژگی‌هایی دارد؟ / نکاتی که باید بدانید
دیگنیتی پرستیژ قوی‌ترین کراس اوور چینی بازار ایران ، پرقدرت تنها روی کاغذ
بی وای دی Tang شاسی بلند با شتاب ۴.۴ ثانیه + مشخصات فنی و ظاهری
دیار BJ40 از سوی دیار خودرو به بازار خواهد آمد / بررسی مشخصات فنی و آپشن‌ها
داچیا لوگان فیس لیفت LPG قوی‌تر از نسخه‌ بنزینی / بررسی مشخصات فنی
پژو ۴۰۸ پلاگین هیبرید و اختراع مجدد کلاس خودروهای سدان‌



پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط