آکتروس L ادیشن ۳ کامیون خاص ۶۲۵ اسب بخاری مرسدس با تولید محدود

از دست ندهید

آکتروس L ادیشن ۳ امروز در نمایشگاه خودروهای تجاری (IAA) در شهر هانوفر آلمان رسماً رونمایی شد. مرسدس بنز در جریان برگزاری این نمایشگاه از کامیونی رونمایی کرد که فقط تعداد محدودی از خریداران می‌توانند سند مالکیت آن را بدست آورند.

بیت ران – محمد فتح‌اللهی – آکتروس L ادیشن ۳ یکی از ستارگان نمایشگاه خودروهای تجاری هانوفر آلمان است. از این کامیون فوق‌العاده فقط و فقط ۴۰۰ عدد تولید خواهد شد که شامل ۳۰ ویژگی اضافی در نمای بیرونی و داخلی خودرو است.

درون کابین آکتروس L ادیشن ۳

آکتروس L با مجموعه کاملی از ویژگی‌ها و تجهیزات لوکس به عنوان ادیشن ۳ معرفی شد. در فضای داخلی این کامیون منحصر به فرد و شیک، داشبورد و دستگیره درب ها با چرم ناپا کاور شدند. این چرم یکی از مرغوب ترین و حتی گران ترین چرم در جهان بشمار می رود.

قسمت های مختلفی در درون کابین آکتروس L با تریم فیبر کربنی عرضه خواهد شد. دریچه های سقفی در دورن کابین این کامیون با نورپردازی فوق العاده بسیار جلب توجه می کند. نکته جالب درباره نورپردازی داخل کابین این کامیون میزان روشنایی نور آن است که توسط راننده مشخص و تعیین می‌شود.

یعنی راننده با استفاده از تنظیمات اختصاصی خود در صفحه نمایش لمسی آن می‌تواند مشخص کند که میزان تابش نور درون کابین چقدر است.

راننده و سرنشین همچنین در طول سفر می‌توانند قهوه خود را در قهوه جوش برندینگ مرسدس بنز دم کرده و از نشستن بر روی صندلی های تمام چرمی بدون خستگی از سفرهای خود لذت ببرند.

نشان های Edition 3 در قسمت پشت سری راننده و سرنشین کناری قابلیت روشن شدن دارند. حتی تخت ۹۰۰ میلیمتری بالای سر کابین هم با ملحفه عرضه خواهد شد.

یک پرده سرتاسری به رنگ بژ – بادامی در داخل و مشکی در خارج از کابین، حریم خصوصی راننده را تضمین می‌ کند و پرده جلویی خودرو به نشان مرسدس بنز مزین است.

نمای خارجی آکتروس L ادیشن ۳
آکتروس سری L
آکتروس L

از ویژگی‌های برجسته بیرونی می‌توان به برچسب‌ های اختصاصی روی درب های کناری اشاره کرد که شامل حروف «Edition 3» است.

آفتابگیرهای بیرونی آکتروس L از جنس آلومینیوم و به رنگ سفید هستند. دو چراغ کمی LED در این بخش، به روشنایی بیشتر و نمای خشن آن کمک شایانی کردند.

نماد Actros L در بخش بیرونی با رونگ کرومی تیره کاملاً جلب توجه می‌کند. یک نشان Actros در بخش عقب هم وجود دارد تا همگان متوجه شوند که با چه محصول منحصر به فردی رو به رو هستند.

آکتروس سری L
آکتروس L

جنس پله های ورودی به کابین آکتروس L از جنس فولاد ضد زنگ است که توسط نورهای LED قابلیت روشن شدن را دارند. در پوش اکسل جلو و عقب این کامیون فوق العاده هم از فولاد ضد زنگ ساخته شدند تا علاوه بر استحکام بالا، نمایی لوکس و منحصر به فرد داشته باشند.

یکی از آیتم های جذاب در بخش بیرونی آکتروس L نشان مرسدس بنز است که به رنگ کرومی تیره کاملاً جلب توجه می‌کند. این نشان در ترکیب با گریل فولادی (ضد زنگ) نمایی خاص به بدنه این کامیون بخشیده است.

تریم ادیشن ۳ را می‌ توان برای همه مدل های ۲ و ۳ محوره سفارش داد. خریداران این کامیون فوق العاده همچنین خواهند توانست آن را با کابین های GigaSpace و BigSpace حتی بصورت فرمان راست و چپ نیز سفارش دهند.

مالک آکتروس L می تواند این کامیون را آزادانه از میان تمامی رنگ های موجود خریداری کند. اما گریل فولادی جلوی کامیون همیشه به رنگ سفید خواهد بود تا نه تنها جلب توجه بیشتری کند، بلکه تشخیص آن هم از فواصل دور راحت تر باشد.

مشخصات فنی آکتروس L ادیشن ۳
آکتروس سری L
آکتروس L

آکتروس L برای همه رانندگان عملکرد چشمگیر و خیره کننده ای خواهد داشت. چرا که مرسدس بنز از موتور OM473 که نسل سوم از سری موتورهای OM 471 بشمار می‌رود برای این خودرو استفاده کرد که ۱۵.۶ لیتر حجم دارد.

این موتور شش سیلندر خطی قادر است توانی برابر با ۶۲۵ اسب بخار (۴۶۰ کیلووات) در اختیار راننده قرار دهد. گشتاور خروجی قوای محرکه L ادیشن ۳ نیز به ۳۰۰۰ نیوتن متر می رسد که رقم فوق العاده ای است.

مدلی که در نمایشگاه خودروهای تجاری هانوفر معرفی شد ۲×۴ بود. این نمونه ۱۸ تنی مجهز به سیستم تعلیق ایرماتیک بود که با فاصله بین دو محور ۳۷۰۰ میلیمتری می تواند ۱۳ تن بار را جابجا کند.

گیربکس آکتروس L از نوع پاور شیفت اتوماتیک است. مرسدس بنز باور دارد که این گیربکس بهترین عملکرد را برای هر راننده ای به نمایش خواهد گذاشت.

قیمت این محصول فوق العاده مرسدس بنز در نمایشگاه خودروهای تجاری هانوفر آلمان ۱۵۰.۰۰۰ یورو اعلام شد. البته این رقم پایه ای است که خریداران می توانند برای تملک آن هزینه کنند.

مدلی که در نمایشگاه IAA به نمایش درآمد دارای آپشن های ویژه ای مانند چمدان های چرمی با نشان Edition 3، تزئیات فولادی برای چرخ‌های جلو و عقب، کفپوش های ابریشیمی برای کابین و… بود که طبیعتاً رقم نهایی برای خرید آن را افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

هیوندای IONIQ 5 در ترکیه قیمت‌گذاری شد / IONIQ 5 به قیمت آزرا ۲۰۱۸

نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۲۲ و معرفی خودروهای رونمایی شده

رویژیانگ X3 کراس‌اوور ۷ نفره جدید با گیربکس دستی

بررسی رانا پلاس پانوراما + تفاوت ها نسبت به رانا پلاس معمولی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط