فهرست و قیمت خودروهایی که سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند

از دست ندهید

فهرست و قیمت خودروهایی که سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند را در این گزارش بخوانید.

بیت ران – با توجه به سیاست شرکت های خودروسازی جهان برای گذار از تولیدات با موتورهای بنزینی و دیزلی، محصولات آینده بازار برقی خواهند بود.

در ادامه به فهرست و قیمت خودروهایی که سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند، می پردازیم:

فولکس واگن ID Buzz

فولکس واگن ID Buzz

این خودرو مدل زنده شده مینی‌بوس‌های فولکس واگن است که حالا تمام الکتریکی شده‌اند. این مینی‌بوس‌ها که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند، در دو مدل باری و مسافربری طراحی شده‌اند و قیمت آن ۳۴ هزار و ۵۰۰ یورو است. نام مدل باری آن “کارگو” خواهد بود.

وانت برقی هامر

جی ام سی هامر EV

خودروی تمام برقی که برد باتری آن ۵۶۰ کیلومتر است. این خودرو یک هزار اسب بخار قدرت دارد و از صفر تا ۱۰۰ در ۳ ثانیه شتاب می‌گیرد. قیمت این هامر که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود ۹۳ هزار و ۸۰۰ یورو خواهد بود.

مرسدس EQB

مرسدس دو دیفرنسیل با موتور برقی با قیمت ۶۰ هزار و ۴۰۰ یورو در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود. این مرسدس برای بازار آمریکا با دو موتور “۳۰۰ EQB” با قدرت ۲۲۵ اسب بخار و “۳۵۰پ” با قدرت ۲۸۸ اسب بخار تولید می‌شود.

قیمت خودروهایی که سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند
ب ام و سری ۲ کوپه

ب ام و سری ۲ کوپه با دو نوع موتور چهار سیلندر ۲۵۵ اسب بخار یا شش سیلندر با ۳۸۲ اسب بخار و دیفرنسیال عقب در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود. قیمت این بی ام و ۳۰ هزار و ۸۰۰ یورو خواهد بود.

قیمت خودروهایی که سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند
آئودی e-tron GT

خودروهای الکتریکی آئودی از موفقیت و استقبال زیادی برخوردار شده‌اند. آئودی e-tron GT که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود دارای موتوری با ۶۳۷ اسب بخار قدرت است که شتاب صفر تا ۱۰۰ آن سه و یک دهم ثانیه است.

برد باتری آن ۳۷۳ کیلومتر است که اندکی کمتر از مدل‌های قبلی است. قیمت این آئودی ۸۴ هزار و ۵۰۰ یورو خواهد بود.

قیمت خودروهایی که سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند
سولو

کمپانی جدید خوروسازی “Electra Meccanica Solo” این خودروی تمام الکتریکی سه چرخ و تک صندلی مخصوص شهر را در سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد کرد. این خودرو دارای باتری لیتیوم ایون است که برد آن به ۱۶۰ کیلومتر می‌‌رسد. موتور این خودرو ۵۳ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن به ۱۲۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد. قیمت زولو ۱۵ هزار و ۹۰۰ یورو خواهد بود.

شورولت Bolt EV

شورولت Bolt EV ۲۰۲۲ با قیمت ۲۶ هزار و ۷۰۰ یورو وارد بازار شده است. برد باتری این خودروی الکتریکی ۴۱۶ کیلومتر است. این خودرو در تابستان ۲۰۲۱ تحویل فروشندگان گردید و با استقبال روبرو شد. قیمت این خودرو از قیمت خودروهای اولیه سری “بولت” ۴ هزار و ۷۵۰ یورو ارزانتر شده است.

بی ام و i4 کانسپت قیمت خودروهایی که سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند
ب ام و i4

خودرو تمام الکتریکی ب ام و i4 نیز در سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد. قدرت موتور این خودرو ۵۳۶ اسب بخار و برد باتری‌ آن بین ۳۹۴ تا ۴۸۲ کیلومتر است. قیمت این ب ام و ۴۷ هزار و ۸۰۰ یورو قیمت مدل اسپرت آن ۵۶ هزار و ۸۰۰ یورو خواهد بود.

کیا کارنیوال

مجله فوربس در مورد ” کیا کارنیوال” نوشته :«یک مینی ون در لباس شاسی بلند”. قیمت این محصول خودروسازی کره‌ای که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود ۲۷ هزار و ۷۰۰ یورو خواهد بود. این خودرو ظرفیت حمل ۱۱ سرنشین را دارد و می‌تواند همزمان در یدک‌کش عقب یک هزار و ۶۰۰ کیلو بار نیز حمل کند.

قیمت خودروهایی که سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند
پورشه Taycan Cross Turismo

قیمت خودروی الکتریکی “پورشه تایکان کروس توریسمو” که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود ۸۰ هزار و ۸۰۰ یورو خواهد بود. موتور این پورشه ۳۷۵ اسب بخار قدرت دارد که قدرت مدل اسپورت آن به ۶۱۶ اسب بخار می‌رسد. این پورشه “جا‌دار” داری باتری لیتیوم ایون با ۷۲۳ ولت است.

کراس اور داچیا جاگر قیمت خودروهایی که سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند
داچیا Jogger

اولین مدل هیبریدی خودرو ساز رومانیایی داچیا وابسته به رنو فرانسه است که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود. قیمت این خودرو که تا هفت سرنشین را می‌تواند حمل کند ۱۳ هزار و ۹۹۰ یورو خواهد بود.

تسلا Roadster

تسلا در سال آینده مدل ” Roadste” را روانه بازار می‌کند. قیمت این خودرو الکتریکی ۱۷۰ هزار یورو خواهد بود. تسلا Roadster دارای شتاب صفر تا ۱۰۰ در ۲,۱ ثانیه است که گفته می‌شود سریعترین خودرو جهان است.

خودرو هیوندای آیونیک ۵

هیوندای Ioniq 5 N

هیوندای ایونیک ۵N دارای موتور الکتریکی و قدرت ۵۷۰ اسب بخار است. این خودرو دارای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در سه و نیم ثانیه است و سرعت آن به ۲۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. قیمت آن از ۴۱ هزار و ۹۰۰ یورو شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جایگزین پراید با طراحی پلتفرم مشترک ایران خودرو و سایپا / چهار خودرو ارزان در راه

ارزان ترین خودرو برقی جهان از چین می آید + قیمت و مشخصات فنی

کینگ لینگ تاگا از سوی پادرا دیزل معرفی شد / مشخصات و قیمت

هیولای ۲۰۲۳ رضوانی خودرویی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت معرفی شد

واردات خودرو همچنان در ابهام+ آخرین وضعیت

تیگارد X35 و آپشن‌هایی که با آن به بازار می آید + قیمت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط