اولین خودروی شاسی بلند فراری با موتور ۱۲ سیلندر عرضه می شود + جزئیات

از دست ندهید

بنابراعلام شرکت فراری اولین خودروی شاسی بلند فراری پوروسانگوئه (Purosangue) با موتور ۱۲ سیلندر عرضه می شود.

بیت ران – بندتو ویگنا، مدیر عامل شرکت خودروسازی فراری اعلام کرد: اولین خودروی شاسی بلند فراری پوروسانگوئه (Purosangue) مجهز به موتور ۱۲ سیلندر قدرتمند این برند خواهد بود که در ماه‌های آینده عرضه شود.

ویگنا گفت: «ما چندین گزینه را آزمایش کرده‌ایم، واضح بود که V۱۲ برای عملکرد و تجربه رانندگی که می‌توانست ارائه دهد، گزینه مناسبی برای بازار است. او افزود: این شرکت نتایج سه ماهه اول خود را ارائه کرد که نشان‌دهنده افزایش ۱۲ درصدی در درآمد اصلی آن بود زیرا تقاضا برای خودروهای اسپورت آن علیرغم آشفتگی سیاسی جهانی همچنان قوی بود.

اولین خودروی شاسی بلند فراری پوروسانگوئه (Purosangue)

خودروی برقی کامل پورشه سال ۲۰۲۵ می آید

انتخاب قدرت Purosangue با قوی‌ترین موتور خود نشان‌دهنده گسست از استراتژی اخیر فراری است که روی مدل‌های هیبریدی V۸ و V۶ با آلودگی کمتر مانند مورد ۲۹۶ GTS تمرکز کرده بود که به تازگی رونمایی شده است.

این شرکت تاکنون چهار مدل هیبریدی ارائه کرده و وعده یک خودروی برقی کامل را برای سال ۲۰۲۵ داده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش رویترز، فراری پیش‌بینی خود را برای سالی که سه ماه پیش ارائه کرد، از جمله پیش‌بینی برای درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک تعدیل‌شده بین ۱.۶۵ تا ۱.۷۰ میلیارد یورو تایید کرد. سهام فراری ۳.۷ درصد کاهش یافت و اکنون توجه به بازار سرمایه در ماه آینده معطوف شده است.

فراری به تولید شاسی بلند تن داد

فراری قصد دارد تا از خودروی شاسی‌بلند پروسانگوئه رونمایی کند که برای حضور موفق در بازار با محصولاتی از استون مارتین، لامبورگینی، مرسدس بنز، رولزرویس، پورشه و بنتلی رقابت خواهد کرد.

بیش از ۲۰ سال پس از انقلاب پورشه کاین در بازار خودروهای اسپرت چهاردر، فراری سرانجام خود را برای معرفی اولین شاسی‌بلند آماده می‌کند.

فراری سال‌ها رونق شاسی‌بلند را نادیده گرفت و ادعا می‌کرد چنین مفهومی با ارزش برند این شرکت مطابقت ندارد و همچنان موفق به ایجاد تجارت بسیار سودآوری شد.

اما اکنون تمام رقیبان بزرگ فراری که در زمینه‌ی تولید خودروهای لوکس و سوپراسپرت فعالیت می‌کنند (به استثنای مک‌لارن)، در سبد محصولات خود یک خودروی شاسی‌بلند دارند و تقاضای مشتریان برای چنین محصولاتی بسیار زیاد است و بازار این خودروها همچنان با سرعت زیادی رشد می‌کند.

چرا پروسانگوئه؟

پروسانگوئه به معنای خون خالص است که می‌تواند روش فراری باشد تا به ما بگوید این محصول ممکن است اولین خودروی چهاردر تولیدی این شرکت باشد؛ اما همچنان مانند سایر خودروهای فراری واقعی رانندگی می‌کند، یا ممکن است فراری به ما یادآوری کند که پروسانگوئه روی پلتفرم واقعی فراری سوار خواهد شد، درحالی‌که رقبایی مانند بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس می‌توانند DNA خود را از فولکس‌واگن توارگ دریافت کنند. در هر صورت پروسانگوئه بایدپیش از پایان سال ۲۰۲۲ به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: 

معرفی فراری پروسانگوئه و مقایسه این شاسی بلند با رقبا

سری هفت جدید معرفی شد / موتور V8 یا باتری‌، انتخاب با شماست!

معرفی تویوتا کرولا GR با موتور سه سیلندر ؛ جایگزین کدام خودروها می شود؟

EXEED و احتمال عرضه محصولات آن از سوی مدیران خودرو

اولین جیپ برقی معرفی شد؛ کوچک‌ترین شاسی‌بلند جیپ را بشناسید

فهرست و قیمت خودروهایی که سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند

ارزان ترین خودرو برقی جهان از چین می آید + قیمت و مشخصات فنی

کینگ لینگ تاگا از سوی پادرا دیزل معرفی شد / مشخصات و قیمت

هیولای ۲۰۲۳ رضوانی خودرویی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت معرفی شد

واردات خودرو همچنان در ابهام+ آخرین وضعیت

تیگارد X35 و آپشن‌هایی که با آن به بازار می آید + قیمت

جایگزین پراید با طراحی پلتفرم مشترک ایران خودرو و سایپا / چهار خودرو ارزان در راه




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط