اولین جیپ برقی معرفی شد؛ کوچک‌ترین شاسی‌بلند جیپ را بشناسید

از دست ندهید

گروه استلانتیس اولین جیپ برقی را معرفی کرد. در ادامه با کوچک‌ترین شاسی‌بلند جیپ که اولین مدل کاملا الکتریکی این برند است، آشنا شوید.

بیت ران – جیپ عکس‌هایی از اولین مدل کاملا الکتریکی خود را منتشر کرد. این خودرو که هنوز نامش اعلام نشده، کوچک‌ترین شاسی‌بلند جیپ خواهد بود و در نیمه اول سال ۲۰۲۳ به بازار اروپا خواهد آمد.

خبر ساخت مدل جدید جیپ در همایش گروه خودروسازی استلانتیس، مالک جیپ اعلام شد. کارلوس تاوارز، مدیر استلانتیس در این همایش گفت که توانایی‌های ذاتی جیپ با الکتریکی شدن چند برابر خواهد شد. رسانه‌ها از این حرف آقای تاوارز نتیجه گرفته‌اند که جیپ الکتریکی دو دیفرانسیل خواهد بود.

به جز عکس‌ها و این گمانه‌زنی‌ها، اطلاعات دیگری از شاسی‌بلند الکتریکی جیپ منتشر نشده است.

استلانتیس پیش‌تر اعلام کرده بود که جیپ اولین کارخانه در این گروه است که همه مدل‌هایش را الکتریکی خواهد کرد. جیپ به تازگی یک مدل هیبرید-الکتریکی از مشهورترین مدلش، رانگلر تولید کرده و قرار است یک مدل الکتریکی دیگر هم در سال ۲۰۲۴ بسازد.

عرضه اولین مدل الکتریکی جیپ نیمه سال ۲۰۲۳ کوچک‌ترین شاسی‌بلند جیپ
جیپ برقی کوچک‌ترین شاسی‌بلند این برند است

تاوارز در این همایش که برای اعلام استراتژی آینده کارخانه برگزار شده بود، گفت که کارخانه‌های این گروه تا سال ۲۰۳۰ هفتاد و پنج مدل الکتریکی خواهند ساخت. استلانتیس در سال ۲۰۲۱ با پیوستن دو خودروسازی فیات-کرایسلر و پژو شکل گرفت و اکنون شامل پانزده کارخانه از جمله مازراتی، آلفارومئو، لانچیا و اپل است.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط