در همگامی با تغییرات صنعت خودرو انجام شد؛ تغییر نام دایملر

از دست ندهید

بنابر اعلام خودروساز بزرگ آلمانی ، در همگامی با تغییرات صنعت خودرو که در جریان است تغییر نام دایملر از اول فوریه ۲۰۲۲ با رسمی خواهد شد.

بیت ارن – حدود یک سال پیش بود که دایملر اعلام کرد نام خود را به مرسدس بنز تغییر می‌دهد. در آن مقطع این کمپانی از زمان تغییر نام خود حرفی به میان نیاورد، اما حالا مشخص شده که این اتفاق در اول فوریه امسال رخ خواهد داد.

تغییر نام دایملر به مرسدس بنز

حتما خواهید پرسید دلیل چنین تصمیمی از سوی دایملر که کمپانی مادر مرسدس بنز محسوب می‌شود، چیست. در پاسخ باید گفت این تصمیم به خاطر همگام شدن با تغییرات صنعت خودرو اتخاذ شده است. به عبارت دقیق‌تر، با این استراتژی کمپانی آلمانی می خواهد بیشتر بر آینده و اهدافی مثل خودروهای بدون آلایندگی و نرم‌افزارهای نوین تمرکز کند. بد نیست اشاره کنیم پیش از این هم بخش خودروهای سنگین مرسدس بنز از این برند جدا شده و با نام دایملر تراکس به کار خود ادامه خواهد داد.

تغییر نام دایملر به مرسدس بنز

افزایش ارزش برند مرسدس بنز

مرسدس بنز امیدوار است با تغییرات اخیر ارزش برند آن به خاطر تمرکز روی تکنولوژی‌های جدید و قابلیت های دیجیتال بیش از پیش افزایش پیدا کند. بر کسی پوشیده نیست که خودروسازان سنتی به نوعی تسلا را سرلوحه خود قرار داده و به نوعی از سیاست‌های آن در تولید خودروهای برقی الگوبرداری می‌کنند تا ارزش برند خود را ارتقا دهند.

آنطور که بلومبرگ گزارش کرده، ارزش برند مرسدس بنز با افزایش ۴۰ درصدی در ۱۲ ماه گذشته به ۷۴ میلیارد یورو (معادل ۸۲.۵ میلیارد دلار) رسیده است. دلیل اصلی این افزایش قابل توجه بیشتر شدن شمار مدل‌های الکتریکی کمپانی است. نکته جالب توجه اینکه آقای الا کلنیوس مدیرعامل دایملر در اظهار نظری جالب گفته در صورت تقویت جریان نقدینگی، سهام مرسدس بنز از پتانسیل‌های بسیار زیادی برخوردار است.

خودروساز بزرگ آلمانی تغییر نام دایملر

حتما می‌دانید که مهمترین رونمایی اشتوتگارتی‌ها در سال ۲۰۲۱، مربوط به سدان پرچمدار EQS بود. این خودرو به انبوهی از تکنولوژی‌های نوین و نمایشگرهای بزرگ مجهز بوده و سطح جدیدی از استانداردها را در کلاس خودروهای لوکس برقی تعریف می‌کند.

خودروساز بزرگ آلمانی تغییر نام دایملر

ناگفته نماند صنعت خودرو به غیر از برقی شدن در آستانه انقلاب خودران قرار دارد. این تحولات خودروسازان را به تکاپو انداخته تا با سرعتی بیشتر خود را با تغییرات موجود همگام‌سازی کنند.

برای مثال به غیر از مرسدس بنز، فولکس واگن هم در حال پوست‌اندازی کامل بوده و آینده‌ای کاملا الکتریکی و خودران را برای خود ترسیم کرده است.

بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین خودروهای موتورعقب در تاریخ

زشت‌ترین خودرو‌های جهان را بشناسید + عکس

خداحافظی نادر فقیه‌زاده از ب ام و

لوگوی شرکت های خودروسازی چه می گویند؟

لوگو کیا تغییر کرد؛ در جستجوی هویتی تازه

لوگوی مرسدس بنز دیگر روی کاپوت نمی ایستد

جدیدترین لوگو بی ام و ، خوب یا بد؟

شرکت های اجاره خودرو چه نوع خدماتی ارائه می دهند؟

بی‌اعصاب‌تر از بنز یونیماگ نداریم! کمیابِ بزرگِ صخره نورد

تغییر لوگو ولوو ؛ وفاداری خودروساز سوئدی به خدای جنگ

داستان نامگذاری شرکت مزدا و پایه گذار آن که عاشق ایران بود/دانستنی های خودرو

نوآوری در صنعت خودروسازی به سبک آلمانی + اختراعات تاثیرگذار بر صنعت خودرو

منبع: دیجیاتو




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط