منفک شدن خط راه آهن تهران – مشهد از تهران

از دست ندهید

نماینده مجلس شورای اسلامی از منفک شدن خط راه آهن تهران – مشهد از تهران خبر داد.

بیت ران – سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خط راه آهن تهران – مشهد عنوان کرد: طرحی در حال انجام و پیگیری است که در صورت به نتیجه رسیدن خط راه آهن تهران – مشهد از تهران منفک شود و سفر از شهر ری انجام پذیرد.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم تهران بیان کرد: طرحی در حال انجام و پیگیری است که خط راه آهن تهران – مشهد از تهران منفک شود و سفر به مشهد از شهر ری انجام شود، این امر از ترافیک میدان راه آهن می کاهد، این اقدام برای اشتغال زایی، گردشگری و تولید ثروت شهر ری هم اهمیت دارد، اینکار در حال انجام است که نهایی شدن آن حداکثر ۲۰ ماه تا دوسال زمان خواهد برد، در صورت به نتیجه رسیدن این طرح دیگر سفر ریلی به مشهد از تهران نخواهیم داشت و زائرین از تهران با مترو به شهر ری خواهند آمد و از شهر ری به مشهد سفر خواهند کرد.

منفک شدن خط راه آهن تهران - مشهد از تهران

در شهرهای بزرگ و پر جمعیت جهان، ایستگاه های اصلی قطار در مرکز شهرها قرار دارند تا مردم به استفاده از قطار برای سفر تشویق شوند، و کمتر از هواپیما و وسایل شخصی استفاده کنند. در پایتخت کشور ما اما قرار است برای سفر به مشهد که از پر تقاضاترین مسیرهاست، و روزانه چندین سفر در این مسیر انجام می شود، مردم را ابتدا به یک سفر به شهر ری مجبور و سپس از آنجا راهی زیارت کنند! این در حالی است که برای کاهش ترافیک میدان راه آهن و کمک به اشتغال زایی، گردشگری و تولید ثروت شهر ری می توان اقداماتی دیگر انجام داد.




3 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

شرکت اینفینیتی چگونه توسط یک ایرانی نجات پیدا کرد؟

شرکت اینفینیتی برند لوکس نیسان موتور ژاپن است. مدیر عامل سابق این شرکت یک ایرانی است که سابقه کار...

پست‌های مرتبط