جزئیات محصول سونی موبیلیتی با رونمایی خودرو شاسی‌ بلند سونی

از دست ندهید

جزئیات محصول سونی موبیلیتی در مراسم رونمایی خودرو شاسی‌ بلند سونی از سوی این شرکت بزرگ تولید کننده لوازم الکتریکی اعلام شد.

بیت ران – سونی، سازنده بزرگ لوازم الکترونیکی با رونمایی از یک خودرو الکتریکی اعلام کرد که به زودی به جمع خودروسازان خواهد پیوست.

خودروهای سونی در زیرمجموعه تازه‌ای به نام “سونی موبیلیتی” تولید خواهد شد و کارخانه ژاپنی می‌گوید با توانایی‌هایش در عرصه فن‌آوری و سرگرمی محصولاتش را از رقیبان متمایز خواهد کرد.

سونی علاقه‌اش به صنعت خودرو را دو سال پیش با رونمایی از یک کانسپت در نمایشگاه لوازم الکتریکی اعلام کرد. امسال این شرکت کانسپت دیگری نمایش داد که از نظر فنی با خودرو دو سال پیش مشترک است.

جزئیات محصول سونی موبیلیتی ؛ خودرو شاسی‌ بلند سونی
جزئیات محصول سونی موبیلیتی ؛ خودرو شاسی‌ بلند سونی

کنیچیرو یوشیدا، مدیر سونی در مراسم رونمایی خودرو گفت که فن‌آوری‌های سونی نظیر حس‌گرها و دوربین‌ها در کنار فیلم‌ها و بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای که تولید می‌کند، سونی را در موقعیتی قرار داده که بتواند تعریف تازه‌ای از خودرو ارائه دهد.

سونی دوربین‌ها و حس‌گرهایی تولید می‌کند در تولید خودروهای خودران به آن نیاز است. این شرکت همچنین یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان محصولات سرگرمی نظیر فیلم و بازی است که با خودران شدن خودروها اهمیتشان در صنعت خودرو بیشتر خواهد شد.

سونی اطلاعاتی درباره قوای محرکه و توانایی‌های فنی خودرو منتشر نکرده و تنها گفته خودرو اینترنت پرسرعت ۵G دارد و به هر سرنشین این امکان داده شده تا به طور مجزا فیلم یا بازی که دوست دارد را انتخاب کند.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط