سدان جدید سایپا سهند / گیربکس جدید شاهین و آریا / موتور ساینا و کوییک GX

از دست ندهید

دبیر کمیته نام‌گذاری محصولات گروه خودروسازی سایپا از سدان جدید سایپا سهند ، گیربکس جدید شاهین و آریا و نیز موتور ساینا و موتور کوییک GX خبر داد.

بیت ران – امیرحسین تابع‌جماعت رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل و دبیر کمیته نام‌گذاری محصولات گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام نام دو محصول آینده این مجموعه، از عرضه شاهین و آریا CVT و ساینا و کوییک GX با موتور ارتقاء یافته خبر داد.

امیرحسین تابع‌جماعت اظهار کرد: پس از نام‌گذاری محصول کراس جدید سایپا به ‌نام «اطلس»، خودرو سدان جدید سایپا نیز با نام «سهند» به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه خواهد شد.

جایگزین پراید در راه بازار / از خودرو ارزان ایران خودرو چه می‌دانیم موتور TU5 ، EF7 و TU5پلاس بررسی شد؛ کدام موتور خودرو بهتر است؟ تست فنی قوی ترین خودرو ایران ؛ تست خودرو دنا توربو تمام گازسوز EF7 پلاس با EF7 چه تفاوت هایی دارد؟ مشکلات موتور EF7 / مقایسه موتور EF7 با TU5

وی افزود: دیگر محصول جدید سایپا خودرو وانت پیکاپ جدید شهری است که با نام تجاری «سپهر»، تولید و به بازار عرضه می شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه سایپا تأکید کرد: در شیوه جدید نام‌گذاری، تمامی محصولات سایپا ضمن توجه به ریشه ایرانی و معنی آنها در زبان فارسی، هماهنگی‌ و همفکری لازم با سازمان‌ها و بخش‌های ذی ربط صورت گرفته تا نام این محصولات تولید داخل، هویت ملی و ایرانی آن‌ها را نیز تداعی کند.

به گزارش سایپا نیوز، دبیر کمیته نام‌گذاری محصولات گروه خودروسازی سایپا همچنین با یادآوری برنامه عرضه محصولات شاهین و آریا اتوماتیک، تصریح کرد: شاهین اتوماتیک و آریا اتوماتیک به جعبه دنده CVT ساخت شرکت پانچ بلژیک مجهز شده و هر دو محصول با لوگوی CVT به‌عنوان نماد گیربکس به‌کار رفته در آن‌ها تولید و به بازار عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

خودرو اطلس سایپا ظاهری جدید روی باطن قدیمی + مشخصات فنی و قیمت

خودروهای جدید سایپا / اطلس جایگزین تیبا و ساینا / تولید آریا و شاهین اتوماتیک

نظر طراح سری شش ب ام و درباره طراحی خودرو تارا و شاهین

فراخوان های فنی خودرو شاهین ؛ شاهین چرا آتش گرفت

از آتش سوزی و فراخوان‌های شاهین تا خودرو جدید ایرانی

مشخصات موتور ۱۶ سوپاپ سایپا چیست؟ / اشتراک موتور تارا با شاهین؟

موتور سایپا آریا سه سیلندر است / همراه مشخصات فنی موتور تیوان

دلیل تاخیر در تولید خودرو سایپا آریا / موتور محصول جدید سایپا چیست؟

سرنوشت خودروی YP110 چه شد؟ آیا خودرو ایرانی رقیب سایپا و ایران خودرو وارد بازار می‌شود

جایگزین پراید در راه بازار / از خودرو ارزان ایران خودرو چه می‌دانیم

موتور TU5 ، EF7 و TU5پلاس بررسی شد؛ کدام موتور خودرو بهتر است؟

تست فنی قوی ترین خودرو ایران ؛ تست خودرو دنا توربو تمام گازسوز 

EF7 پلاس با EF7 چه تفاوت هایی دارد؟

مشکلات موتور EF7 / مقایسه موتور EF7 با TU5




5 دیدگاه

  1. با سلام . دوستان عزیز اگر یک عده معدود نادان انحصار دوردانه ها به یک عده نادان هیچ ندیده دیدگاه خودشان را که منفعت شأن را بر همه چیز ترجیح بدهند از این بیش نیست دوزدی یک معامله دوسر سود است دوزد اول می‌دوزد و بهره اش را میبرد بعد از این که لاشه شئی پیدا می شود مالک خوشحال میشود که پیدا شد.حالا نتیجه میگیریم که آقازاده ها به هر قیمت ارابه چینی ها را به ما نادان ها قالب میکنند در فروش اندکی ما سود میکنیم بعد هردو خوشحال میشم .اما به چه قیمتی به چه قیمتی آینده کجاست مراجعه به سریال چنین شتابان به کجا میروی خودروسازان …..

  2. تا الان با یه موتور پراید ۱۵ مدل خودرو درست کردند ،از این به بعد با گریبکس کوییک سی وی تی ۲۰ مدل خودرو اتومات میزنن

  3. تا وقتی سایپا فکری به حال تعویض موتور پراید روی محصولاتش که اولش با تیبا شروع شد بعد ساینا و کوییک و سپس شاهین الانم سهند، ماشیناش دوزار ارزش نداره! ماشین که فقط دو جفت لاستیک و یه اتاق نیست. پیشرانه یه خودرو جز مهم یه خودرو محسوب میشه که متاسفانه سایپا گندش رو درآورده با این موتور زاغارت!

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

چانگان X5 پلاس در ایران مونتاژ می‌شود / معرفی کامل خودرو

چانگان X5 پلاس قرار است با موتور ۱۸۸ اسب بخاری توربو در کشورمان مونتاژ شود. این خودرو کراس‌اوور چانگان...

پست‌های مرتبط