مدیرعامل جدید سایپا معرفی شد

از دست ندهید

مدیرعامل جدید سایپا معرفی شد و سید جواد سلیمانی مدیرعامل پیشین این گروه خودروسازی از این شرکت خداحافظی کرد.

بیت ران – الهام زهره وند: سید جواد سلیمانی پس از سه سال تکیه بر مسند مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا، ساعت ۱۶ امروز – ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ – از مدیران و کارکنان دفتر خود خداحافظی کرد.

پس از گمانه زنی‌های بسیار در تغییر مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور، – ایران خودرو و سایپا – در نهایت وزیر صنعت، معدن و تجارت تصمیم به تغییر مدیرعامل سایپا گرفت.

براساس اخبار رسیده حکم مدیرعامل جدید سایپا محمد علی تیموری که پیش از این مدیریت کیفیت شرکت مگاموتور را در دهه ۸۰ بر عهده داشت به امضارسیده و مراسم تودیع و معارفه در حال برگزاری است.

به این ترتیب محمد علی تیموری سکان مدیریت سایپا را به دست خواهد گرفت.

در سابقه تیموری عضویت در هیأت مدیره شرکت خدمات فنی رنا نیز دیده می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اطلاعات رسیده علی شیدایی نرمیقی و عظیمی فشی نیز به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره سایپا معرفی خواهند شد.

مدیرعامل جدید سایپا
تصادف پراید

درباره ایمنی پراید بخوانید:

ایمنی پراید از کجا به کجا رسید؟

ایمنی پراید چقدر است /همراه فیلم

در باور عمومی سایپا تولید کننده کم کیفیت ترین خودرو تولید ایران بود

سلیمانی در متن خداحافظیاش به پایان تولید پراید به عنوان دستاورد کاری خود اشاره کرده است.

به گفته وی “نام گروه خودروسازی سایپا در طول بیش از دو دهه گذشته با نام خودرو پراید عجین شده بود و در باور عمومی، این خودروساز را در واقع پرایدساز و یا تولید کننده ارزان قیمت ترین و به قولی کم کیفیت ترین خودرو تولید ایران می شناختند. این موضوع همواره سایپا را در معرض فشار و انتقاد شدید افکار عمومی، دستندرکاران، صاحبنظران و حتی سیاست مداران و نخبگان فکری و فرهنگی کشور قرار می داد. لیکن از همان روزهای بدو ورود به این مجموعه، توقف تولید این محصول قدیمی را در دستور کار قرار دادیم و به سرانجام رساندیم.”

مدیرعامل جدید سایپا / اطلس جایگزین تیبا و ساینا

توقف تولید پراید باید خیلی پیش از این انجام می شد. اما عزمی برای آن وجود نداشت.

مهرداد بذرپاش مدیر عامل سابق سایپا در گفت و گو با خبرنگار بیت ران با تاکید بر اینکه در زمان مدیریت او هم تولید پراید اشتباه بود، یادآور شد که پراید باید در دوره ریاست او از مدار تولید خارج می شد، حتی تیبا را برای تحقق این امر وارد خط تولید کردند اما به دلایلی این امر محقق نشد.

گفت و گوی بیت ران با مهرداد بذرپاش را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید:

سایپا چگونه شکل گرفت؟ همه آنچه باید درباره تاریخچه سایپا بدانیم

خداحافظ پراید / همراه عکس و امضای رئیس دفتر رئیس جمهور

گفتگو با خسرو معتضد درباره ورود نخستین اتوموبیل ها به ایران

پنجاه سال بر صنعت خودرو در ایران چه گذشت؟

روزی روزگاری کادیلاک ایران

همه مدیران عامل ایران خودرو ؛ فراز و فرودهای ۹ مدیرعامل گذشته

داستان پیکان و پراید ؛ سرنوشت متفاوت دو خودرو در بازار ایران

مدیرعامل جدید سایپا

مدیرعامل جدید سایپا




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط