ستاره کیفی خودروهای تولید داخل مشخص شد؛ تنها دو خودرو پنج ستاره شدند

از دست ندهید

بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) خودروهای تولید داخل چند ستاره کیفی گرفتند؟ جزئیات گزارش آبان ماه را بخوانید.

بیت ران – آخرین ارزیابی کیفی صورت گرفته توسط ISQI از خودروهای سواری تولیدی آبان ماه سال جاری نشان می‌دهد، در خودروهای تولیدی این ماه، دو خودرو پنج ستاره‌ای، ۹ خودرو چهارستاره‌ای، یک خودرو دوستاره‌ای و الباقی ( ۱۷ مدل خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.

این در حالیست که در گزارش آبان ماه تارا و شاهین به عنوان تازه نفسان خودروسازان داخلی با کسب چهار ستاره کیفی در این ارزیابی سطح کیفیت حضور دارند.

دناپلاس توربو اتوماتیک و دیگنتی با کیفیت ترین خودروهای داخلی

بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری تولیدی آبان ماه خودروسازان داخلی، باک کیفیت‌ترین خودروها دناپلاس توربو اتوماتیک ایران‌خودرو و دیگنتی بهمن‌موتور با کسب پنج ستاره کیفی هستند.

پس از آن ۹ خودرو چهار ستاره و ۱۷ خودرو سه ستاره قرار گرفته‌اند. علیرغم اینکه در ماه‌های گذشته خبری از خودروهای دوستاره نبود، اما مجدد در ارزیابی تولیدهای آبان ماه، MVM X۳۳S مدیران‌خودرو با کسب دو ستاره کیفی ظاهر شده‌ است.

ISQI ستاره کیفی خودروهای تولید داخل
ستاره کیفی خودروهای تولید داخل مشخص شد
بازگشت خودرو به کلاس قیمتی سه

نکته ارزیابی کیفی خودروهای تولیدی در گزارش آبان ماه با بازگشت خودرو در کلاس قیمتی ۳ با حضور خودروی MVM X۲۲ پس از ماه‌ها است.

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

در خودروهای در سطح قیمتی ۲، محصول تازه گروه بهمن موتور (دیگنتی) پنج ستاره و هایما S۷ اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

فهرست چینی های سه ستاره 

پس از آن‌ها در این سطح قیمتی، محصولاتی همچون آریزو ۶، تیگو ۵، جک S۳ و جک S۳ (بهمن موتور) و SWM G۰۱ (سیف‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.

همانطور که اشاره شد، در ارزیابی این ماه به خودروی MVM X۲۲ پرداخته شده است که توانسته سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد.

سواری های چهار ستاره

در ارزیابی سطح کیفی خودروهای تولیدی هشتمین ماه امسال در سطح قیمتی ۴ سواری‌ها، در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن تارا، شاهین، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷  پانوراما و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین در سطح قیمتی ۴، خودروهای پژو ۲۰۶، دنا، رانا پلاس، سورن پلاس (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس (ایران‌خودرو مازندران، خراسان، فارس و کرمانشاه) و سمند تبریز سه ستاره‌ای شده‌اند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک و کوییک S (سایپا) و همچنین کوییک پارس‌خودرو چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند و پس از آن‌ها، کوییک R و کوییک اتوماتیک تولیدی پارس‌خودرو، تیبا ۲ (سایپا)، تیبا (سایپا-سیتروئن) و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

خبری از ساینا و ساینا S تولید پارس خودرو نیست

در ارزیابی هشتمین ماه سال جاری خبری از ساینا و ساینا S تولید پارس خودرو نیست، اما کوییک این گروه خودروسازی به رده چهار ستاره‌ها پیوسته است.

بیشتر بخوانید:

انتقاد پلیس از کیفیت خودرو

جزئیات ارزیابی کیفی خودروهای داخلی برای مهر ماه

خودرو چینی از کرمان آمد؛ قیمت‌آلمانی، کیفیت درجه دو چینی

سیستم تعلیق بادی چگونه به بهبود کیفیت سواری کمک می‌کند؟

لوبیای سحرآمیز کرمان موتور؛ خودرو جک اس پنج جدید خطرناک می‌شود

رسپکت بهمن موتور در بازار خودرو چین از دنا ارزان‌تر است؛ اما در ایران چطور؟

برندهای چینی بازار ایران و بررسی اتفاقات پشت پرده آنها

دیگنیتی بهمن موتور در بازار خودرو چین مشتری دارد؟

فیدلیتی بهمن موتور و حاشیه های پیش از ورود به بازار خودرو ایران




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط