سایپا تراکتور تولید می کند / تفاهم‌ نامه همکاری بین سایپا و تراکتورسازی تبریز

از دست ندهید

طی تفاهم‌ نامه همکاری بین سایپا و تراکتورسازی تبریز ، در سایت سوریه سایپا تراکتور و دیگر محصولات شرکت تراکتورسازی تبریز تولید خواهد شد.

بیت ران – سایپا از استفاده از توان فنی مهندسی سایپا برای تولید ماشین‌آلات کشاورزی در سوریه و امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سایپا و تراکتورسازی تبریز خبر داد.

این اقدام در راستای توسعه حجم صادرات غیرنفتی کشور به بازارهای منطقه صورت می گیرد و با اجرای آن شرکت تراکتورسازی تبریز این امکان را به دست می آورد تا محصولات خود را با استفاده از توان فنی مهندسی شرکت سیویکو در سوریه تولید و عرضه کند.

سایت سوریه سایپا تراکتور تفاهم نامه همکاری تراکتورسازی تبریز
طی تفاهم‌ نامه همکاری در سایت سوریه سایپا تراکتور و دیگز ماشین آلات کشاورزی تولید خواهد شد.

انتقال تکنولوژی، تولید و فروش محصولات تراکتورسازی ایران به صورت انحصاری در کشور سوریه با استفاده از امکانات و زیرساخت های شرکت سیویکو از جمله مفاد این تفاهم نامه است. همچنین انتقال بخشی از سهام سایپا در شرکت سیویکو به تراکتورسازی تبریز در حال بررسی و مذاکره است.

گفتنی است به گزارش سایپانیوز، شرکت سایپاسوریه با نام “سیویکو” در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع در نزدیکی شهر حمص و شهرک صنعتی حسیا ایجاد و تولید و مونتاژ برخی محصولات گروه خودروسازی سایپا از سال ۱۳۸۶ تاکنون در آن انجام شده است.




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط