سایبرتراک از تسلا رفت

از دست ندهید

سایبرتراک احتمالاً با سبد محصولات تسلا خداحافظی کرده است. این کمپانی آمریکایی روز گذشته کلیه اطلاعات مربوط به این پیک آپ برقی را از سایت رسمی خود پاک کرد!

بیت ران – محمد فتح‌اللهی – آخرین آپ دیت انجام شده بر روی سایت رسمی تسلا شوکه کننده بود. تسلا که پیش تر زمان رسمی رونمایی از این خودرو برقی را در سایت خود حذف کرده بود؛ اینبار به کلی اطلاعات پیک آپ جنجالی خود را پاک کرد.

تسلا هنوز در اینباره واکنشی رسمی نشان نداده است. اما احتمال می رود این خودروساز برقی به کلی با پروژه ساخت آن خداحافظی کرده باشد.

سایبرتراک تسلا همانند سایر تولیدات این کمپانی یک خودرو برقی بود. خودرویی که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و قرار بود در سال ۲۰۲۱ فروش آن آغاز شود.

Cybertruck تولید نخواهد شد؟

در ماه های پایانی سال گذشته میلادی تسلا اعلام کرده بود که عرضه این خودرو به تأخیر افتاده است. سایبرتراک قرار بود امسال در نمایندگی های این برند حضور داشته باشد.

البته هنوز هم می توان با پرداخت دپوزیت یکصد دلاری، این خودرو برقی را برای خرید رزرو کرد. اما در صفحه رسمی تسلا هیچ اطلاعاتی در مورد زمان فروش یا برنامه تولید وجود ندارد.

موردی که هنوز باعث سردرگمی بسیاری از مشتریان است، امکان سفارش این خودرو برقی است. اگر قرار بود برنامه تولید این خودرو به کلی متوقف شود چرا تسلا هنوز از مشتریان سایبرتراک دپوزیت دریافت می کند؟

این در حالی است که بسیاری از خودروسازان در چنین زمان هایی، سیستم فروش را به کلی می بندند. در ماه های گذشته عنوان شده بود که قیمت سایبرتراک ارزان خواهد بود.

همین مورد باعث می شد این خودرو در مقایسه با سایر پیک آپ های برقی بازار، گزینه مقرون به صرفه ای باشد. اما ظاهراً تسلا برنامه ای برای عرضه این خودرو حداقل در آینده ای نزدیک ندارد.

بیشتر بخوانید:

جایگزین وانت پراید مشخص شد؛ وانت سپهر سایپا تولید خواهد شد

Togg سدان با شتاب ۴/۸ ثانیه ای از سوی ترک ها در آمریکا رونمایی شد

سدان جدید سایپا سهند / گیربکس جدید شاهین و آریا / موتور ساینا و کوییک GX




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط