آخرین اطلاعات و عکس سدان برقی ایران خودرو ساخت شرکت جتکو

از دست ندهید

طراحی خودروی تمام برقی برای ایران خودرو هم در دستور کار شرکت جتکو قرار دارد. در ادامه آخرین اطلاعات و عکس از سدان برقی ایران خودرو آمده است.

بیت ران – داوود خسروی مدیر شرکت دانش بنیان جتکوی ایران خودرو گفت: طراحی برخی از اجزای پلتفرم ملی خودرو به صورت زیربنایی و با اتکا به دانش بومی در دستور کار جتکو قرار دارد.

وی افزود: متناسب ترین خودروهای روز جهانی را برای این منظور به عنوان الگو در نظر گرفته ایم و درصدد هستیم تا طراحی های خود را براساس نیاز بازار و مشتریان ایرانی، باز طراحی، و نه کپی کاری، کنیم..

به گفته خسروی نمونه سازی یونیت مدیریت عملکرد موتور (ECU)، طراحی پلتفرم الکتریکال خودرو شامل طراحی الزامات، معماری شبکه و طراحی نودهای شبکه الکترونیک خودرو با مالکیت معنوی ایران خودرو از جمله این پروژه ها است.

زمان بهره برداری از پلتفرم الکتریکال ایران خودرو

مدیر حتکو اعلام کرد: پلتفرم الکتریکال پروژه ای است که ظرف ۲۴ ماه آینده با مالکیت معنوی و دانشی ایران خودرو به بهره برداری خواهد رسید و بدیهی است ساخت قطعات مهم الکترونیکی توسط قطعه سازان براساس پروتکل های طراحی شده محقق خواهد شد.

طراحی سدان تمام برقی ایران خودرو توسط جتکو

او با بیان اینکه مطابق با نقشه راه محصولات ایران خودرو طراحی خودروی تمام برقی هم در دستور کار جتکو قرار دارد، تصریح کرد: خودروهای نمونه ای را از شرکت های معتبر جهانی تهیه کرده ایم که با کسب دانش از طریق مهندسی معکوس، به دنبال باز طراحی و نمونه سازی خودروی تمام برقی با تکیه و تمرکز برساخت داخلی کردن اجزای آن هستیم.

طراحی و نمونه سازی یونیت کنترلی گیربکس اتومات (TCU)

داوود خسروی همچنین گفت: برنامه های خوبی درخصوص توسعه موتور و گیربکس در شرکت های ایپکو و نیرو محرکه در دست اقدام است.

او ادامه داد: مطابق نقشه راه گیربکس ایران خودرو توسعه گیربکس شش سرعته و اتوماتیک در دستور کار شرکت نیرو محرکه بوده و همکاری جتکو در زمینه طراحی و نمونه سازی یونیت کنترلی گیربکس اتومات (TCU) و دستگاه های تست انتهای خط شرکت نیرومحرکه ادامه دارد.

خودکفایی در تولید نمونه کامل ECU در ایران خودرو

وی میزان صرفه جویی ارزی ناشی از تحقق پروژه های جتکو را سالانه چند میلیون دلار دانست و گفت: در خودکفایی طراحی و نمونه سازی سخت افزار ECU و نرم افزار پایه آن موفق عمل کرده ایم و با تکمیل همه جانبه این پروژه با استفاده از پتانسیل های موجود در گروه صنعتی ایرانخودرو تا یک سال آینده نمونه کامل ECU (نرم افزار و سخت افزار) به خودکفایی کامل می رسد.

مدیرعامل جتکو تصریح کرد: برخی از پروژه های کلان جتکو از سوی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری نیز مورد حمایت قرار گرفته است و باعث شده تا با سایر مجموعه های دانش بنیان و استارت آپ نیز مرتبط شویم.

به گفته وی نمونه سازی ماده پولیش قابل استفاده در فرآیند پولیش کاری سالن های رنگ، مراحل پایانی را طی می کند و به زودی قابل تولید در یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود. نمونه اصلی این ماده با قیمت بسیار بالا از منابع خارجی تامین می شد و با داخلی سازی آن همراه با کیفیت همتای خارجی، صرفه جویی قابل توجهی در تامین داخل ایران خودرو و خدمات پس از فروش محقق خواهد شد.

طراحی کامل نرم افزار دیجیتالی تست تصادف عابر پیاده

البته خسروی پیش از این اعلام کرده بود که در میان برنامه های این شرکت، “طراحی کامل نرم افزار دیجیتالی تست تصادف عابر پیاده، تکمیل و تا پایان سال ۱۳۹۹ تحویل مرکز تحقیقات خواهد شد.”

بیشتر بخوانید:

یوز، اولین خودرو برقی ایرانی چگونه است؟

برقی سازی کراس اوور ایران خودرو در دستور کار شرکت جتکو

مشخصات فنی تارا برقی چیست؟ / الگوبرداری از تکنولوژی تسلا؟

از گیربکس های ایران خودرو تا تارای برقی و بازار لاستیک ایران

تارا برقی چه زمانی رونمایی خواهد شد؟ / اعلام جزئیات شرکت جتکو ایران خودرو

جزئیات جریمه رانندگان بدحساب خودرو در آزادراه های کشور + جدول قیمت عوارض

کامیونت فورس بهمن دیزل چگونه است؟

جزئیات جدیدترین دستورالعمل شماره گذاری خودرو‌ نو شماره اعلام شد

کاوازاکی نینجا ZX-25R اولین موتور سیکلت چهارسیلندر پلاک ملی

گران ترین پلاک جهان متعلق به کدام خودرو است و در کجا تردد می‌کند؟

رنگ های مختلف پلاک ها بیانگر چه تفاوتی در خودروها هستند؟

استفاده ایران خودرو از نسل چهار CNG + تاثیر نسل ۴ بر موتور خودرو

روش گازسوز کردن خودرو / تفاوت LPG و CNG + معایب و مزایای آنها

سوخت LPG از سوخت CNG بهتر است؟

خودروهای دوگانه سوز باید از گاز CNG استفاده کنند یا LPG

تیونر ایرانی خودرو شورولت کوروت، را تبدیل به هیولا کرد

هشدار نسبت به نصب مخازن CNG دست دوم و دست کاری شده

آب سوز کردن خودروها در ایران از رویا تا واقعیت

کوییک s و ساینا s ؛ کدام را بخریم؟ + مشخصات فنی، امکانات و قیمت

داستان پیکان به روایت تصویر / این خودرو از کجا آمد به کجا رسید

بررسی تایرهای ایرانی و خارجی خودرو + راهنمای خرید تایر




19 دیدگاه

  1. سمند ملی نمونه بارز اشتباهات نوزادانه و… بود که الان میگید برشکسته شدیم سیاست نادرست ونارضایتی خریداران عاقبت بخیرتان نخواهد کرد

  2. چندین سال است که مدعی هستید صد درصدخودرو های ساخت ایران تماما ایرانی میباشد وقتی درب کاپوت بالا میرود تازه دروغهایتان مشخص میشود .انهم قطعات بی کیفیت چینی تازه از رو هم نمی روند باز هم مدعی هستندساخت خودرو برقی تمام ایرانی در دست کار است جمع کنید برید دنبال تولید الاغ واسب تمام ایرانی.

    • اونها دروغ و بهانه است اما قرار نیست تمام شرکت های خودرو سازی صفر تا صد قطعات خودرو رو خودش تولید کنه. کدوم شرکت خودرو سازی تو دنیا اینکار رو میکنه؟ یه سری قطعات داخل کشور به هزار یک دلیل ساخته نمیشه و باید از خارج وارد بشه.

  3. اگه قراره ماشین برقی تولید کنید برید محصولات جمشید آرین ماشین برقی که ده سال پیش طراحی کرده بود بی محلی کردید ،ازش حمایت کنید

  4. برداشت اشتباه از عدم آلایندگی خودروهای برقی اونم با شانتاژ خبری و دخالت سرمایه داران بزرگ جهانی درصورتیکه بزرگترین منبع آلودگی باتریهای این ماشینها هستن چطوری میخاین بازیافت کنن؟ صنایع ساخت این باتریها بزرگترین آلایندگی رو دارن ولی تولید و بازیافت این باتریها تو کشورهای دیگه و استفاده تو شهرهای اروپا

    • نیازی به بازیافت نیست ، بعد از اینکه عمرشون زیر ماشین های برقی تموم شد در نیروگاه های خورشیدی برای ذخیره سازی برق استفاده میشن ، همین حالا تسلا درحال عملی کردن همین ایده است.

    • کمک به حفظ محیط زیست فقط بهانه است متاسفانه وقتی یه چیزی جا افتاد همه میرن سمتش بدون توجه به این مسایل مهم

  5. آقای جمشید آرین پدر خودروسازی برقی ایران هست که بهش اجحاف شد و کارخونه ش هم به ناحق مصادره شد. چقدر خوب میشه بیتران یک گزارش در مورد ایشون و خودروهایی که طراحی کردن تهیه کنه

    • اگه خودروهایی که تولید کرد واقعی بود چرا الان هیچ شرکت خودروسازی خارجی ای استخدامش نمی کنه؟

    • اخه اقا جمشید کارخانه شخصی داشت .. به اینا سودی نداشت .. این ها تنها طرح میزنن و پول های میلیاردی اختلاس میکنن اخرش هم میگن یکی پول ها رو برداشت رفت … تصمیم گرفتیم از چین بیاریم

  6. شما تیراژ تعداد خودرو رو ببر بالا جای توزیع قطره چکانی جهت گران شدن خودرو در بازار آزاد و در عوض گران کردن تولیداتتون . معلومه وقتی کم تولید کنی برات نمیص فه باید تیراژ بالا بره تا بصرفه . میخوای با گران کردن و بازار انحصاری و تعداد کم سود کنی معلومه ضرر میذی . مافیای خودرو باید محاکمه شوند .

    شما قیمت خودرو رو برگردونم قیمت واقعی و تیراژ رو ببر بالا وگرنه واردات برای تامین نیاز واجب‌تر از تولیدات مافیایی شما ظالماست . خودرو برقی پیشکشت. حتما قیمت ششصد ملیوننننن . خخخخخ

  7. یه دروغ دیگه .. طراحی یه اختلاس دیگه .. برنامه ریزی یه دزدی بزرگ … من ماشین خریدم ماشین سقفش ایراد داشت به نمایندگیی میگم این ایراد داره من نمیخوام … میگن دیگه این مال تو هست دیگه چاره ای نداری .. دزدی از این بزرگتر ..هرچی ماشین ایراد دار هست میفرستن شهرستان …

  8. نقاش ایران خودرو کیه ی جوری نقاشی می کشی ی جور دیگه محصول میدید حداقل از نرم افزار های روز استفاده کنید
    در ضمن موتورش قراره چی باشه ۱۵۰۰ یا ۱۶۰۰
    واقعا که تو تولید نکنی ما راحت تریم
    بعدشم چقدر وقت بعد ماشینو تحویل میدید یه سال . یه قرن یا چی

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط