آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو برای ورود تارا اتوماتیک

از دست ندهید

همزمان با تولید انبوه خودرو تارا اتوماتیک، شرکت ایساکو آمادگی کامل خود را برای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو اعلام کرد.

بیت ران – مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: ایساکو، همواره قبل از ورود خودروهای جدید به بازار اقداماتی در راستای ارایه خدمات پس از فروش به انجام می‌رساند. بر همین منوال، با تامین قطعات و لوازم یدکی، آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی‌های منتخب به ابزار مخصوص و …، آماده ارایه خدمات به خودروهای تارا است.

راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات یدکی در سیستم مستندات فنی

سیدرضا مفیدی ادامه داد: مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات یدکی تارا اتوماتیک نیز همچون تارا دستی به منظور بهره‌برداری کارشناسان در سیستم مستندات فنی در دسترس است. وی در خصوص پذیرش حضوری در نمایندگی‌ها گفت: این خودرو در نمایندگی‌های منتخب پذیرش خواهد شد. پس از ترخیص، به منظور اطمینان از کیفیت مناسب خدمات ارایه شده، برای آن طرح فالوآپ یا پیگیری رضایت مشتری اجرا خواهد شد.

مفیدی همچنین گفت: تا کنون کارشناسان فنی ۸۰ نمایندگی منتخب برای ارایه خدمات به تارا آموزش دیده‌اند. این تعداد در مرحله بعدی به ۱۱۰ نمایندگی خواهد رسید. همچنین طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان امسال، ۲۰۰ نمایندگی در سراسر کشور به نمایندگی‌های فوق اضافه و آماده خدمت رسانی به دارندگان تارا می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

سهمیه جبرانی بنزین چه زمانی واریز خواهد شد؟
ام وی ام X22 پرو در راه بازار / هاچ بک کراس چینی با موتور یک لیتری!
بازار خودرو ترکیه چگونه است؟ / خودروهایی که با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان خرید

 

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط