پنج بازی ریسینگ موبایلی که نباید از دست دهید

از دست ندهید

اگر از علاقه‌مندان بازی‌ ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا سری به دنیای ریسینگ‌های موبایلی بزنیم. بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها؛ پنج مورد از بهترین بازی‌های ریسینگ موبایلی که می‌توانید همین حالا تجربه‌شان کنید را به شما معرفی کنیم.

بیت ران – چند سالی است که بازی‌های ریسینگ موبایلی به پیشرفت‌های دوست داشتنی بسیاری دست پیدا کرده‌اند. پیشرفت‌هایی که این سبک‌ از بازی‌ها را در راس دید مخاطبان قرار داده و آن‌ها را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌سازی روی پلتفرم موبایل کرده است. خلاقیت توسعه دهندگان موبایلی و از طرفی، المان‌های جذاب از جمله دلایل موفقیت ریسینگ‌های موبایلی در طی چندین سال گذشته بوده است.  پلتفرم موبایل باید به داشتن چنین سبکی به خودش افتخار کند.

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب همراه ما باشید تا سری به دنیای ریسینگ‌های موبایلی بزنیم. بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها؛ پنج مورد از بهترین بازی‌های ریسینگ موبایلی که می‌توانید همین حالا تجربه‌شان کنید را به شما معرفی کنیم.

Project : Offroad 2.0

اگر از مسابقات ریسینگ و مسیرهای تکراری‌اش خسته شده‌اید و دلتان تجربه‌ای جدید از یک بازی ریسینگ، اما با چاشنی آفرود می‌خواهد؛ بازی Project : Offroad 2.0 بدون شک می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. Project : Offroad 2.0 شاید آن‌طوری که باید از نظر گرافیکی نتواند که شما را راضی کند. اما گیم‌پلی بازی به لطف استفاده از مکانیزم‌های چالش برانگیز و فیزیک واقع‌گرایانه، تجربه‌ای بی‌نظیر از یک بازی ریسینگ موبایلی برایتان خواهد بود.

Project : Offroad 2.0 یک بازی واقع‌گرایانه با المان‌های صخره‌نوردی و آفرودی است. جایی که شما باید از بین هزاران سنگ و تپه مسیرتان را به سمت خط پایان شروع کنید، موانع و تپه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سربگذارید و به خط پایان برسید. منتهی همه‌چیز به همین سادگی هم نیست و شما با چالش‌هایی بسیاری رو به رو خواهید شد. از مکانیک واقعی صخره‌های بازی بگیرید تا تمام شدن بنزینتان در وسط ناکجا آباد. همچنین نمی‌توان از قابلیت‌های شخصی‌سازی بازی به همین سادگی عبور کرد. بالاخره شناسه بارز هرعنوان ریسینگ، قابلیت‌های شخصی‌سازی آن است و Project : Offroad 2.0 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

Drive#

تجربه یک بازی ریسینگ ارکید با المان‌های رانر چگونه می‌تواند باشد؟ بازی موبایلی Drive# مصداقی عالی برای خلاقیت روی پلتفرم موبایل است. عنوانی که توسط استودیوی مستقل Pixel Perfect Dude ساخته شد و توانست که با ترکیب چندین المان مختلف در یک بازی موبایلی، شاهکاری دوست داشتنی را رقم بزند که گرافیک هنری‌اش مو به تن‌تان سیخ خواهد کرد.

بیش از ۲۹ خودروی مختلف و ۵ محیط جذاب برای ویراژ دادن و دریفت کشیدن، انتظار شما را در بازی Drive# می‌کشند. یکی از نقاط قوت این بازی، هندلینگ منحصر به فرد ماشین‌هاست. هر خودرو در Drive# هندلینگ خاص خودش را دارد و شما طبعا با چالش‌های سرگرم‌کننده بسیاری رو به رو خواهید شد. از طرفی نباید مکانیک‌های کنترلر بازی را فراموش کرد! به‌ هر حال ما با یک بازی ریسینگ موبایلی طرف هستیم و نباید انتظاراتمان را از کنترلر‌های بازی کم کرد و Drive# عملکردی فوق‌العاده در بخش کنترلرهای لمسی دارد.

Top Speed 2

اگر علاقه‌مند به دنیای مسابقات درگ هستید، بازی Top Speed 2 یکی از دوست داشتنی‌ترین عناوین ریسینگ این لیست است. جایی که شما باید به عنوان یک مامور پلیس شجاع، وارد گروه‌های مافیایی و مسابقات درگ شوید تا بتوانید آن‌ها را شناسایی و دستگیر کنید. بیش از ۷۰ نوع خودروی مختلف، گیم‌مود‌های متنوع و مکانیزم‌های رقابتی جذاب؛ Top Speed 2 دقیقا تبدیل به چیزی‌ کرده‌اند که مخاطب موبایلی از یک بازی ریسینگ جذاب انتظار دارد.

قابلیت‌های شخصی‌سازی بازی نیز طراحی خوب دارند، اما بدون ایراد هم نیستند! یکی از چیز‌هایی که باعث دلسری مخاطب خواهد شد، پرداخت‌های نسبتا زیاد داخل بازی است. اما اگر همین مورد را فاکتور بگیریم، باور کنید که Top Speed 2 با آن داستان اکشنش؛ قطعا ارزش یک‌بار تجربه کردن را دارد.

Rebel Racing

بازی Rebel Racing قطعا جزو یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ موبایلی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ توسط استودیوی Hutch Games در دسترس قرار گرفت. بازی شاهکاری به تمام معناست و تماما رنگ و بوی ریسینگ‌های قدیمی فرنچایز نید فور اسپید را می‌دهد. اگر سری بازی‌های نید فور اسپید را تجربه کرده باشید، Rebel Racing نیز برایتان بسیار آشنا خواهد بود.

یکی از اولین چیز‌هایی که به محض تجربه Rebel Racing نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد، گرافیک واقع‌گرایانه، صداگذاری و مدل‌سازی شاهکار بازی‌هاست. انگار که استودیوی Hutch Games تمامی بازی‌های نید فور اسپید را داخل یک دیگ بزرگ ریخته و آن‌ها را هم زده و حاصلش بازی Rebel Racing از آب در آمده. قابلیت‌های شخصی‌سازی جذاب، و محیط‌های متنوع یکی دیگر از دلایلی هستند که باعث می‌شوند ما این بازی را جذاب بنامیم. از بیابان‌های سوزان بگیرید تا شهرهای بزرگ، همه‌چیز آماده است تا شما با ماشینتان همه‌چی را به آشوب بکشید.

Need for Speed™ No Limits

خوشبختانه پیشرفت پلتفرم موبایل بهانه‌ای خوب برای توسعه دهندگان بزرگ بود تا بازی‌های جذابش را راهی دنیای بازی‌های موبایلی کنند. فرنچایز نید فور اسپید، جزو همین بازی‌ها بود و حالا با ۲ نماینده دوست داشتنی، حرف‌های زیادی روی پلتفرم موبایل برای گفتن دارد. Need for Speed™ No Limits در سال ۲۰۱۵ توسط استودیوی Firemonkeys توسعه پیدا کرد و ماموریت انتشارش برعهده استودیوی الکترونیک آرتز بود.

بازی تماما رنگ و بوی یک نید فور اسپید اصیل را داشت. اگرچه این فرنچایز چند سالی است که دیگر حال و روز خوشی ندارد، اما بازی موبایلی Need for Speed™ No Limits همچنان پایبند به ریشه‌های اصلی این مجموعه است و همان رنگ و بوی کلاسیک را می‌دهد. چه انتظاری از یک بازی ریسینگ دارید؟ Need for Speed™ No Limits دقیقا همان‌چیزی است که الکتروتیک آرتز باید مشابه‌اش را بسازد و این بازی آخرین امید طرفداران نید فور اسپید است.

راستی اگر Need for Speed™ No Limits نتوانست که شما را سرگرم کند، Need for Speed Most Wanted دیگر نماینده موفق الکترونیک آرتز است که می‌توانید روی موبایل تجربه‌اش کنید.

منبع: دیجیاتو

بیشتر بخوانید:

تولید آریسان ۲ در ایران‌خودرو خراسان
بازار خودرو ترکیه چگونه است؟ / خودروهایی که با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان خرید

 

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط