کویین شواندو محصول جدید بهمن موتور است؟

از دست ندهید

به تازگی مشخصات محصول جدید بهمن موتور که یک سدان در سگمنت C است، اعلام شد. برخی از مشخصات این خودرو مشابه با چری آریزو شش است.

بیت ران – مهدی درفشی: در نشست خبری روز دوشنبه مدیران بهمن موتور با خبرنگاران، اعلام شد که بزودی، چهار محصول به سبد محصولات این شرکت افزوده خواهد شد. در مجموعه محصولات جدید، یک سدان نیز وجود دارد. این سدان در سگمنت C قرار می گیرد و از لحاظ فنی و تجهیزات، مشابه با چری آریزو شش است.

با رسپکت آشنا شوید

رسپکت (Respect) نام محصول جدید بهمن موتور است. طبق اعلام مسئولین این شرکت، رسپکت مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخاری است. نیروی موتور به واسه جعبه دنده CVT به محور جلو منتقل می شود. جعبه دنده امکان ایجاد ۹ دنده را به صورت مصنوعی دارد. طول این خودرو حدود ۴,۶ متر و فاصله بین دو محور آن، ۲۷۰۰ میلی متر است.

از جمله تجهیزات بهمن رسپکت می توان به شش کیسه هوا، تجهیزاتی مثل ESP، EBA، HSC و HAC، رینگ های ۱۷ اینچی، اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، صندلی های چرمی، نور پردازی کابین، صندلی برقی شش جهته راننده، صندلی برقی چهار جهته سرنشین جلو، گرمکن صندلی جلو و چراغ های LED اشاره کرد.

کویین شواندو همان بهمن رسپکت است؟

بر اساس داده های موجود و همچنین شراکت بهمن موتور با زیر مجموعه های چری، احتمالا کویین شواندو با برند اختصاصی بهمن موتور وارد بازار ایران شود. البته این مهم قطعی نیست و صرفا، احتمالی از روی داده های بهمن موتور است.

رسپکت داخلی سازی چند درصدی عرضه خواهد شد؟

این شرکت برنامه داخلی‌ سازی بیش از ۵۰ درصدی برای ون باری و سدان رسپکت که در آینده نزدیک به سبد محصولات شرکت اضافه خواهد شد را در دستور کار دارد. البته این محصولات با داخلی‌ سازی ۳۰ درصدی طی دو سال عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

چهار محصول جدید بهمن موتور در راه بازار / به روزرسانی فیدلیتی و دیگنیتی؟
آغاز فروش بهمن دیگنیتی و فیدلیتی از هفته آینده



پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط