احتیاط! دلالان مشغول کارند؛ خودرو پراید ۱۹۰ میلیونی وجود خارجی ندارد + قیمت

از دست ندهید

بازار راکد است و قیمت خودرو نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است. به تازگی قیمت ۱۹۰ میلیونی پراید خبرساز شده است. این در حالی است که این روزها حتی پراید ۱۴۰ میلیون تومانی نیز خریدار ندارد.

بیت ران – مهدی درفشی: در روزهای اخیر کاهش و افزایش قیمت خودرو بحث برانگیز شده است. هفته گذشته بازار دچار یک شوک نسبی شد. با ملغی کردن ابلاغیه های افزایش قیمت خودروسازان، تا حدودی اوضاع بهتر و قیمت ها کاهش یافت.

جنجالی ترین بحث در مورد افزایش قیمت، مربوط به خانواده پراید است. برخی از رسانه ها در جدیدترین اخبار خود اشاره به پراید ۱۹۰ میلیون تومانی کرده اند. این در حالی است که امروز نیز قیمت خودرو با کاهش همراه بود. در بازار امروز، سایپا ۱۱۱ ساخت ۱۳۹۹ بین ۱۶۷ تا ۱۷۰ میلیون تومان به فروش رسید.

سایپا ۱۳۱ ساخت ۱۳۹۹ نیز ۱۴۷ میلیون تومان قیمت خورد. سایپا ۱۵۱ معمولی ۱۷۳ میلیون و سایپا ۱۵۱ آپشنال، ۱۷۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد. نسبت به روز گذشته، قیمت این گروه خودرویی بین ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون تومان کاهش یافت.

خرید پراید هاچ بک ۱۷۰ میلیونی عاقلانه است؟

با توجه به توقف تولید این خودرو و کمبود نمونه های صفر کیلومتر آن در بازار، در حال حاضر قیمت آن گران تر از تیبا صندوقدار و نزدیک به تیبا هاچ بک است.

در بازار امروز، تیبا صندوقدار ۱۶۵ میلیون تومان و تیبا هاچ بک ۱۷۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

با مقایسه ای جزئی، می توان دریافت که خرید تیبا صفر کیلومتر به مراتب به صرفه تر و بهتر از پراید هاچ بک صفر کیلومتر است. موتور قوی تر، امکانات بیشتر و ایمنی بهتر از شاخصه های تیبا نسبت به پراید است.

بیشتر بخوانید:

صحبت های رئیس جمهور در مورد قیمت‌ خودرو موثر بود؟
جدیدترین مسئول قیمت گذاری خودرو مشخص شد / شورای رقابت حذف شد



پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط