همایش BMW کلاسیک برای نخستین بار در پیست آزادی برگزار شد

از دست ندهید

یک نماینده مجلس: وزارت صمت توان اداره بازار خودرو را ندارد

با توجه به گفته های یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت صمت نمی تواند بازار خودرو را کنترل...
بررسی بازار خودرو در اسفند ماه

انتظار کاهش قیمت خودرو در بازار + قیمت خودروهای داخلی

با توجه به اسفندماه آرام و کم نوسان در بازار و حضور خریداران واقعی باید انتظار کاهش قیمت خودرو...

اخطار وزارت صمت به خودروسازان؛ پس از تولید خودرو را به بازار بفرستند نه پارکینگ

در اخطار وزارت صمت به خودروسازان؛ تاکید شده است پس از تولید ، خودرو را به بازار بفرستند نه...

همایش BMW کلاسیک برای نخستین بار در پیست آزادی برگزار شد. این همایش روز جمعه و در میان انبوه جمعیت مشتاقان و مالکان انواع ب ام و کلاسیک برگزار شد.

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: علاقه مندان خودروهای کلاسیک حتما می دانند این خودروها چه میراث با ارزشی هستند.

در سالیان اخیر بسیاری از مردم ارزش خودروهای کلاسیک را نمی دانستند و  برخی از مالکان آن ها این جواهرات ارزشمند را یا با قیمت بسیار پایین می فروختند و یا آن ها را اوراق می کردند.

اما با تلاش آگاهان این حوزه و رسانه های تخصصی چند سالی است که مردم قدر آن ها را می دانند و بسیاری از مالکان هم خودروهای قدیمی و خاک خورده خود را از پارکینگ ها بیرون کشیدند و شروع به بازسازی آن ها کردند.

ب ام و هم از آن برندهای اصیل است که سابقه تولید خودروهای بی نظیر در سالیان گذشته را دارد و حالا با تلاش فدراسیون اتومبیل رانی کشور و مالکان مشتاق این خودروهای دوست داشتنی برای نخستین بار گرد هم جمع شدند.

ب ام و 2002

یکی از با ارزش ترین خودروهای کلاسیک ب ام و در ایران که به تعداد قابل توجهی هم وارد شد مدل افسانه ای 2002 است.

بسیاری به دلیل توانایی های بالای این خودرو دست به تیونینگ آن زده اند و در مسابقات مختلف شرکت می کنند و سکو هم به دست می آورند.

عده ای از مالکین هم دست به بازسازی آن ها زده اند.

در همایش BMW کلاسیک چند دستگاه ب ام و 2002 کلاسیک با رنگ های جذاب خودنمایی می کردند.

همایش BMW کلاسیک

همایش BMW کلاسیک

ب ام و csi 633

در میان انبوه خودروهای کلاسیک ب ام و های 633 csi به شدت خودنمایی می کردند.

این خودروها متعلق به سال 1977 هستند و به گفته مالکان آن، تنها بیست و پنج دستگاه از آن در ایران وجود دارد.

همایش BMW کلاسیک

همایش BMW کلاسیک

ب ام و 3000 cs

این گردهمایی یک تک خال هم داشت و آن هم یک ب ام و 3000 cs متعلق به سال 1975 بود که به شکل بسیار ماهرانه ای بازسازی شده بود و با رنگ مسی-طلایی خودش هوش از سر انسان می برد.

همایش BMW کلاسیک

بیشتر بخوانید:

بی ام و سری ۳ کلاسیک صفر کیلومتر؛ باواریایی ارزنده

تیمور ریشار و بازسازی خودروهای کلاسیک/ بخش دوم؛ مرسدس بنز گالوینگ

شورولت بلیزر کلاسیک برقی معرفی شد + مشخصات فنی و عکس

رنو 5 برقی با یاد مدل کلاسیک خود تولید می شود

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

تارا اتوماتیک V4 با موتور ضعیف را بشناسید

در حالیکه تارا اتوماتیک V4 / تارا V4 به‌عنوان تارای سال معرفی شده‌است، انتظار می‌رفت به جای موتور ضعیف...
ایران خودرو به بیت ران توضیح داد:

ورق بدنه تارا استاندارد است؟ ایمنی خودرو تارا مورد...

با توجه به انتشار ویدیوی نازک و ضعیف بودن ورق بدنه تارا ، ایران خودرو توضیحاتی داده، که براساس آن بر استاندارد بودن تولید...

سه کار کردن موتور و هر چه درباره آن...

سه کار کردن موتور یکی از اختلالات عملکردی خودرو است که در صورت بی‌توجهی به رفع آن، می‌تواند آسیب جدی به پیشرانه بزند. این...
بنیانگذار شرکت رنو پارس تشریح کرد:

مخالفت‌ها در مسیر تولید تندر ۹۰ / برنامه پلتفرم...

مدیرعامل فعلی گروه بهمن موتور در تشریح پروژه تولید تندر ۹۰ به عنوان بنیانگذار شرکت رنو پارس، از برنامه پلتفرم متشرک ایران خودرو و...

چرا پیمان کارگر اینفینیتی را ترک می‌کند؟

در خبرها تائید شده است که پیمان کارگر اینفینیتی برند لوکس نیسان را ترک می کند. اما چرا موفق‌ترین ایرانی صنعت خودرو جهان این...

پست‌های مرتبط