دو خودرو ۵ ستاره کیفی گرفتند / خبری از شاهین نیست + جزئیات آخرین ارزیابی

از دست ندهید

جزئیات آخرین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی برای مهر ماه منتشر شد. در بین تمام خودروهای تولید داخل تنها دو خودرو ۵ ستاره کیفی گرفتند.

بیت ران – آخرین ارزیابی کیفی صورت گرفته از خودروهای سواری تولیدی مهر ماه سال جاری نشان می‌دهد، هر چند که پس از توقف تولید پژو ۲۰۰۸ با پنج ستاره کیفی، دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودرو با این سطح کیفی در جداول ارزیابی بود، خودرو دیگنتی با پنج ستاره کیفی وارد ارزیابی‌ها شده است.

یک خودرو سواری پنج ستاره کیفی گرفت
دنا پلاس توربوشارژ
ستاره ها در یک نگاه

طبق این گزارش، بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از خودروهای سواری تولیدی در مهرماه خودروسازان داخلی، با کیفیت‌ترین خودروها دناپلاس توربو اتوماتیک ایران‌خودرو و دیگنتی بهمن‌موتور با کسب پنج ستاره کیفی هستند.

فروش نقدی بهمن دیگنیتی
دیگنیتی گروه بهمن

پس از آن هفت خودرو چهار ستاره (با ورود تارا به ارزشیابی‌های کیفی) و ۱۹ خودرو سه ستاره قرار گرفته‌اند؛ کم‌کیفیت‌ترین خودروی تولید خودروسازان داخلی در بخش سواری، سه ستاره کیفی است.

 چینی های سه ستاره 

طبق ارزیابی صورت گرفته در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو اشاره شده که سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.

در خودروهای در سطح قیمتی ۲، محصول تازه گروه بهمن موتور (دیگنتی) پنج ستاره و هایما S۷ اتوماتیک (ایران‌خودرو خراسان) چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

پس از آن‌ها در این سطح قیمتی، محصولاتی همچون آریزو ۶، آریزو ۵ توربو و MVM X۲۲ (مدیران‌خودرو)، جک S۳ و جک S۳ (بهمن موتور) و SWM G۰۱ (سیف‌خودرو) سه ستاره‌ای شده‌اند.

همچنین سطح قیمتی ۲ در ارزیابی کیفی تولیدهای سواری مهرماه از MVM X۳۳ S که تنها محصول دو ستاره کیفی گزارش‌های ارزیابی کیفی خبری نیست.

خبری از خودروها در گروه قیمتی ۳ نیست

ارزیابی سطح کیفی خودروهای تولید هفتمین ماه امسال نشان می دهد همچنان خبری از خودروهای در گروه قیمتی ۳ نیست. در ارزیابی تیرماه امسال به برلیانس H۳۳۰ اتوماتیک با سه ستاره کیفی اشاره شده بود.

در سطح قیمتی ۴ سواری‌های تولیدی خودروسازان داخلی، در صدر جدول دناپلاس توربواتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته و  پس از آن پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و پژو ۲۰۷ دنده‌ای، تارا و دناپلاس موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

علاوه بر این در سطح قیمتی ۴، خودروهای پژو ۲۰۶، دنا، رانا پلاس، سورن پلاس (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس (ایران‌خودرو مازندران، خراسان، فارس و کرمانشاه) و سمند تبریز سه ستاره‌ای شده‌اند.

به گزارش ایسنا، در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک و کوییک S (سایپا) چهار ستاره کیفی را کسب کرده و پس از آن‌ها، کوییک R، کوییک، ساینا و ساینا S همگی تولید پارس خودرو، تیبا ۲ (سایپا) و تیبا (سایپا-سیتروئن) و ساینا کاشان (سایپا-سیتروئن) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی نادر فقیه‌زاده از ب ام و

واردات خودروهای ایرانی به سوریه ممنوع شد + جزئیات

قیمت محصولات پارسیان موتور ، بهمن، مدیران خودرو، سایپا، ایران خودرو

قیمت موتورسیکلت های هوندا ۱۲۵ ، اسکوتر، race و موتورهای street

کاوازاکی نینجا ZX-25R اولین موتور سیکلت چهارسیلندر پلاک ملی

وضعیت بازار خودرو چگونه است؟ / آیا خودرو ارزان خواهد شد؟

مسیر ترانزیتی ایران-فنلاند راه اندازی می شود/ توافقات ترانزیتی ایران و پاکستان

نیاز آمریکا به ۸۰ هزار راننده کامیون برای حل بحران حمل و نقل کالا

اصغر قندچی ؛ مردی که می توانست صنعت خودروی ایران را متحول کند

نسخه کامل مستند “آن مرد با ماک آمد” درباره زندگی اصغر قندچی پدر صنعت کامیون ایران 

کامیون امپاور (EMPOWER) بهمن دیزل چه مشخصاتی دارد؟

کامیون برقی بنز تولید خواهد شد + مشخصات فنی خودرو سنگین بنز

تفاوت های مرسدس بنز آکتروس و آکسور

تاریخچه شرکت عقاب افشان و بررسی محصولات آن

کامیون مرسدس بنز واگن هود + مشخصات فنی و امکانات

کامیون کمپرسی چاپار ۳۳۳۶ + مشخصات اولین کامیون یک شرکت خصوصی

وظیفه ریتاردر چیست؟ اشتباه رایج در تشخیص ریتاردر و خفه کن خودروهای سنگین

هپکو ابر شرکت ایرانی از کجا به کجا رسید؟




10 دیدگاه

  1. میدونید چطور برسی میکنن،،از بازرسی به کسایی که ماشین صفر میخرن زنگ میزنن و نظر اونهارو جویا میشن،خب کاملا مشخصه کسایی مثلا دنا اتومات خریدن از پشت سمند و پژو و پراید نشستن پشت دنا اتومات و از هر نظر ،نظر مثبت میدن چون واقعا از سمند و پژو خب بهتر عمل میکنه،ولی اون اشخاصی بسترن ،برلیانس و جک گرفتن چون انتظار بسیار بالایی از ماشین دارن به کوچکترین ایراد در ماشین اذعان میکنن ….

  2. لعنت به ستاره هاتون.من دنا پلاس توربود دارم.به پیغمبر یه ماشین توربوی اسباب بازیه نسبت به خودروهای درجه ۵ جهان حتی

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط