DJI Mavic Pro 3 پهپاد نسل جدید چه ویژگی هایی دارد؟

از دست ندهید

نسل جدید این کوادکوپتر‌ چینی با نام DJI Mavic Pro 3 ویژگی هایی دارد که حتما نظر علاقه مندان خود را جلب خواهد کرد. اطلاعات فاش شده درباره آن را بخوانید.

بیت ران – پهپاد DJI Mavic Pro 3 با ویژگی‌های جدیدی که درباره‌ آن فاش شده رضایت علاقه‌مندان این نوع از گجت‌ها را به خود جلب خواهد کرد. شرکت چینی DJI، در ادامه تولید پهپاد‌های خود از نسل جدید این کوادکوپتر‌ها با قابلیت‌های جدیدی مانند بهبود عملکرد دوربین و مدت زمان پرواز ۴۶ دقیقه‌ای رونمایی خواهد کرد و این تغییرات نسبت به مشخصات فنی پهپاد‌های نسل قبل، پیشرفت چشمگیری به‌شمار می‌آید.

طبق اطلاعات فاش شده در The Verge، پهپاد‌های جدید DJI Mavic Pro 3 نسبت به نسل قبل با پیشرفت خوبی روبه‌رو خواهند شد. به نظر می‌رسد که زمان پرواز در این پهپادها به مراتب بیشتر از قبل باشد اما این تنها قابلیت جدید این پهپادها نیست.

تغییرات بعدی در قسمت دوربین اتفاق خواهد افتاد. در پهپاد DJI Mavic Pro 3 دو دوربین که شامل یک لنز تله‌فوتو و یک دوربین با سنسور بزرگ‌تر چهار سوم است اضافه می‌گردد. اگر این اطلاعات درباره‌ی ویژگی‌ها و قابلیت‌های پهپاد‌های جدید DJI Mavic Pro 3 صحت داشته باشند، با ورود این پهپادها به بازار شاهد استقبال بی‌نظیر فیلم‌برداران و عکاسان‌ هوایی از آن‌ها خواهیم بود.

DJI Mavic Pro 3 پهپاد دی جی آی مویک پرو 3

دارای دو قابلیت سنسور بزرگ و زوم ۲۸ تا ۴۸ میلی‌متر 

در حالی که پهپاد‌های Mavic 2 Pro و Mavic 2 Zoom به شما حق انتخاب بین سنسور بزرگ‌تر یا زوم ۲۸ تا ۴۸ میلی‌متر را می‌دهند، مدل جدید هر دو قابلیت را در یک پهپاد پیشرفته‌تر به شما ارائه خواهد کرد. شایعه‌های اخیر حاکی از آن است که پهپاد‌های جدید DJI Mavic Pro 3 دو دوربین مجزا خواهد داشت که دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی با لنز ۲۴ میلی‌متری و با دیافراگم f/2٫۸-f/11 به همراه سنسور چهار سوم است و دوربین ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۲ اینچ، با لنز تله فوتو ۱۶۰ میلی‌متری خواهنپد بود.

سنسور چهار سوم با عملکرد فوق‌العاده حود می‌تواند مزیت بزرگی برای عکاسان هوایی باشد که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا جزئیات بیشتری از تصاویر را به دست آورند و به طور کلی جلوه سینمایی‌تری به عکس‌های خود بدهند. در حال حاضر، برای عکاسی در این فرمت به پهپاد بزرگ، نسبتا گران‌قیمت و علاوه بر آن در بسیاری از کارها، به یک دوربین مجزا مانند Zenmuse DJI یا BGH1 پاناسونیک نیاز داریم. ناگفته نماند که استفاده از یک دوربین تله‌فوتو دارای ۲ لنز در این شرایط بسیار کاربردی‌تر به نظر می‌رسد.

درباره پهپاد بیشتر بخوانید:

بزرگترین پهپاد جهان رونمایی شد

مهمترین پهپادهای جهان را بشناسید

پهپاد انتحاری ایران عملیاتی شد + مشخصات و تصاویر

پهپاد جنگی بوئینگ با فناوری هوش مصنوعی رونمایی شد

پهپاد کمان۲۲ جدیدترین پهپاد رزمی ایران + همراه جزئیات فنی

پهپاد‌های جدید DJI Mavic Pro 3 با درگاه تایپ سی شارژ خواهند شد تا نیازی به برداشتن باتری نداشته باشید. همه این قابلیت‌ها وزن این دستگاه را از ۹۰۷ گرم در پهپاد Mavic 2 Pro به ۹۲۰ گرم در Mavic 3 Pro افزایش خواهند داد. با وجود این نکته منفی در مشخصات این دستگاه، پهپاد‌ جدید DJI Mavic Pro 3 این قابلیت را دارد تا به مدت ۴۶ دقیقه به‌طور مداوم پرواز کند و نسبت به نسل قبلی این پهپاد‌ها که نهایتا تا ۳۱ دقیقه به پرواز ادامه می‌دادند، از افزایش چشمگیری در ظرفیت باتری‌ خود برخوردار باشد.

پهپاد‌ DJI Mavic Pro 3 احتمالا در دو مدل Pro و Cine روانه بازار خواهد شد. مدل‌های Cine، به همراه SSD داخلی و کابل دیتا با سرعت یک گیگابایت برای انتقال سریع‌تر داده‌ها عرضه خواهد شد. همچنین این مدل، نسخه جدیدی از کنترلر هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش DJI را ارائه می‌دهد که امکان انتقال ویدئو را در مسافتی بیش از ۱۵ کیلومتر فراهم می‌کند در حالی این قابلیت در نسل قبلی این پهپاد‌ها نهایتا تا ۱۰کیلومتر بود.

گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ قیمت این محصول مطرح شده است که پهپاد‌های جدید DJI Mavic Pro 3، با قیمت ۱۶۰۰ دلار عرضه و روانه بازار خواهند شد که این قیمت فعلی Mavic 2 Pro است. برای مدل Cine نیز قیمت مشخصی وجود ندارد اما به نظر می‌رسد که بیشتر از ۱۰۰۰ دلار می‌تواند قیمت‌گذاری شود که با توجه به فناوری پیشرفته به کاربرده شده در این پهپاد، قیمتی منطقی خواهد بود. انتظار می‌رود که این شرکت چینی نسل جدید پهباد‌های خود را در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان ماه) رونمایی کند و باید دید که پهباد‌های جدید DJI Mavic Pro 3 می‌توانند علاقمندان این نوع گجت‌ها راضی نگه دارند یا نه.

بیشتر بخوانید:

بالگرد صبا ۲۴۸ در کشور تکمیل شد/ تولید موتورهای هوایی در کشور

تصمیم جدید روسیه در تولید هواپیمای جدید ایلیوشین + مشخصات هواپیما

غول پیکرترین هواپیماهای جهان را بشناسید ؛ بزرگان آسمان

منبع: دیجیکالا




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط