جیلی Geometry خودروی کراس اووری ۲۸۵ میلیون تومانی رونمایی کرد

از دست ندهید

جیلی Geometry به عنوان برند جدید این شرکت چینی رونمایی شده است. این خودرو با نام EX3 و در کلاس B قرار است ۲۸۵ میلیون تومان فروخته شود.

بیت ران – جیلی از یک محصول جدید تحت برند نوپای Geometry رونمایی کرد. این خودرو EX3 نام دارد و در کلاس B قرار می‌گیرد.

پیشرانه برقی با ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور، باتری ۳۷.۲۳ کیلووات ساعتی، امکان پیمایش ۳۲۲ کیلومتر مسافت با یک بار شارژ و قیمتی معادل ۹۲۰۰ دلار یا ۲۵۸ میلیون تومان از مشخصات اصلی این کراس‌‎اوور چینی هستند.

جیلی Geometry به نام EX3
جیلی Geometry رونمایی شد

از نظر ظاهری Geometry EX3 مشابه با دیگر کراس‌اوورهای روز طراحی شده و با توجه به برچسب قیمتی باید چهره آن را کاملا قابل قبول دانست.

چراغ‌های اصلی زیبا که از پژو ۳۰۸ الگوبرداری شده‌اند، گلگیرهای نسبتا متورم و خطوط سبز‌رنگ در برخی نقاط بدنه از جمله مشخصات EX3 در نمای بیرونی هستند.

جیلی Geometry به نام EX3

برند Geometry در سال ۲۰۱۹ و با هدف عرضه مدل‎‌های پاک پایه‌گذاری شده است
ابعاد و فضای داخلی 

با ۴۰۰۵ میلیمتر طول، ۱۷۶۰ میلیمتر عرض، ۱۵۷۵ میلیمتر ارتفاع و فاصله محوری ۲۴۸۰ میلیمتر، EX3 ابعاد کوچکی دارد و می‌توان آن را با مدلی مثل ام وی ام X22 مقایسه کرد.

جیلی تاکید می‌کند بخاطر بهره‌گیری از پیشرانه الکتریکی، فضای داخلی این خودرو گسترده است و براحتی ۵ سرنشین بزرگسال را در خود جای می‌دهد.

در کنار این، مهندسان جیلی توجه ویژه‌ای به ایجاد فضاهای کاربردی در داخل کابین داشته‌اند، طوری که ۲۶ محفظه در قسمت‌های مختلف EX3 تعبیه شده است.

فضای بار این کراس‌اوور ریزجثه نیز مناسب بوده و ۵۰۰ لیتر حجم دارد. در صورت خواباندن صندلی‌های ردیف عقب این رقم به ۱۰۵۰ لیتر افزایش می‌یابد تا نیاز به وانت در اکثر اوقات رفع شود!

جیلی Geometry به نام EX3

ترکیب رنگ آبی و مشکی و نورپردازی فلورسنت جلوه‌ای خاص به کابین EX3 بخشیده است

داشبورد Geometry EX3 فراتر از یک خودروی اقتصادی است، چرا که هم زیبا طراحی شده و هم دو نمایشگر دیجیتال را روی خود دارد.

نمایشگر تبلت‌مانند مرکزی ۸ اینچی است و سیستم اینفوتینمنت خودرو از طریق آن مدیریت می‌شود، نمایشگر پشت فرمان نیز ۱۰.۲۵ اینچی بوده و اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار وی قرار می‌دهد.

بد نیست اشاره کنیم سیستم اینفوتینمنت اختصاصی G-Link جیلی به سرویس‌هایی مثل QQ موزیک، Autonavi، رادیو Ximalaya، کنترل صوتی و وای فای مجهز است.

جیلی Geometry به نام EX3

پیشرانه تک موتوره EX3

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، پیشرانه تک موتوره EX3 توانایی تولید ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

جیلی می‌گوید این پیشرانه از لحاظ عملکرد کاملا هم‌تراز با رقبای بنزینی است. وظیفه تغذیه این پیشرانه بر عهده پک باتری ۳۷.۲۳ کیلووات ساعتی با سیستم خنک‌کننده مایع گذاشته شده و بر اساس استاندارد NEDC امکان پیمایش مسافت ۳۲۲ کیلومتر با اتکا به آن وجود دارد.

این پک از فناوری شارژ پرسرعت پشتیبانی می‌کند و در عرض ۳۰ دقیقه ۸۰ درصد از ظرفیت آن پر شده و می‌توان تا ۲۵۰ کیلومتر را با آن طی کرد.

جیلی Geometry به نام EX3

از لحاظ تجهیزات ایمنی، EX3 فاقد سیستم‌های پیشرفته است که البته این مساله جای تعجبی هم ندارد.

دو ایربگ، سنسور و دوربین دید عقب، سیستم کنترل فشار باد تایرها، ABS و EBD شاخص‌ترین تجهیزات این کراس‌اوور ارزان‌قیمت چینی هستند. البته جیلی تاکید کرده در ساخت این خودرو از فولاد مقاوم استفاده نموده و مقاومت کابین در برخوردهای جلو و عقب بالاست.

جیلی Geometry به نام EX3

آنطور که اعلام شده، Geometry EX3 با قیمت پایه ۵۹,۷۰۰ یوان (۹۲۰۰ دلار یا ۲۵۸ میلیون تومان در لحظه نگارش مطلب!) ابتدا در چین و از طریق شبکه نمایندگی‌های اختصاصی به فروش می‌رسد و در فاز بعدی راهی سایر بازارها خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

یوآز اتوماتیک به جاده های ایران می آید؛ قیمت و مشخصات خودروی روسی

جیلی XK11 شاسی بلند جدید خودروساز چینی معرفی شد

پلتفرم جیلی الکتریکی با دو موتور برقی رونمایی شد

منبع: دیجیاتو




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط