۱۴۵ هزار خودرو در پارکینگ‌ دو خودروساز تا پایان آبان به صفر می‌رسد

از دست ندهید

بزودی عمده ۱۴۵ هزار خودرو که هم‌اکنون در پارکینگ‌های دو شرکت خودروساز کشور وجود دارد تا پایان آبان ماه به صفر خواهد رسید.

بیت ران – حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان  رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به حضور رئیس قوه قضائیه در آیین نکوداشت چهلمین سالروز تاسیس سازمان بازرسی گفت: شورای معاونان و مدیران سازمان بازرسی کل کشور در همان روز حضور رئیس قوه قضاییه در سازمان، جلسه‌ای تشکیل داد. دستورات رئیس عدلیه را به صورت فوق العاده در ۹ محور تقسیم‌بندی و برای اجرای آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

ورود خودروهای دپو شده به بازار؟

درویشیان سپس با اشاره به بازدید معاونان و مدیران سازمان بازرسی از شرکت‌های خودروساز طی هفته گذشته، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد عمده ۱۴۵ هزار خودرویی که هم‌اکنون در پارکینگ‌های ۲ شرکت خودروساز کشور وجود دارد تا پایان آبان ماه به صفر برسد.

نظارت سازمان بازرسی کل کشور بر کیفیت و شیوه عرضه

درویشیان افزود: طبق دستور رئیس قوه قضاییه، هیئتی از سوی سازمان بازرسی کل در شورای رقابت مستقر شد. این هیئت علاوه بر نظارت بر چگونگی اجرای ماموریت‌های این شورا، نظارت‌ لازم را در حوزه افزایش کیفیت، قیمت‌گذاری و نحوه فروش انجام خواهد داد.

منبع: قوه قضائیه

بیشتر بخوانید:

رکود مطلق در بازار خودرو حاکم است / برگه سبز خودرو سند است یا خیر؟
بیانیه تازه پلیس: کروکی‌های کاغذی تصادفات حذف و با نسخه الکترونیکی جایگزین می‌شود

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط