بازار خودرو در رکود است؛ کاهش قیمت پرفروش ها + قیمت

از دست ندهید

در بازار خودرو امروز قیمت برخی خودروها کاهش پیدا کرده است با این وجود همچنان روند معاملات کند و بازار در رکود نسبی به سر می برد.

بیت ران – به اعتقاد فعالان بازار با وجود افت قیمت ها هنوز خرید و فروش خودرو رونق نداشته و مصرف کنندگان برای خرید محصول دست نگه داشته اند.

 بازار امروز خرید و فروش خودرو در برخی از محصولات شاهد افت قیمتی بوده است البته به اعتقاد فعالان بازار با وجود افت قیمت هنوز خرید و فروش خودرو رونق نداشته و مصرف کنندگان برای خرید محصول دست نگه داشته اند.

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو

در بازار امروز خرید و فروش خودرو کوییک آر ۱۷۰ میلیون تومان، کوییک معمولی با کاهش ۲ میلیون تومانی ۱۶۷ میلیون تومان، تیبا صندوقدار با کاهش یک میلیون تومانی به ۱۴۳ میلیون تومان و تیبا ۲ با کاهش ۲ میلیون تومانی ۱۵۴ میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه بر این در محصولات ایران خودرو نیز بازار شاهد افت قیمت در تعدادی از خودروها بوده است بر همین اساس سمند ال ایکس با کاهش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان، رانا پلاس با کاهش ۲ میلیون تومانی ۲۶۸ میلیون تومان، دنا معمولی ۳۲۴ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۲۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش یک میلیون تومانی ۲۸۷ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار با قیمت ۲۸۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش تسنیم، البته امروز بازار ماشین با افزایش قیمت دلار نیز روبه‌رو بوده است که این موضوع اثر منفی خود را بر بازار خواهد گذاشت و در حال حاضر به دلیل رکود، بازار شاهده افزایش قیمتی در خودروها نیستیم اما با روند صعودی قیمت دلار باید دید وضعیت قیمت ها در بازار به چه سمتی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

جدول قیمت خودرو ؛ پارسیان موتور ، بهمن، مدیران خودرو، سایپا، ایران خودرو

جدول قیمت روز موتورهای اسکوتر ، هوندا ۱۲۵ ، race و موتورهای street

راهکار رفع دو ابهام شورای نگهبان / نظر خودروسازان درباره واردات خودرو

هشدار به پیش خرید کنندگان خودروهای وارداتی / کاهش قیمت خودروهای خارجی

محبوب ترین خودرو در بازار آمریکا مشخص شد + برندهای محبوب




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط