در ادامه تغییرات بنیادین این خودروساز سوئدی خبر تغییر لوگو ولوو منتشر شده است.
بیت ران – به تازگی شرکت خودروسازی ولوو سوئد لوگوی خود را تغییر داده است.
شرکت خودروسازی ولوو سوئد همانند برخی دیگر از شرکتهای خودروسازی نظیر کیا، تویوتا، و فولکس واگن لوگوی خود را تغییر داد.
این شرکت از سال ۱۹۳۰ از یک لوگوی دایره شکل استفاده میکند و طی چند ده سال گذشته بارها آن را تغییر داده است. لوگوی پیشین در حدود سال ۲۰۰۰ میلادی روی جلو پنجره و فرمان خودروهای ولوو نصب شده بود.
در حال حاضر از لوگوی جدید فقط در تبلیغات و وبسایت ولوو استفاده میشود و احتمالا از سال ۲۰۲۳ روی خودروهای ولوو قرار خواهد گرفت.
البته هنوز این شرکت خودروسازی سوئدی لوگوی جدید خود را رسما رونمایی نکرده و درباره آن بیانیهای منتشر نکرده است.
پیشتر نیز دیگر شرکتهای خودروسازی نظیر رنو، کیا، بی ام و، تویوتا، نیسان و اوپل نیز لوگوی خود را تغییر داده و سعی کرده بودند تا یک لوگوی سادهتر از نظر ظاهری ارائه دهند.
این لوگو هنوز هم از سمبل سیاره مشتری و خدای جنگ بهره میبرد. لوگوی قبلی رنگ نقرهای داشت، اما لوگوی جدید به طور کامل مشکی شده و هنوز هم نام ولوو در وسط آن نقش بسته است.
نام برند ولوو به لاتین به معنی «من میرانم» است و نسبت به لوگوی پیشین شکل نوشتاری این کلمه تغییر کرده است.
تغییر لوگو آخرین حلقه زنجیره از انقلاب ولوو
به گزارش بیت ران، ولوو تغییری بزرگ را تجربه می کند، آخرین قطعه از این فرآیند (حداقل تا به حال) ورود یک لوگوی جدید ، ساده تر و همگام تر با زمان حاضر، نسبت به گذشته است.
اجرای یک لوگوی جدید برای خودروهای ولوو جدیدترین فصل در انقلاب داخلی این خودروسازی است که چندی پیش آغاز شده.
ولوو تغییرات خودر را با معرفی خط تولید خودروهای برقی که تا کنون قلب بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، آغاز کرد.
فروش برقی ولوو در حال رونق است، نکات کلیدی در این موفقیت ویژگی هایی مانند سرعت و کیفیت مواد، ایمنی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای / مصرف انرژی است.
در راستای هر چه بیشتر همگام شدن محصولات ولوو با محیط زیست، به تازگی همکاری جدید این خودروساز با The Future Laboratory نهایی شده است.
در این همکاری ولوو به دنبال تصمیم برای کنار گذاشتن چرم برای داخل خودروهای برقی به منظور حفاظت بهتر از حیوانات است.
بنابراین، تا سال ۲۰۳۰، خودروهای ولوو دارای طیف وسیعی از تودوزی های بدون چرم خواهد بود.
باید بدانیم که دنیای خودروهای برقی و جدید، بسیاری از برندها را مجبور می کند تا لوگوها و هویت نام تجاری خود را تغییر دهند.
پیش از این فولکس واگن، داچیا، BMW، نیسان، رنو که لوگوی سه بعدی خود را مدرن کرده است و بسیاری دیگر ، از جمله کیا نیز لوگوی خود را تغییر داده اند.
بیشتر بخوانید:
ایاولوو دوباره به ایران باز می گردد وفعالیت خود را شروع مکند