نمایشگاه خودرو مونیخ افتتاح شد / اولین رویداد بزرگ خودرویی اروپا پس از کرونا

از دست ندهید

به طور رسمی، امروز نمایشگاه خودرو مونیخ افتتاح شد. قبلا این نمایشگاه در فرانکفورت برگزار می شد. باید منتظر ماند و دید که خودروسازان حاضر در نمایشگاه، برای جهانیان چه در چنته دارند.

بیت ران – مهدی درفشی: به طور رسمی، امروز نمایشگاه خودرو مونیخ افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۱۲ سپتامبر، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

دو روز ابتدایی نمایشگاه ویژه خبرنگاران است و پس از آن برای عموم باز خواهد بود.

از سال ۱۹۵۱ تا ۲۰۱۹ میلادی، این نمایشگاه در فرانکفورت برگزار شد. در این نمایشگاه برندهایی نظیر مرسدس بنز، ب ام و، آئودی، فولکس واگن، پورشه، کوپرا، اسمارت و رنو حضور دارند.

در این نمایشگاه، بیشتر تمرکز بر محصولات برقی و آینده است. در نمایشگاه مونیخ مضاف بر خودرو، دوچرخه، اسکوتر، موتور سیکلت و وسایل نقلیه پرنده نیز به نمایش درامده است.

اولین رویداد بزرگ خودرویی اروپا پس از همه گیری ویروس کرونا

نمایشگاه خودرو مونیخ (IAA MUNICH) اولین رویداد بزرگ خودرویی در اروپا پس از همه گیری ویروس منحوس کرونا است. لازم به ذکر است که مونیخ، از شهرهای مهم و تاثیر گذار در صنعت خودرو جهان است. چرا که دفتر مرکزی ب ام و، یکی از مطرح ترین و بزرگ ترین خودروسازان جهان در این شهر مستقر است.

بیت ران به صورت اختصاصی و مستقیم، در حال پوشش نمایشگاه خودرو مونیخ است. علاقه مندان می توانند اخبار لحظه ای از این نمایشگاه را در بیت ران دنبال کنند.

بیشتر بخوانید:

روزی روزگاری کادیلاک ایران ؛ تاریخچه تولید خودروی آمریکایی در کشور
گران ترین خانه متحرک جهان رونمایی شد؛ خودرویی ۲.۴ میلیون دلاری

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط