مدل مفهومی شماره یک، کراس اوور برقی اسمارت در نمایشگاه خودرو مونیخ

از دست ندهید

مدل مفهومی اسمارت شماره یک به عنوان یک کراس اوور برقی نه چندان کوچک وارد نمایشگاه خودرو مونیخ شد. این خودرو تقریبا هم اندازه مینی کانتریمن است.

بیت ران – مهدی درفشی: در نمایشگاه خودرو فرانکفورت در سال ۲۰۰۵ میلادی، نخستین بار اسمارت از یک مدل مفهومی با نام ForMore که یک کراس اوور بود رونمایی کرد. البته بنا به دلایل مالی، ForMore هرگز وارد مرحله تولید انبوه نشد و به عنوان یک ایده باقی ماند.

اما حالا در سال ۲۰۲۱، اسمارت با مدل مفهومی #۱ رویای خود برای تولید کراس اوور را به نمایش گذاشت. اوضاع اسمارت نسبت به سال ۲۰۰۵ به شدت تغییر کرده است. اکنون ۵۰ درصد از سهام این شرکت متعلق به دایملر و ۵۰ درصد دیگر، متعلق به جیلی است.

احتمالا، تولید این کراس اوور از سال آینده در چین آغاز شود.

مدل مفهومی شماره یک که امروز در نمایشگاه خودرو مونیخ رونمایی شد، نشان دهنده ایده های این شرکت برای ساخت خودروهای الکتریکی در آینده و البته بزرگتر از مدل های FourTwo و FourFour است. این کراس اوور ۴.۲۹ متر طول، ۱.۹۱ متر عرض و ۱.۷۰ متر ارتفاع دارد. این خودرو تقریبا هم اندازه مینی کانتریمن است.

تا این لحظه، اسمارت مشخصاتی فراتر از ابعاد مدل مفهومی شماره یک اعلام نکرده است. تنها می توان گفت که این کراس اوور، از رینگ های ۲۱ اینچی بهره می برد. درون کابین نیز یک صفحه نمایش لمسی ۱۲.۸ اینچی قرار دارد. اسمارت شماره یک به فناوری شارژ سریع نیز مجهز است.

به طور رسمی، امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ / ۶ سپتامبر ۲۰۲۱، نمایشگاه خودرو مونیخ افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۱ شهریور ماه / ۱۲ سپتامبر، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

رنو مگان برقی در نمایشگاه مونیخ رونمایی شد/ فرانسوی بازیافتی در راه بازار!

مرسدس بنز AVTR در نمایشگاه خودرو مونیخ؛ خودرویی که ذهن شما را می خواند

نمایشگاه خودرو مونیخ افتتاح شد / اولین رویداد بزرگ خودرویی اروپا پس از کرونا




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط