ستاره ایمنی رنو داستر ۲۰۲۲ صفر شد + جزئیات

از دست ندهید

با توجه به اینکه پس از تست های تصادف جدید ستاره ایمنی رنو داستر ۲۰۲۲ صفر شد، تمامی رنو داسترها در بازار آمریکای جنوبی فراخوانده شدند.

بیت ران – در اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی نسل دوم رنو داستر که در سایت تولیدی Mioveni کشور رومانی تولید می‌شود، توانست ۴ ستاره ایمنی در تست لاتین NCAP را دریافت کند.

در حال حاضر این محصول در سایت تولیدی کشور برزیل برای عرضه در بازارهای آمریکای جنوبی تولید می‌شود و نتیجه‌ای بهتر از صفر ستاره را در آزمون تصادف بدست نیاورده که به فراخوان تمامی خودروهای فروخته شده منجر شده است.

ستاره ایمنی رنو داستر

در تست تصادف مجدد محصول تولیدی سایت برزیل، عملکرد فاجعه آمیز آن گزارش شده است. در حال حاضر لاتین NCAP برنامه جدیدی برای تست های تصادف خود اجرا می‌کند که بسیاری از خودروها در تست جدید صفر ستاره ایمنی را کسب می‌کنند.

مشکل اصلی رنو داسترهایی که فراخوانده شدند

اما مشکل اساسی داچیا داستر نشت سوخت پس از انجام تست تصادف است که حکایت از یک ضعف ایمنی شدید برای محصولی با مدل ۲۰۲۲ میلادی دارد.

ستاره ایمنی رنو داستر

این شاسی‌بلند اقتصادی در تست تصادف از بغل نیز به طور کامل چپ می‌شود و ستون های B آن آسیب شدیدی می‌بیند که منجر به باز شدن کامل یکی از درب ها می‌شود.

مسئولان لاتین NCAP توضیح داده‌اند که یکی از اصلی‌ترین تفاوت بین دو نمونه تولیدی رنو و داچیا عدم استفاده از پنل‌های استاندارد و عدم استفاده از ایربگ محافظ سر در نمونه تولیدی با آرم رنو است.

ستاره ایمنی رنو داستر

بیشتر بدانید:

تست تصادف پراید

بدترین تست های تصادف جهان

تست گوزن ؛ تستی از جنس مانور پذیری

در پایان این تست، رنو داچیا داستر با کسب نمره ۲۹.۴۷ برای سرنشینان بزرگ سال، نمره ۲۲.۹۳ برای کودکان، ۵۰.۷۹ برای عابرین پیاده و ۳۴.۸۸ برای بخش سیستم های کمک ایمنی صفر ستاره ایمنی در مجموع دریافت کرده است.

در نتیجه نشت سوخت، موسسه لاتین NCAP به رنو دستور داده تا تمامی محصولات تولیدی از نسل دوم داستر ساخت کشور برزیل را فراخوان بزند.

ستاره ایمنی رنو داستر

آخرین بررسی ها و ستاره ایمنی

در حال حاضر نسل فعلی داچیا داستر در تست یورو NCAP 3 ستاره ایمنی دریافت کرده‌است.

با این وجود مسئولان برزیلی رنو با اعلام این که محصول تولیدی آنها دقیقا مشابه با همان محصولی است که توانسته ۴ ستاره ایمنی را کسب کند. دلیل کسب صفر ستاره ایمنی در تست جدید، ارتقای پروتکل ها است که باعث شده تا امتیاز نهایی این محصول متفاوت از گذشته باشد.

ستاره ایمنی رنو داستر

در حال حاضر داچیا داستر به صورت استاندارد از ESP، تشخیص نقطه کور، دوربین با دید چندگانه و…بهره می‌برد که طبق قانون نیز باید به طور اجباری بر روی خودروها نصب شود.

رنو داچیا داستر یکی از محصولات پر طرفدار در کلاس خود به شمار می‌رود و به نسبت برچسب قیمتی عملکرد برجسته‌ای از خود بر جای گذاشته است.

ستاره ایمنی رنو داستر

مدل فیس لیفت با قوای محرکه جدید نیز تحت مدل ۲۰۲۲ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

داچیا داستر یکی از محصولات پسا برجامی است که نسل دوم آن قرار بود در کشور ما نیز تولید شود و با برچسب قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون تومان عرضه شود.

به چزارش دیجیاتو به نقل از موتور وان، گرچه پس از خروج آمریکا از برجام و رسیدن قیمت پراید به ۱۵۰ میلیون تومان، انتظار می‌رود که در صورت تولید این محصول در کشور ما با برچسب قیمت ۱ میلیاردی به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

انبار خودروهای آمریکایی در پارکینگ فرودگاه ها + جزئیات

کمبود تراشه‌ کامپیوتری خودرو دردسرساز شد؛ آلمان کم آورد

رکورد پرفروش ترین خودرو جهان شکسته شد

پرفروش ترین خودرو اروپا مشخص شد؛ فولکس واگن گلف شکست را پذیرفت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط