تحویل سوئست DX3 به مشتریان آغاز شد + جزئیات فنی و ظاهری خودرو

از دست ندهید

شرکت دیار خودرو روند تحویل سوئست DX3 به مشتریان را آغاز کرده است. این محصول از لحاظ فنی، به بسیاری از کراس اوورهای چینی رایج در بازار شباهت دارد. جزئیات بیشتر فنی و ظاهری سوئست DX3 را بخوانید.

بیت ران – مهدی درفشی: به تازگی، شرکت دیار خودرو روند تحویل خودروی سوئست DX3 به مشتریان را آغاز کرده است. فروش این خودرو در اوایل خردادماه سال جاری با قیمت ۶۰۹ میلیون تومان آغاز شد. این کراس اوور چینی، که حاصل طراحی پینین فارینا ایتالیا است، با رنگ های سفید، مشکی، قرمز و بژ عرضه شد.

قلب تپنده ۱.۵ لیتری ۱۵۴ اسب بخاری

این کراس اوور کامپکت، به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده سوئست DX3، از نوع CVT و هشت سرعته است. نیروی موتور نیز به چرخ های جلو منتقل می شود. پیشرانه مورد استفاده در این خودرو، استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس کرده است. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع، به ترتیب ۴۴۰۶، ۱۸۴۰ و ۱۶۸۰ میلی متر می باشد.

تجهیزات ایمنی و رفاهی دیار خودرو

از جمله تجهیزات سوئست DX3 می توان به شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم جلوگیری از خطای ترمز، سیستم محافظت در برابر واژگونی، سیستم کنترل کشش هوشمند، سیستم استارت در شیب، سیستم هشدار خادثه، سقف پانوراما، روف رک، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی های چرم، صفحه نمایشگر هفت اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه سه بعدی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، کی لس استارتر، ترمز پارک برقی، سنسور باران و رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی اجمالی به سوئست DX3 / با محصول جدید دیار خودرو آشنا شوید

مشخصات موتور XU7 پلاس چیست؟ / موتور جدید خودرو پژو پارس را بشناسید

از گیربکس های ایران خودرو تا تارای برقی و بازار لاستیک ایران

بررسی تایرهای ایرانی و خارجی خودرو + راهنمای خرید تایر

جزئیات مصوبه جدید خودرویی شورای رقابت/ قیمت خودرو زمان پیش فروش قطعی باشد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط