یک مدل از C کلاس مرسدس بنز با توانایی های آفرود معرفی شد

از دست ندهید

در تازه ترین اقدام مرسدس بنز، نسخه‌ آل‌ترین از  C کلاس مرسدس بنز استیت با توانایی‌های آفرود معرفی شد. این مدل با چه پیشرانه و مشخصاتی تولید خواهد شد؟

بیت ران – مرسدس بنز در اقدامی بی‌سابقه مدل استیت از C کلاس را به سیستم تعلیق ویژه و تجهیزات دودیفرانسیل مجهز کرده است. این خودرو از سری آل‌ترین (All-Terrain) با پیشرانه ۲ لیتر ۲۵۸ اسب‌بخاری تولید خواهد شد.

C کلاس مرسدس بنز با توانایی های آفرود

افزایش ارتفاع تعلیق و نصب سیستم دو‌دیفرانیسل روی خودروهای پنج‌در، راهکاری جالب برای نزدیک‌کردن خودرویی معمولی به کلاس کراس‌اور است. از دهه‌ ۱۹۹۰، برندهای مختلف مثل ولوو از این ترفند استفاده می‌کردند. مرسدس بنز نیز ابتدا نسخه آل‌ترین از کلاس E استیت را معرفی کرد و حالا با افزایش تقاضا برای کلاس سی، این خودرو را با تجهیزات آل‌ترین عرضه کرده است.

ارتفاع محصول جدید مرسدس بنز درمقایسه‌با کلاس C استاندارد چهار سانتی‌متر افزایش یافته است تا بهتر بتواند در مسیرهای خارج جاده حرکت کند و فضای بیشتر برای جابه‌جایی چرخ‌ها داخل گِل‌گیرها داشته باشد. بنز C کلاس استیت آل‌ترین علاوه‌بر سیستم دو‌دیفرانسیل ویژه، حالت‌های رانندگی مخصوص رانندگی آف‌رود نیز ارائه می‌کند تا هدایت خودرو مسیرهای خارج جاده و شیب‌های تند ساده‌تر شود.

C کلاس مرسدس بنز با توانایی های آفرود

امکانات ویژه برای خریداران 

خریدار می‌تواند امکانات ویژه، مثل نورافکن‌های LED و تایرهای آفرود را نیر سفارش دهد. همچنین، امکانات نرم‌افزاری به نمایشگر خودرو اضافه شده است تا زاویه خودرو نسبت به افق و شیب مسیر را اطلاع‌رسانی کند. بنز C کلاس آل‌ترین به‌دلیل بهره‌گیری از بدنه استیت، ۴۹۰ لیتر فضای استاندارد صندوق دارد که پس از خواباندن صندلی‌های عقب به ۱،۵۱۰ لیتر می‌رسد.

C کلاس مرسدس بنز با توانایی های آفرود

دو نوع پیشرانه توربوشارژ بنزینی و دیزلی مرسدس بنز با حجم دو لیتر برای C کلاس استیت آل‌ترین وجود دارد. مدل بنزینی از موتور مشهور M254 با فناوری هیبرید استفاده و ۲۵۸ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

 

سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌‌بر‌‌ساعت این خودرو حدود ۶ ثانیه و نهایت سرعتش به ۲۵۰ کیلومتر‌‌بر‌‌ساعت محدود خواهد بود.

مرسدس بنز C کلاس استیت آل‌ترین فقط در بازار اروپا عرضه و با‌‌توجه‌‌به امکاناتش، قیمتش از حدود ۷۰ هزار دلار شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جنسیس GV60 معرفی شد؛ اولین خودرو کراس‌اور لوکس برقی کره جنوبی

ابرخودرو پرنده عمودپرواز eVTOL با ۴۰۰ کیلومتر‌‌‌

فیلم درگ مرسدس‌ بنز EQS با پورشه تایکان، تسلا مدل‌S و آئودی E-Tron GT

منبع: زومیت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط