مستند مایکل شوماخر قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول‌یک، ۲۴ مرداد ماه پخش خواهد شد

از دست ندهید

شبکه نتفلیکس اعلام کرد مستند مایکل شوماخر قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک ۲۴ مرداد ماه پخش خواهد شد. این مستند ناگفته هایی از سوی خانواده شوماخر است و شبکه نتفلیکس برنامه ویژه ای برای آن دارد.

بیت ران – محمد فتح‌اللهی – این مستند Schumacher نام دارد و به غیر از Corinna همسر مایکل شوماخر، Gina و Mick فرزندارن این راننده افسانه ای نیز در آن حضور دارند. نتفلیکس همچنین اعلام کرد در بخش های ویژه ای از این مستند Ralf برادر مایکل شوماخر نیز در آن صحبت خواهد کرد.

این یک مسند کاملاً ویژه خواهد بود. چرا که خانواده شوماخر از زمانی که این راننده افسانه ای در سال ۲۰۱۳ دچار حادثه شد تاکنون صحبتی درباره او با هیچ رسانه ای نداشتند. گفته می شود مایکل شوماخر هنوز هم به نگهداری ویژه نیازمند است.

نتفلیکس جزئیات دیگری از این مستند ارائه کرد. نام هایی چون Jean Todt (رئیس فدراسیون جهانی – مدیر اسبق تیم فراری در زمان شوماخر)، Luca di Montezemolo (مدیر اسبق کمپانی فراری)، Flavio Briatore (مدیر اسبق تیم رنو و بنتون – در زمان شوماخر)، Sebastian Vettel (راننده فعلی تیم استون مارتین و دوست صمیمی مایکل)، Mika Hakkinen (راننده قهرمان فنلاندی که شوماخر از او به عنوان یکی از جدی ترین رقبایش نام می برد)، Damon Hill (قهرمان فرمول یک و تحلیل کننده مسابقات فرمول یک در شبکه اسکای)، David Coulthard (راننده اسبق تیم مکلارن و ردبول که یکی از تحلیلگران فعلی فرمول یک است) و… نیز در این مستند حضور خواهند داشت.

شوماخر زمانی که در مسابقات فرمول یک حضور داشت کمتر پیش می آمد که از خانواده خود سخن بگوید. در مستند مایکل شوماخر به غیر از مبارزه های روی پیست او بخش های ویژه ای در مورد زندگی خصوصی وی به نمایش در خواهد آمد.

اکیپ کارگردانی مستند مایکل شوماخر

تهیه کننده مستند مایکل شوماخر کمپانی آلمانی B/14 Film GmbH است. Hanns-Bruno Kammertons در کنار Vanessa Nocker و Michael Wech کارگردانان این مستند هستند.

این اکیپ فوق العاده در سال ۲۰۱۷ مستند ویژه ای درباره Boris Becker افسانه دنیای تنیس تهیه کرده بودند. Nocker درباره این مستند گفت: «Corinna (همسر شوماخر) حمایت فوق العاده ای در این پروژه از ما داشت. او دوست داشت زندگی شوماخر بصورت یک فیلم شامل تمامی فراز و نشیب های دوران حرفه ای او باشد. ما به تمام مسائلی که او مایل بود در این مستند وجود داشته باشد پرداختیم و البته خط قرمزها را نیز رعایت کردیم.»

Benjamin Seikel تهیه کننده این مستند نیز عنوان کرد: «ساخت این مستند بسیار دشوار بود. فشار بسیاری بر روی عوامل فیلم بود و بسیاری از رسانه ها درباره ساخت این مستند حساس شده بودند. اما در کنار خانواده شوماخر ما اجازه ندادیم این فشارها تأثیری بر روند تولید این مستند بگذارد.»

او ادامه داد: «از اینکه نتفلیکس این مستند فوق العاده را قرار است در تمام دنیا پخش کند بسیار خوشحالیم. ما دوست داشتیم که این مستند، یک برنامه ویژه بین المللی باشد و به هدفمان نیز رسیدیم.»

بیشتر بخوانید:

بی‌وای‌دی F3 اتوماتیک بالاخره تولید می شود؟ با گیربکس دبل‌کلاچ یا CVT؟

مراکز تعویض پلاک چه زمانی بازگشایی می شوند؟ / جزئیات روند نوبت‌دهی

طرح پیش فروش یک ساله ایران‌خودرو با عرضه پنج محصول آغاز شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط