قیمت فیدلیتی بهمن موتور در بازار آزاد از مرز یک میلیارد تومان گذشت!

از دست ندهید

شرکت بهمن موتور به تازگی نسبت به تحویل تعدادی خودروی فیدلیتی به مشتریان اقدام کرده است. همانند خودروهای جدید دیگر، فیدلیتی هم از گزند دلالان در امان نمانده است. دلالان با افزایش قیمتی گزاف نسبت به قیمت کارخانه، فیدلیتی یک میلیارد تومانی را وارد بازار کردند.

بیت ران – مهدی درفشی: فیدلیتی محصول جدید بهمن موتور است که به تازگی، وارد بازار شده است. گروه بهمن با سرمایه گذاری‌های کلان، قیمت فیدلیتی را حد امکان کاهش داد. این امر باعث شد تا بهمن فیدلیتی نسبت به دیگر رقبا، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار شود. این خودرو در دو نسخه پنج و هفت نفره تولید می شود. قیمت نسخه پنج نفره ۶۵۵ میلیون تومان و قیمت نسخه هفت نفره، ۶۷۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بر اساس اطلاع رسانی بهمن موتور، مرحله دوم فروش فوری فیدلیتی روز سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ خواهد بود. قیمت فیدلیتی در این مرحله نیز قطعی است. موعد تحویل شهریورماه سال اعلام شده است. امکان انتخاب شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی برای مشتریان وجود خواهد داشت.

فیدلیتی یک میلیارد تومانی در بازار

شرکت بهمن موتور به تازگی نسبت به تحویل تعدادی خودروی فیدلیتی به مشتریان اقدام کرده است. همانند خودروهای جدید دیگر، فیدلیتی نیز از گزند دلالان در امان نمانده است. دلالان فیدلیتی را با اختلاف قیمتی گزاف نسبت به قیمت کارخانه، در بازار به فروش گذاشتند.

با پیگیری‌های بیت ران و تماس با آگهی‌های متعدد فروش فیدلیتی، با اعلام قیمت هایی بین یک میلیارد تا یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای این خودرو مواجه می شویم!

با توجه به کلاس بدنه، مشخصات فنی و تجهیزات ایمنی و رفاهی فیدلیتی، دلالان به سود کم قانع نشده و بیش از ۴۰۰ میلیون تومان سود را برای شاسی بلند جدید بهمن درنظر گرفته اند.

قطعا با افزایش تیراژ تولید و فروش فیدلیتی، در آینده قیمت این خودرو در بازار کاهش خواهد یافت. البته باید مراجع قانونی همچون تعزیرات حکومتی، باید از این شیوه قیمت افسار گسیخته در بازار جلوگیری کنند.

با فیدلیتی آشنا شوید

پیش تر بیوک علی مرادلو، مدیرعامل گروه بهمن در مصاحبه با بیت ران خبر از خرید پلتفرم فیدلیتی داد. بنابراین، فیدلیتی یک محصول استراتژیک برای این خودروساز محسوب می شود‌‌.

چرا که قابلیت های زیادی از جمله تولید خودرو در سگمنت های مختلف، وجود دارد. در بحث قوای محرکه نیز شرکت تی وان تامین کننده موتور با توان های مختلف خواهد بود.

فیدلیتی پرایم در دو نسخه پنج و هفت نفره تولید می شود. همچنین قابلیت انتخاب رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی برای فیدلیتی پرایم وجود دارد.

در بحث توان فنی نیز فیدلیتی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز است. نیروی پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه خودکار، به محور جلو منتقل می شود.

تجهیزات ایمنی و رفاهی بهمن فیدلیتی

در این بحث، فیدلیتی پرایم به سطح مناسبی از تجهیزات ایمنی و رفاهی مجهز است. از این تجهیزات می توان به کیسه هوای راننده، سرنشین، و جانبی، سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم ورود و خروج بدون کلید، کی لس استارتر، صفحه نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع خودکار و سانروف پانوراما اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

شرکت بهمن با خودرو فیدلیتی، برای سایپا و ایران خودرو خط و نشان کشید

مشخصات فنی تارا برقی چیست؟ / الگوبرداری از تکنولوژی تسلا؟




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط